צילומים: עופר וקנין ואוליבייה פיטוסי
צילומים: עופר וקנין ואוליבייה פיטוסי

"הציבור כנראה עדיין לא מספיק בשל כדי לקבל אישה שתוביל את המדינה"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם תהיה ראשת ממשלה בישראל? ולמי יש את הסיכויים הטובים ביותר?‎

פורסם בתאריך: 9.3.19 17:53

נועה אזוגי

נועה אזוגי

אין סיבה שנשים מנהיגות לא ייכנסו לפוליטיקה ויובילו את המדינה שלנו. אין סיבה שלא תהיה ראשת ממשלה בישראל. צריכים מישהי אחת חזקה. לא סתם אחת, אלא כזו שתדע להוביל אותנו לעתיד ורוד יותר. נשים היום חייבות להיות בעמדות מפתח, ובייחוד בראשות הממשלה. לצערי, כרגע אני לא יכולה לשים את האצבע על מישהי ספציפית. סביר להניח שבשנתיים הקרובות אוכל להחליט. (אזוגי היא מנהלת קבוצת הפייסבוק מאמות בכפר סבא)

סער ורדי

סער ורדי

קודם כל, אשמח לראות תחלופה כלשהי בזהותו של ראש ממשלת ישראל, ללא קשר למגדר. 13 שנים בתפקיד, מהן עשר שנים רצופות, זה די והותר בשביל כל אחד, בוודאי עבור אדם שבעבר הטיף בעצמו להגבלת הכהונה. בהמשך, לאחר שנתרגל להרגשה של להיות בדמוקרטיה עם חילופי שלטון, בוודאי שאשמח לראות נשים מתמודדות למשרה הרמה ביותר שיש לעשייה הציבורית להציע. עוד מוקדם לנבא מי זו יכולה להיות, אבל אני כן יכול לומר שיש נשים טובות, מרשימות וראויות משני צדי המתרס הפוליטי, מאיילת שקד בימין ועד סתיו שפיר בשמאל. צריך לחכות ולראות. (ורדי הוא יועץ תקשורת)

אלי אליהו

אלי אליהו

לא תהיה ראשת ממשלה בישראל בעתיד הקרוב. הציבור כנראה עדיין לא מספיק בשל כדי לקבל אישה שתוביל את המדינה. בעבר הייתה גולדה מאיר, והכי רחוק שהגיעה מאז היא ציפי לבני שאלמלא גוש חוסם הייתה מכהנת כראשת ממשלה. ללא ספק, בעלת הסיכויים הטובים ביותר היא איילת שקד. אם הצליחה כמו שהצליחה במגזר הדתי, ששם לאישה יותר קשה להצליח, היא תצליח גם במישור הארצי. אישה ישרה נקייה מכל רבב, ובעיני היא מייצגת את ארץ ישראל היפה. (אליהו הוא כוכב רשת)

אורי נגר

אורי נגר

לדעתי תהיה ראשת ממשלה בישראל. הייתה כזו בעבר – גולדה מאיר, והייתה כמעט נוספת – ציפי לבני, ותהיה גם בעתיד. לדעתי מבין הנשים שיש היום בפוליטיקה הישראלית, השרה איילת שקד הינה המתאימה ביותר להיות ראשת ממשלה בעתיד. היא אישה חזקה, יציבה בעלת עמדות ברורות, עם עבר ללא רבב והוכחות ברורות בתחום העשייה הפרלמנטרית. (נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

תהיה גם תהיה לנו ראשת ממשלה בישראל. את הסיכויים הטובים ביותר יש לשלי יחימוביץ , סתיו שפיר ותמר זנדברג. אני לא רואה אישה אחרת מועמדת ראויה לכהן כראשת ממשלה. אם תיבחר אישה מתוך השלישייה המצוינת לעיל, צפויות הנשים האחרות להיבחר בהמשך הזמן כמועמדות לראשות הממשלה. אנחנו מצפים להיבחרה של אישה ראויה כמועמדת לראשות הממשלה. (עילם הוא אמרגן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר