מפת רמת הסיכון בכפר סבא

היכנסו למפה: באילו שכונות בכפר סבא נרשמה עלייה ברמת הסיכון להידבקות?

למרות שבשבוע האחרון נרשמה בכפר סבא מגמת ירידה בתחלואה, בכמה שכונות בעיר היתה דווקא עלייה ברמת הסיכון להידבקות בקורונה. היכנסו למפה וקבלו את הנתונים המעודכנים על השכונה שלכם

פורסם בתאריך: 26.10.20 18:38

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות בקורונה של כפר סבא בחלוקה לשכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס.

"ברמת העיר, בכפר סבא יש מגמת שיפור נוספת בשבוע האחרון, אך כאשר מפלחים לפי שכונות ניתן לזהות כי באזור מרכז העיר, בחלק הדרום מערבי, ישנה מגמת עליה במדד וכיום האזור נמצא במדד סיכון 3-2", אומרת יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברת פוינטס, "גם שכונת כפר סבא הירוקה עלתה מעט ממדד סיכון 1 ל-2".

בן חיים מוסיפה עוד שבשבוע האחרון לא הייתה בכפר סבא ירידה במספר הבדיקות, לעומת ירידה של 12 אחוז במספר הבדיקות בכל הארץ. "חשוב לציין כי אחוז הבדיקות החיוביות בעיר נמוך ועומד על כ-1.6 אחוז בלבד בשבוע האחרון".

מפת רמת הסיכון בכפר סבא

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של נתוני הקורונה ורמת הסיכון לפי שכונות בכפר סבא

היכנסו כאן לידיעה הקודמת בנושא

בכפר סבא ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון נמוכה להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 הגבוהה ביותר.

רמת סיכון 1:
תקומה. שיכון עלייה, מוצקין, דובדבן בכפר, כיסופים. אליעזר. קרית ספיר, קפלן, בית ונוף. שכונתה פארק, אלי כהן. אזור רחוב גאולה. משכנות. חצרות הדר, מזרחי. גבעת אשכול, הדרים. יוספטל. אזור צפוני לקניון ערים. הזמר העברי, אזור האצטדיון. גאולים, חלוצים. כפר סבא צפון עתידי. מעוז. אזור התחנה המרכזית. שיכון ותיקים, מרכז רפואי מאיר, סביוני הכפר. גני השרון, כפר סבא הצעירה. צומת רעננה.

רמת סיכון 2:
כפר סבא הירוקה. פועלים ב', למפרט. הפרחים, דגניה. אזור דרומי לקניון ערים. אזור רחוב הרצל.

רמת סיכון 3:
פועלים ד', עובד בן ציון. קריית ספיר.

טבלת רמת הסיכון בשכונות בכפר סבא


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר