מפת רמת הסיכון בשכונות בכפר סבא

באילו שכונות בכפר סבא יש סכנת הידבקות גדולה יותר? היכנסו למפה האינטראקטיבית וגלו

הירידה הגדולה בתחלואה בארץ בכלל ובכפר סבא בפרט מתבטאת גם במדדי הסיכון להידבקות בשכונות השונות של העיר. היכנסו למפה וקבלו את הנתונים המעודכנים על השכונה שלכם

פורסם בתאריך: 20.10.20 17:41

לפי נתונים שפרסם היום (שלישי) משרד הבריאות, סך כל הנדבקים בקורונה מקרב תושבי כפר סבא עלה ל-1,590 לעומת 1,586 אתמול, יום שני. מספר החולים הפעילים עומד נכון להיום על 146 לעומת 196 אתמול. מספר החולים החדשים בכפר סבא בשבעת הימים האחרונים עומד על 50.

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות בקורונה של כפר סבא בחלוקה לשכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. הסגר האחרון נותן את אותותיו ורמת התחלואה ברחבי הארץ יורדת בצורה משמעותית, וכך גם מספר השכונות שמצויות ברמת סיכון גבוהה. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים לעשרת אלפים תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. "כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות", אומרת בן חיים.

מפת רמת הסיכון בשכונות בכפר סבא

היכנסו כאן לידיעה הקודמת בנושא

ומה המצב בכפר סבא?

"בכפר סבא ניתן לזהות מגמת שיפור משמעותית בשבוע האחרון והעיר נמצאת במדד סיכון נמוך מאוד. בשבוע שעבר השכונות קפלן, הדרים, כפר סבא הצעירה ומספר אזורים במרכז העיר הוגדרו במדד סיכון בינוני (3 מתוך 5). נכון להיום ישנו שיפור בכל השכונות הללו וכיום מדד הסיכון בהן נמוך. אזור מרכז העיר ושכונת כפר סבא הירוקה ירדו גם הן במדד הסיכון וכיום נמצאות במדד סיכון נמוך מאוד (1)".

וברמה העירונית?

"בהסתכל על העיר כולה, מספר החולים הפעילים הינו כשני שליש מהשבוע שעבר.  אחוז הבדיקות החיוביות בשבוע האחרון ומספר החולים הפעילים לעשרת אלפים תושבים נמוכים משמעותית מהממוצעים הארציים ומהממוצעים של המגזר הכללי".

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של נתוני הקורונה ורמת הסיכון לפי שכונות בכפר סבא

בכפר סבא ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון נמוכה להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 הגבוהה ביותר.

רמת סיכון 1:

מוצקין, דובדבן בכפר, כיסופים. תקומה. קפלן, בית ונוף. משכנות. אזורי דרומי לקניון ערים. שכונת הפארק, אלי כהן. אליעזר. חצרות הדר מזרחי. פועלים ב', למפרט. הפרחים, דגנים. הזמר העברי. יוספטל. אזור רחוב הרצל. אזור התחנה המרכזית. כפר סבא הירוקה. גאולים, חלוצים. מעוז. גני השרון, כפר סבא הצעירה.  אזור האיצטדיון. קרית ספיר.  אזור צפוני לקניון ערים. גבעת אשכול, הדרים.

רמת סיכון 2:

פועלים ד', עובד בן ציון. אזור רחוב גאולה.

טבלת רמת הסיכון בשכונות בכפר סבא


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תימני חובש כיפה מאיזור השרון

    צאו להפגין. ההפגנות לא מדבקות
    ואנחנו נחגוג על הנדלן

  2. אנטון

    רק בירוקה כולם שמולנים ומכבה קצתלקורונה למפגינם נגד הכקוסם ביבי המלך לעוד 4שנים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר