תומר ויאיר פדר, פעילים מצטיינים

זכייה מיוחדת: שני אחים תאומים מכצנלסון נבחרו לפעילים מצטיינים

תומר ויאיר פדר, אחים תאומים תלמידי כיתה י"א, נבחרו השבוע כפעילים מצטיינים מחוזיים בטקס אות הפעיל המצטיין של מנהל חברה ונוער במשרד החינוך מחוז מרכז

פורסם בתאריך: 1.6.22 08:32

תאומי הזכייה. תומר ויאיר פדר, אחים תאומים תלמידי כיתה י"א מתיכון כצנלסון, נבחרו השבוע כפעילים מצטיינים מחוזיים בטקס אות הפעיל המצטיין של מחוז מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, טקס שנערך בכפר סבא. צמד האחים, שחוגגים השבוע 18, נבחרו תחילה בוועדה בית ספרית ולאחריה בוועדה רשותית.

מסורת הענקת אות 'הפעיל המצטיין' על ידי מינהל חברה ונוער במחוז מרכז במשרד החינוך מתקיימת מדי שנה. הפעם, כאמור, התקיים הטקס בכפר סבא והגיעו אליו מצטיינים מכל רשות, יחד עם המשפחות וחברים. המתנדבים נבחרו על פי המלצות של אנשי החינוך והמקומות בהם התנדבו, ותוך עמידה בקריטריונים של התנדבות במשך שלוש שנים לפחות, בשני תחומים או יותר.

בעיריית כפר סבא ציינו, כי הם רואים בטקס ביטוי לחשיבות הרבה שרואה העיר, כמו גם משרד החינוך, בעידוד בני הנוער להתנדבות ולמעורבות חברתית במגוון תחומים, בהם חינוך והדרכה, חירום והצלה, פעילות חברתית, תרומה לקהילה ועוד.

 

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, אמר: "כפר סבא היא עיר קהילתית שבני הנוער שלה הם חוד החנית בהובלת התנדבות ומעורבות חברתית, למעלה מ – 82% מבנות ובני העיר מתנדבים. בעיר שלנו, אנחנו מעלים על נס את ערכי ההתנדבות משחר הקמתה: בני נוער, צעירות וצעירים, מבוגרים רובם מגלים אחריות, נתינה לזולת, מסירות ואכפתיות. אלו ערכים שמרכיבים חברה מוסרית, שדואגת לכל חבריה, בני האדם, באשר הם. ולכן, העיר שלנו זכתה בקהילה מגובשת, שבה דואגים, תומכים, מחבקים את כל תושביה. אני מברך את כל בני הנוער שנבחרו לפעילים מצטיינים. מאחל למצטיינות והמצטיינים שימשיכו לייצג את הרוח היפה של בני הנוער המצוינים והמדהימים, אני רואה עתיד טוב יותר, בזכותכם. מי ייתן ותרבו להתנדב בסביבתכם, ותביאו את רוח הנתינה לכל מקום אליו תלכו. כך יוצרים עולם טוב יותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר