פקקים ברחוב ספיר בשכונה הירוקה. צילום איילת שמש
פקקים ברחוב ספיר בשכונה הירוקה. צילום איילת שמש

מה מבקש הפרלמנט ב-2018 בכפר סבא? "הנהגה חדשה, הוספת חניה, הורדת הארנונה, פתרון לפקקים"

הפרלמנט הכפר סבאי עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: אילו שינויים הייתם רוצים לראות בכפר סבא עד סוף שנת 2018?

פורסם בתאריך: 6.1.18 18:25

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

ב-2018 נבקש להחזיר את כפר-סבא לכפר-סבאים. כאשר נולדתי, ב-1941, כפר סבא הייתה של הכפר סבאים, עם טעמים וניחוחות של תעשייה, חקלאות וריחות תפוזים. לצערי, איבדנו את כפר סבא לטובת אינטרסנטים, שכל רצונם היה לסחוט את העיר ולהפיק ממנה מקסימום כסף, תוך התעלמות מצרכי העיר ותושביה. יש לעצור מיד בנייה רוויה בעיר ולבנות לכל היותר בניינים בני ארבע-חמש קומות, ללא "הקלות" וללא שחיתות. לא יתכן שקבלנים, נדלניסטים ורודפי בצע יקבעו את אופייה של כפר סבא תוך מחיקת הצביון של העיר. לקראת הבחירות לראשות העירייה ב-2018, יש לבחור במועמד שמתחייב להחזיר את כפר סבא לתושבים, שרוצים בשמירת צביונה הישן והטוב. (עילם הוא אמרגן)

 

 

אירית מרק

אירית מרק

הייתי רוצה, לעיר האהובה, כל כך הרבה שינויים בשנת 2018 הבאה עלינו לטובה. נתחיל בהנהגה חדשה לעיר. נמשיך בהוספת מקומות חניה בכל העיר והורדת הארנונה היקרה, ונמשיך בפתרון לפקקים ביציאות מהעיר וגם ברחבי העיר, תיקון מדרכות שחלקן לא הוחלפו זה עשורים ותאורה הולמת ברחוב ויצמן. הייתי גם רוצה שהתושבים יהיו יותר מעורבים ואכפתיים. שנה אזרחית חדשה ונפלאה לכולם. (מרק היא עיתונאית ופעילה חברתית).

 

 

הלן שי

הלן שי

בשנה האזרחית החדשה אני מאחלת לעירנו המשך פיתוח, צמיחה, השקעה בחינוך, בבני נוער, בקשישים ובתרבות. והכי חשוב, אני מאחלת סובלנות והידברות בין דתיים וחילוניים בעיר, ואני תקווה שתקום הנהגה צעירה וחדשה בקרב התושבים, שתזרים אנרגיה של עשייה, קידום פרויקטים עירוניים ותרבותיים והמשכה של כפר סבא ירוקה, צומחת ועל המפה, גם למען הדורות הבאים. (שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצות נשים כפר סבא ורעננה)

 

אורי נגר

אורי נגר

הייתי רוצה לראות יותר פעולות לטובת כלל הציבור. פחות קניונים מסעדות ובתי קפה ויותר שעות העשרה לבני הנוער, מסגרות חינוכיות כיפיות לנוער ולילדים, יותר הופעות של אמנים בתקופות שונות של השנה. חשוב גם לקדם את נושא ה'עיר אוניברסיטאית' שחשבו עליו רבות בעבר, הגיע הזמן שעיר גדולה ומרכזית כמו העיר שלנו תהיה בה קריה אקדמאית. חשוב לא פחות למצוא פתרונות לבעיית החניה בעיר ולפקקים ביציאה מהעיר בבקרים. (נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר