הדירה בה אירע הרצח. צילום דיינה רנדלמן
הדירה בה אירע הרצח. צילום דיינה רנדלמן

הרצח בכפר סבא: השכנים טוענים שהזמינו משטרה מספר פעמים בחודשים האחרונים

במשטרה טוענים כי קיבלו מהשכנים רק קריאה אחת, וששוטרים שהגיעו לדירה לא מצאו עילה למעצר הבן. מעצרו הוארך הבוקר בשמונה ימים

פורסם בתאריך: 4.4.18 12:28

שכנים בבניין ברחוב שאול המלך בכפר סבא, בו נרצחה אתמול (ג') אחת הדיירות על ידי בנה, טוענים כי התלוננו בעבר מספר פעמים במשטרה בעקבות צעקות שעלו מהדירה, ואף התריעו בפני השוטרים שהתנהגות הבן עלולה להסתיים ברצח.

מנגד, גורמים במשטרה אמרו הבוקר לצומת השרון כי במשטרה התקבלה רק קריאה אחת מהשכנים, לפני כשבוע, בעקבות התנהגות "מוזרה" של הבן, אך כשהשוטרים הגיעו למקום הם מצאו את האם ובנה יושבים יחד בדירה רגועים, ולכן לא עצרו את הבן או נקטו בפעולות נוספות. כך או כך, מעצרו של הבן החשוד ברצח אמו הוארך הבוקר בשמונה ימים בבית משפט השלום בפתח תקוה.

השכנים מספרים שהאם והבן התגוררו יחד בדירה בגפם. "בשלושת החודשים האחרונים התחילו צעקות וקללות ברוסית, חשבנו שהוא פוגע בה", אמרה אחת השכנות, "הזמנו משטרה, פרצו את הדלת, אבל השוטרים אמרו שהיא הגנה עליו, ועזבו את המקום. אחרי שהם הלכו המצב רק הלך והחמיר. הזמנו שוב משטרה, כמה פעמים, אבל השוטרים לא עשו שום דבר. השוטרים אמרו שכל עוד הוא לא פוגע בה פיזית, אין להם הרבה מה לעשות".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

שכנה אחרת מספרת שהאם והבן שמרו מאוד על פרטיותם ולא ניהלו מערכת יחסים עם השכנים האחרים. "הם גרו ביחד, ברמה מאוד מוזנחת, לא פתחו את הדלת לאף אחד. הבן לא נתן לאף אחד להיכנס וגם לא נתן לאם לצאת מהבית, פרט לסיבובים קצרים מסביב לשכונה. לאחרונה הוא היה מסתובב בבניין עם תחתונים".

הדירה בה אירע הרצח. צילום דיינה רנדלמן

הדירה בה אירע הרצח. צילום דיינה רנדלמן

היא מספרת שביום שישי האחרון התקשרו השכנים שוב למשטרה. "בערב החג זו היתה הפעם האחרונה שהוזמנה משטרה על ידי השכנים. שמענו צעקות ברוסית מהדירה, אבל לא האמנתי שהוא יפגע בה. הוא קילל אותה בימים האחרונים וצעק לה שהיא מסריחה ושלא התקלחה. אמרתי לשוטר 'רק שזה לא יעלה בסוף בחיי אדם'. הוא הסביר לי שאין הרבה מה לעשות, והנה, בסוף היא נרצחה. השוטרים אומרים שהוא היה מטופל בכדורים. כנראה שהוא לא לקח אותם. לא היתה פה השגחה. היו פה שוטרים אינספור פעמים. יש פה רשלנות מאוד גדולה של המשטרה".

זירת הרצח בשאול המלך, הערב. צילום מד"א

זירת הרצח בשאול המלך, הערב. צילום מד"א

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריק

    חברים זה לא ברור לכם שהמשטרה השקיעה את כל משאביה בחקירות נתניהו הרי נתניהו הוא סכנה קיומית של מדינת ישראל מה קורה לכם איך יהיה זמן למשטרה לטפל בדברים אחרים?בושה אין לי אמון במשטרה ולא בשום מוסד ממשלתי צר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר