הדמיית מבנה שבט הצופים שליט בשכונה הירוקה, קרדיט דניאל אזרד אדריכל
הדמיית מבנה שבט הצופים שליט בשכונה הירוקה, קרדיט דניאל אזרד אדריכל

מבנה חדש לשבט הצופים שליט יוקם בשכונה הירוקה

מבנה הקבע יחליף את המבנים היבילים המשמים את השבט כיום ויהיה בשטח של 400 מ"ר

פורסם בתאריך: 30.6.22 08:36

הוועדה המקומית לתכנון ובניה כפר סבא נתנה היתר בניה למבנה שישרת את מאות חניכי שבט הצופים שליט, ברחוב דוד זהבי, בשכונה הירוקה הדרומית. עד עתה פעל השבט במבנים יבילים זמנים. המבנה הקבוע יעמוד בסטנדרטים גבוהים, ויכלול את כל הפונקציות של מועדון צופים כמו אזור התכנסות, חדרי פעילות וחצר. התכנון של המבנה נעשה בתאום עם תנועת הצופים בעיר. מועדון הנוער של שבט הצופים יהיה על שטח של כ-400 מ"ר ועוד כ-39 מ"ר שטח שירות. במסגרת ההיתר אושר פינוי של שלושה מבנים קלים והקמת מבנה קבע.

ראש העירייה רפי סער: "הקמת מבנה קבע עבור שבט "שליט" מהווה חלק מהתפיסה העירונית לקידום תנועות הנוער בעיר, מתוך ההכרה בערך החשוב שמהווה הפעילות בתנועות הנוער עבור בני הנוער, ותרומתן להווייתם החברתית ולעיצוב אישיותם וחינוכם לערכים. אני מאחל לכל פעילי שבט שביט ופעילי תנועות הנוער ככלל, שתמשיכו לצמוח ולהתרחב, ולשקף את פניה היפות של החברה הישראלית, עם נוער איכותי, יוזם, פעיל ומתנדב, מלח הארץ – כאן בכפר סבא".

 

אמיר קולמן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קהילה, צעירים ונוער: "אני שמח ומתרגש יחד עם מאות חניכי וחניכות הצופים על הבשורה המשמחת, קבלת היתר בניה להקמת מבנה קבע לשבט "שליט" בשכונה הירוקה. תנועות הנוער מהוות את חוד החנית והמצפן הערכי שלנו. חובתנו לאפשר להן מרחב פעילות ראוי וכך אכן נעשה".

בעירייה ציינו כי במקביל מקדמים את מבנה הקבע עבור הנוער העובד והלומד בשכונה הירוקה. לצורך הקמת מבנה הנוער העובד מינהל הנדסה החל בהיערכות להרחיב את השטח המיועד למבנה ציבור היות ולא נותרות קרקעות פנויות בשכונה הירוקה למבנה כזה. הליך שינוי התב"ע אושר במקומית ובאוגוסט יתקיים דיון בתכנית בוועדה המחוזית. המבנה תוכנן כבניין דומה למבנה תנועת הצופים תוך התאמות לדרישות הנוער העובד. בקשה להיתר תוגש בקרוב לוועדה המקומית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר