רחוב ויצמן
רחוב ויצמן

"זה מכשול לאמהות עם עגלות, לנכים ולבעלי מוגבלויות"

תלונה: העירייה אינה אוכפת הוצאת סחורה של בעלי חנויות בויצמן אל המדרכה. העירייה: "הנושא בבדיקה ובטיפול"

פורסם בתאריך: 1.8.17 19:50

תושבים בכפר סבא מתלוננים כי העירייה אינה אוכפת את חוק העזר העירוני והסוחרים ברחוב ויצמן מוציאים את מרכולתם אל המדרכה שמחוץ לחנות וחוסמים את המעבר להולכי רגל.

"יש בתי עסק קבועים שמשתמשים במדרכה כהמשך של החנות באופן יומיומי וקבוע", אומרת תושבת האזור שעוברת באופן קבוע בקטע של ויצמן שבין הרחובות ירושלים ורוטשילד, "הם חוסמים את המעבר ועורמים את האשפה בחוץ. אני אמא ולא יכולה לעבור עם עגלה ברחוב. זה מכשול לא רק לאמהות עם עגלות, אלא גם לנכים ולבעלי מוגבלויות. העירייה מתעלמת מהתופעה הזו, והסוחרים מוציאים שולחנות וכיסאות מחוץ לחנויות וחוסמים את המעבר. זו הפכה להיות תופעה בלתי נסבלת, הרחוב שייך להולכי רגל, ואנחנו רוצים להשתמש במדרכה וליהנות מהצל אבל פעמים רבות בעלי החנויות חוסמים לחלוטין את המעבר המקורה. הם משאירים את הקרטונים שלהם בחוץ ולא מפנים אותם במהלך היום ומגדילים את שטח התצוגה שלהם לאורך המדרכה. המדרכה מיועדת להולכי רגל, והעירייה צריכה לאכוף עבור התושבים את החוק שהמדריכה היא שלנו. אף אחד לא עושה כלום בנידון".

רחוב ויצמן

רחוב ויצמן

מהעירייה נמסר בתגובה: "חוק העזר מתיר לבעלי עסקים להוציא כיסאות ושולחנות או סחורה בתנאים מסוימים. הנושא נמצא בבדיקה ובטיפולנו לרווחת התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר