יהלומים בעיצוב אישי - ליאת לילו פז
יהלומים בעיצוב אישי - ליאת לילו פז

שרשרת שמות בשיבוץ יהלומים, מתנה לאישה בעיצוב אישי | ליאת לילו פז

חולמים על תכשיטים בעיצוב אישי שאין שני להם? על שרשרת שמות אותה אתם עיצבתם? ליאת לילו פז, מעצבת תכשיטי זהב ויהלומים באיכות גבוהה תעצב עבורכם את התכשיט הייחודי עליו חלמתם, ובמחירים הוגנים לחלוטין

פורסם בתאריך: 13.8.18 15:59

אחד הטרנדים החזקים לאחרונה בעולם התכשיטנות הוא עיצוב והרכבה אישית של תכשיטים. הפופולריות ההולכת וגדלה של טבעות אירוסין מותאמות אישית, עגילים ייחודים ואישיים, שרשראות וצמידים בהם שזורים היהלומים המדויקים אותם בחרתם, הופכת את הטרנד לתחום הולך ומתגבש – תכשיטים בעיצוב אישי.
ליאת לילו פז, היא אחת המעצבות המובילות והמבטיחות בתחום עם רקע וניסיון רב כאשת יהלומן וכדור שלישי למשפחה של יהלומנים. אביה הוא אבי פז, אשר כיהן בעבר פעמיים כנשיא בורסת היהלומים הישראלית, בעל מותג היוקרה "אבי פז פנסי יהלומים", והיא צברה ניסיון וידע של עשרות שנים בעולם התכשיטנות והיהלומים.
את חברת LilouPaz jewelry היא הקימה לפני כשנה, במטרה לייצר לאנשים תכשיטים בעיצוב אישי ופרטי משלהם.
"בין אם אתה יוצר סגנון חדש או משנה סגנון קיים, אנחנו כאן כדי ליצור בדיוק את מה שהלקוח רוצה". היא אומרת. "תכשיטים מותאמים אישית הם איזון של אמנות וטכניקה. על ידי שילוב של עיצוב, כישרון, נראות וטכנולוגיה מתקדמת, הצוות המיומן שלנו ייקח את החזון שלכם ויהפוך אותו למציאות".
הכל התחיל כשליאת היתה בחופשת לידה, והחליטה להישאר בבית למשך שנים נוספות עם חמשת ילדיה. היא חשבה על עסק שתוכל להקים ולעסוק בו מהבית, ומה יותר הגיוני כנצר למשפחת יהלומנים מלעסוק בתחום? את השרשרת הראשונה שלה עיצבה ליאת בעצמה, כשראתה שרשרת מוכנה בחנות ורצתה לשנות ולעצב אותה באופן שונה בהתאם לצרכיה ורצונותיה. על השרשרת היא בחרה לרשום את שמות חמשת ילדיה וביום הולדתה ה- 42, בעלה אריק הפתיע אותה והגיש לה את השרשרת שהיא עצמה עיצבה, במתנה.

שרשרת בעיצוב אישי

"אנשים שראו את השרשרת התאהבו וביקשו ממני לעצב עבורם תכשיטים בעיצוב אישי" ליאת מספרת. "כך בעצם הכל התחיל, הם הגיעו אליי עם בקשות שונות, לזהב בצבע מסוים, יהלומים בגדלים מסוימים, כיתוב והקדשות שונות על טבעות וצמידים, שרשראות עם תליונים ייחודיים. עבור כל אחד עיצבתי את התכשיט עליו הוא חלם באופן אישי והעסק גדל והתפתח. כיום אנשים מבצעים רכישות אונליין באלפי שקלים על מוצרים שונים, ביגוד ואביזרים, אך משום מה עדיין קיים חשש לרכוש תכשיטים באינטרנט, שבחלק גדול מהמקרים יעלה אפילו פחות מאשר בחנות. השאיפה שלי היא לשנות זאת".
התכשיטים שליאת מעצבת עבור לקוחותיה מיוצרים במפעל המשפחתי. על הגשמת החלום למציאות אחראי צורף בעל שם וניסיון מקצועי שמקפיד על הדיוק והגימורים האיכותיים ביותר עד להשגת השלמות המתבקשת. "הלקוח אצלנו הוא מעל הכל ואין פשרות. תכשיט לא ייצא אל הלקוח בטרם עבר בדיקה ותהליך בקרה יסודי ומוקפד של העיצוב והאיכות". ליאת מציינת.
את התכשיטים ניתן לעצב ולרכוש דרך אתר האינטרנט או בשיחת טלפון ובמפגש פנים אל פנים עם ליאת. בקולקציית התכשיטים תמצאו טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים מזהב, יהלומים ואבני חן. המחירים תחרותיים מאוד והתכשיטים מתאימים לכולן, החל מנשים בוגרות ואפילו עד לנערות מתבגרות, במטרה להנגיש את הזהב והיהלומים לכל גיל ולכל כיס מבלי להתפשר על האיכות.
"המשפט יהלומים זה לנצח אינו קלישאה, הוא לגמרי נכון. לכן, עולה החשיבות בעיצוב אישי ופרטי של התכשיט שיישאר איתך לתמיד". ליאת מסכמת.

אתר האינטרנט של ליאת לילו פז 
עמוד הפייסבוק של ליאת לילו פז
מספר טלפון – 0543979703

קישור לאינסטגרם

טבעות יהלומים בעיצוב אישי - ליאת לילו פז

טבעות יהלומים בעיצוב אישי – ליאת לילו פז

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר