רונאל טבדיס
רונאל טבדיס

מופע התרמה ענק: הכוכבים מתגייסים להציל את רונאל טבדיס

משפחתה של תלמידת תיכון כצנלסון רונאל טבדיס זקוקה לחצי מיליון שקל כדי להציל אותה מסרטן מוח אלים. מופע התרמה ענק יתקיים בהיכל התרבות

פורסם בתאריך: 16.1.18 14:18

תיכון כצנלסון, עיריית כפר סבא, עמותת אוהלי קידר ועמותת רחשי לב מתגייסים להצלת חיי התלמידה, רונאל טבדיס (15), שמתמודדת כבר שנה וחצי עם סרטן מוח. בחודש הבא (יום שלישי, 13.2) יתקיים מופע התרמה בהיכל התרבות עם אמנים מהשורה הראשונה, שכל הכנסותיו יוקדשו לטיפול יקר עבור טבדיס בארצות הברית. בין השאר, ישתתפו במופע אבי נוסבאום, אוהד שרגאי, אילנה יהב, אלון אולארצ'יק, חני דינור, להקת סקפינו, עדי ביטי, פזית ירון ינקובסקי, קוינטה וחצי ושמיניית ווקאל.

טבדיס, תלמידת כצנלסון, מתמודדת כבר שנה וחצי עם סרטן מוח אלים שלא מגיב לטיפולים הקיימים בישראל. המשפחה מנסה טיפול חדשני בארצות הברית, שעלותו קרובה לחצי מיליון שקלים.

כל המעוניין לתרום ישירות למשפחה ולרונאל, יכול לעשות זאת באמצעות חשבון בנק ייעודי שמספרו 45067, בסניף מספר 740 של בנק מרכנתיל, או באמצעות פנייה לבילי מעמותת רחשי לב, במספר 03-7341012 או במייל [email protected].

 

"כבר בקליטתנו בתחילת השנה את רונאל טבדיס צוות בית הספר התגייס לסייע לתלמידה להתמודד עם מציאות חיים מורכבת שכוללת התמודדות עם מחלת הסרטן ושמירה על שגרת חיים ככל שאפשר", אומר מנהל תיכון כצנלסון טובי רוזנברג, "בחודשים האחרונים אנו נמצאים בקשר הדוק עם המשפחה ולאחר שהבנו מהם, כי רונאל חייבת לצאת לטיפולים בארצות הברית, כל צוות המורים בבית הספר התגייס, כולל מורים גמלאים ותלמידים בוגרים. אנו רוצים להודות לעיריית כפר סבא שהעמידה לרשותנו את היכל התרבות ומסייעת לנו בכל הנדרש. אנו מקווים שנצליח לגייס את הסכום הנדרש ובעיקר מתפללים לשלומה ולהחלמתה של רונאל היקרה שלנו".

מחיר הכרטיס: 100 שקלים באולם, 80 שקלים ביציע. להזמנת כרטיסים: *6775 ובאתר היכל התרבות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר