בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי
בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי

דוח של משרד הבריאות: מספר מקרי רכישת הזיהומים במאיר הוא הנמוך ביותר

את הדוח פרסמה היחידה הארצית למניעת זיהומים של משרד הבריאות. מנהלת היחידה למניעת זיהומים במאיר: "אנו מקפידים על הדרכות לסגל, ניטור העשייה ומתן משוב מיידי בכל המחלקות"

פורסם בתאריך: 2.6.20 14:29

מספר מקרי הזיהומים הנרכשים במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא הוא הנמוך ביותר מבין בתי החולים הגדולים והבינוניים בארץ בשנת 2019. כך לפי דוח שפרסמה היחידה הארצית למניעת זיהומים של משרד הבריאות. לפי הדוח, בבית החולים היו 35 מקרי זיהומים בלבד ביחס ל-100 אלף ימי אשפוז. הדוח מסכם את רכישות החיידקים העמידים בימי האשפוז בבתי החולים ועורך השוואה בין המוסדות השונים.

"לרוב, מדובר בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה, עם אופציות טיפוליות מוגבלות, הגורמים כפועל יוצא גם לעלייה בתחלואה ובתמותה", מסבירה ד"ר פנינה שטרית, מנהלת היחידה למניעת זיהומים במאיר, שהפכה להיות אחת היחידות העסוקות ביותר בבית החולים מאז התפשטות נגיף הקורונה, "אני גאה בעבודת צוות היחידה המצוינת שלנו ובכל הצוותים בבית החולים המקפידים על ההנחיות וההתגייסות החשובה ומצילת החיים. אנו זוכים לתמיכה גדולה מההנהלה בנושא והעלאתו לסדר היום בבית חולים בכל הזדמנות ומקפידים על הדרכות לסגל, ניטור העשייה ומתן משוב מיידי בכל המחלקות ובדגש מיוחד ביחידות טיפול הנמרץ השונות שלנו במטרה להפחית את רכישת הזיהומים באופן גורף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טלי

    מה הפלא?!
    במו עיניי ראיתי את עובדות הניקיון המסורות שמנקות באמת! כאילו זה הבית שלהן, כולל את הקירות עם אקונומיקה!!!
    היה תחושה במחלקה של ישן אבל נוצץ.

    והייתי בבתי חולים עם מחלקות חדשות ממש מחלקה ראשונה, וכמו שמרחו שם את הסירחון מצד לצד, אין לתאר… אז מה הפלא שנדבקים שם?! ‍♀️

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר