רימון הלם, אילוסטרציה, צילום Katalinks depositphotos.com

מלחיץ: רימון הלם לאחר שימוש נמצא בחצר בית ספר בכפר סבא

אב הבית גילה את הרימון בסיור בוקר שגרתי והזעיק את המשטרה. הנהגת ההורים העירונית: "מודאגים מהאירוע"

פורסם בתאריך: 18.2.22 08:35

הלם בבית ספר: בהלה נוצרה בבית הספר הירוק בכפר סבא, כאשר אתמול בבוקר (חמישי) לפני תחילת הלימודים, בזמן סיור שגרתי של אב בית הספר, התגלה חפץ חשוד שנחשד כרימון, בעקבותיו הוזעקה משטרה, שזיהתה לאחר תחקיר כי מדובר בעטיפת רימון הלם, לאחר שימוש. בהמשך היום קיימו בבית הספר שגרת לימודים רגילה ועמדו בקשר רצוף עם ההורים. הנהגת ההורים העירונית הביעה דאגה בעקבות המקרה החמור וציינו כי הם מחכים לקבל את תוצאות החקירה באשר למקור כלי הנשק.

אתמול בשעה 9:40 בבוקר עדכנה מנהלת בית הספר, עליזה סוקל, את ההורים על האירוע החריג: "הזעקנו את משטרת ישראל לטיפול במקרה ונמצא כי זה רימון הלם שפונה על ידי חבלן המשטרה, ולאחר הפינוי החבלן ביצע סריקה נוספת בבית הספר. האירוע נוהל על ידי אגף הביטחון והקב"ט, אנו ממשיכים בשגרת היום".

כעבור קצת פחות משעתיים, בשעה 11:20, עדכנה המנהלת את ההורים, כי בעקבות חקירת המשטרה, רימון ההלם שנמצא בבוקר בשטח בית הספר היה לאחר שימוש, כלומר, נמצאה רק עטיפת הרימון.

 

מהנהגת ההורים נמסר: "הנהגת ההורים העירונית מודאגת מאוד מממצא הרימון בשטח בית הספר. אנו מקווים ומאמינים שהגורמים האחראים יעשו את כל הנדרש כדי למצוא את הגורמים האחראים לדבר, כדי להבטיח שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם בעתיד. אנו עומדים בקשר ישיר עם העירייה וממתינים לקבלת תוצאות החקירה באשר למקורו של כלי הנשק. אנו בהנהגת ההורים מגנים בכל תוקף כל מעשה אלימות באשר הוא, בין אם ישיר, בין אם מרומז, וניתן את כל הסיוע הנדרש למניעת מעשים כאלה בעתיד".

מעיריית כפר סבא נמסר: ״בסיורו של אב הבית לפני פתיחת בית הספר התגלה חפץ חשוד. בעקבות זאת, הוזעקה משטרת ישראל, והגיעו חבלנים שפינו את החפץ. נמצא כי מדובר בעטיפה של רימון הלם ריק ולא חי. בטרם התפנו, ערכו החבלנים סריקה נוספת בבית הספר על מנת לאבטח אותו ולהבטיח את ביטחון התלמידים וצוות החינוך. מנהלת בית הספר הגב׳ עליזה סוקול העידה, כי האירוע נוהל בהצלחה ע״י אגף הביטחון וע״י הקב״ט. לאחר תומו, המשיכו בבית הספר בשגרת היום״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר