מפת רמת הסיכון בשכונות בכפר סבא

המפה האינטראקטיבית מגלה: שיפור משמעותי במדדי התחלואה בכפר סבא בשבוע האחרון

כל השכונות בכפר סבא נמצאות ברמת סיכון 1 מתוך 5 להידבקות בקורונה. שני נדבקים חדשים בעיר מאז אתמול, מספר החולים הפעילים ירד בשמונה

פורסם בתאריך: 9.11.20 17:26

כל השכונות בכפר סבא נמצאות ברמת סיכון 1 להידבקות בקורונה, כשהרמה הגבוהה ביותר היא 5. כך לפי מודל של חברת פוינטס, המגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה, בהתייחס למספר פרמטרים כגון: אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים לעשרת אלפים תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מדי יום עבור כל שכונה ומאפשר לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות של הידבקות בנגיף.

"בשבוע האחרון ישנו שיפור משמעותי במדדי התחלואה בכפר סבא", אומרת יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברת פוינטס, "מספר החולים הפעילים לעשרת אלפים תושבים עומד על כ-4.7 בלבד ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על כ-0.2 אחוז בלבד. במהלך השבוע האחרון זוהו בעיר חמישה חולים חדשים בלבד. כתוצאה מהשיפור במדדים שמתרחשים בכל השכונות בעיר, כל האזורים בעיר במדד סיכון נמוך מאוד, 1 מתוך 5. חשוב לציין כי לא ניתן לזהות מגמה של קיטון במספר הבדיקות בחודש האחרון. הנתון די יציב ולכן ניתן להסיק כי מגמת השיפור בעיר אכן מתרחשת".

כך או כך, לפי נתונים שפרסם היום (שני) משרד הבריאות, סך כל הנדבקים בקורונה מקרב תושבי כפר סבא עומד על 1,660, לעומת 1,658 אתמול, יום ראשון. מספר החולים הפעילים עומד על 41 לעומת 49 ביום ראשון. מספר החולים החדשים בכפר סבא בשבעת הימים האחרונים עומד על חמישה. עד כה נפטרו בכפר סבא 30 תושבים שנדבקו בנגיף. מספר הנדבקים בכל הארץ עומד נכון להיום על 319,515, 524 יותר מאתמול. מספר החולים הפעילים 8,219. מספר הנפטרים עומד על 2,674, ללא שינוי מאז חצות.

מפת רמת הסיכון בשכונות בכפר סבא

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של נתוני הקורונה ורמת הסיכון לפי שכונות בכפר סבא

היכנסו כאן לידיעה הקודמת בנושא

טבלת רמת הסיכון בשכונות בכפר סבא


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר