רועי זיקרי ועומר פדידה חוגגים. צילום עזרא לוי
רועי זיקרי ועומר פדידה חוגגים. צילום עזרא לוי

זיקרי חתם בהפועל ת"א. כפר סבא: "רואים זאת בחומרה רבה"

מלך שערי הליגה הלאומית והשחקן הבולט אצל הירוקים העונה מסיים חוזה בסוף העונה וסגר עם חוזה לארבע שנים עם האדומים. כפר סבא: "השחקן וסוכנו מכחישים". ייתכן שהשחקן לא יהיה יותר בסגל הקבוצה

פורסם בתאריך: 4.1.18 15:41

מלך שערי הליגה הלאומית, רועי זיקרי, חתם על חוזה לארבע שנים בהפועל תל אביב, שייכנס לתוקף החל מהעונה הבאה. החלוץ שכבש 13 שערים עד כה העונה, מסיים חוזה בסוף העונה ורשאי לחתום מחודש ינואר בכל קבוצה בה יחפוץ. רק אתמול בכפר סבא קיבלו פנייה מהאדומים על הרצון לפתוח במשא ומתן עם החלוץ והעובדה שיום אחד בלבד לאחר מכן התבצעה החתימה, מעוררת חשד בקרב אנשי המועדון.

כבר לפני מספר שבועות ציינו בסביבתו של זיקרי כי למרות היכולת הגבוהה שמפגין החלוץ העונה, עדיין לא החלו שיחות איתו בנוגע לשדרוג החוזה והארכתו. עוד לפני שהפועל תל אביב הצליחה לשים את ידה על זיקרי, הביעו בו עניין בני יהודה, מ.ס אשדוד והפועל חיפה.

מהפועל כפר סבא נמסר בתגובה: "השחקן וסוכנו מכחישים את החתימה על החוזה. צר לנו כי הפועל תל אביב עסוקה בניסיונות להעביר שחקנים שלנו לשורותיה במקום להתרכז במאבק בין בקבוצות בזירה הספורטיבית". גורם בסביבת המועדון היה חריף יותר: "אם יתברר שזיקרי חתם בהפועל תל אביב, כל האפשרויות פתוחות, כולל זה שהוא לא ישחק יותר עד תום העונה בשל ניגוד אינטרסים".

חתימתו של זיקרי אצל האדומים, שמתחרים עם כפר סבא על המקומות לליגת העל, התקבלה בזעם גדול בקרב אוהדי הקבוצה, כשחלקם אף קראו שלא לתת לו לשחק יותר ואף למחות כנגדו במשחק הגביע מחר (שישי, 14:00, המושבה) מול מכבי פתח תקוה.

בהפועל כפר סבא הגיבו בזעם לפרסומים בנושא זיקרי ובתגובה רשמית שפרסמו בעמוד הפייסבוק נכתב: "הופתענו לקרוא את הידיעה ששחקן הקבוצה רועי זיקרי חתם בהפועל ת"א לעונה הבאה. כבר אתמול קיבל מנכ"ל המועדון, יובל קדוש פניה מיו"ר הפועל ת"א, זאב גרינברג בה הודיע על הכוונה לפתוח במשא ומתן לקראת העונה הבאה. קדוש הבהיר לגרינברג שבהפועל כפ"ס רואים בשאט נפש את הפניה, בטח שזו מגיעה ממועדון המצוי במאבק ישיר על העפלה לליגת העל.

"אמנם מדובר בפניה שאינה עולה בקנה עם עבירה תקנונית, אך כזו המשתמשת בתקנון ההתאחדות בציניות שמטרתה ברורה- פגיעה במועדון שמהווה איום ספורטיבי משמעותי על ניסיונה של הפועל ת"א לחזור לליגה הבכירה.

לצערנו, הפועל ת"א נוהגת כך פעם אחר פעם. הרי שרק לפני כחודשיים נעשתה פנייה למאמן הירוקים מסאי דגו, ימים לפני משחק הצמרת בין השתיים. כמו כן, אי אפשר לשכוח את המו"מ שניהלו האדומים בעונה שעברה עם בעלים של קבוצה אחרת הנאבקת עמם על הירידה. אולי הייתה זו מן גזירה שהם מצאו עצמם מצטרפים למסע הנפלא בליגה השנייה.

אנו רואים גם בחומרה רבה את השימוש שעושים בהפועל ת"א במידע על קבוצתנו המגיע ממנכ"ל המועדון, מר רובי רגב. אנו בודקים את הנושא לעומק מכל היבטיו ולא נהסס לפעול בעניין אם וכאשר נגלה שמדובר בדבר עבירה.

אנו מצרים על כך שמועדון מפואר בכדורגל הישראלי מוותר על ההתמודדות בזירה הספורטיבית ובוחר בדרכים מעוררות מחלוקת ומצפים מזיקרי להכחשה גורפת בעניין החתימה בקבוצה אחרת, בפרט שמדובר בקבוצה המתחרה עמנו באופן ישיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר