אופניים צילום אמיל סלמן
צילום אילוסטרציה אמיל סלמן

סיכום יום כיפור במאיר: כ-300 איש פונו לבית החולים, מתוכם כ-100 ילדים. 15 תינוקות נולדו

מנהל המחלקה ליחידה דחופה בבית החולים מסר שרוב החבלות מקרב הילדים היו של חתכים ושברים בגפיים. עוד נמסר מבית החולים כי במחלקות הקורונה מאושפזים היום 59 חולים, מצבם של 14 מהם מוגדר קריטי

פורסם בתאריך: 28.9.20 19:45

כ-300 בני אדם שנזקקו לטיפול רפואי פונו במהלך יום הכיפורים לבית החולים מאיר בכפר סבא, מתוכם כ-100 ילדים. מנהל היחידה לרפואה דחופה ילדים בבית החולים, ד"ר אהוד רוזנבלום, אומר כי לא היו במהלך החג חבלות מסכנות חיים. "רובם המכריע של הילדים ובני הנוער שהגיעו אלינו סבלו מחבלות כתוצאה מנפילות מאופניים, קורקינטים, אופניים חשמליים וכדומה, ובעיקר מחתכים ושברים בגפיים", אמר ד"ר רוזנבלום, "אחוז ניכר מהפניות נבעו מחבלות המאפיינות את יום הכיפורים, יחד עם זאת בהשוואה לשנים קודמות, וככל הנראה בעקבות הסגר, נראה היה כי ישנה ירידה קלה במספר הנפגעים ולשמחתנו לא היו חבלות מסכנות חיים".

עוד נמסר מבית החולים שבמהלך החג נולדו בחדרי הלידה 15 תינוקות, בהם זוג תאומים. במחלקות הקורונה בבית החולים וטיפול נמרץ נשימתי קורונה מאושפזים נכון להיום 59 חולים. מצבם של 14 מוגדר קריטי ומתוכם 11 מונשמים. מצבם של 27 אחרים מוגדר קשה ושניים במצב בינוני.

החובשים והפראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-24 בני אדם בכפר סבא, מתוכם חמישה שנפצעו קל במהלך רכיבה על אופניים, סקייטבורד וקורקינט, יולדת אחת שפונתה לבית החולים ושלושה שהתעלפו או חשו ברע.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר