קייטרינג חלבי במרכז- נוליס. צילום עצמי
קייטרינג חלבי במרכז- נוליס. צילום עצמי

קייטרינג חלבי במרכז: קייטרינג נוליס החלבי לאירוע שלא תשכחו

רונית חיון-טבוך היתה רואת חשבון שהפכה לפני שש שנים לשף קונדיטור. מאז היא מתעסקת יום יום עם חיבור של טעמים ומציעה במסגרת קייטרינג נוליס שהיא מנהלת מאפים ומתוקים שלא תמצאו במקום אחר

פורסם בתאריך: 26.9.19 11:52

חוויה קולינרית אחרת

כרואת חשבון במקצועה רונית חיון-טבוך תמיד היתה אישה של מספרים, עד שבשנת 2013 החליטה להפוך את התחביב למקצוע ופתחה עסק בשם נולי מתוקים על שם שני ילדיה נועם וליעם. אלא כאן לא נעצרה ההתפתחות המקצועית שלה ולפני שלוש שנים נולד תינוק חדש: קייטרינג חלבי במרכז בשם קייטרינג נוליס שמציע חוויה קולינרית שאי אפשר למצוא במקום אחר.

"אנשים תרגמו את השם שלי לחוויה שהיא אך ורק של מתוקים", מסבירה השף קונדיטור חיון-טבוך. "וממגשי אירוח התפתחנו תוך כדי תנועה והיום אנחנו מציעים רק שירותי קייטרינג".

הקייטרינג של נוליס מבוסס על קונספט הפינגר פוד שמשמעותו מאפים קטנים ואישיים, בגודל של אצבע, שאוכלים עם הידיים. יש מטעמים מהמלוח, יש מטעמים מהמתוק, והמבחר עצום כדי להבטיח דבר אחד – שאף אורח לא ייצא רעב. וההצלחה מוכחת: האוכל המשביע והאיכותי, לצד הכמות הרבה, משאירים אצל המארחים מנות רבות להמשך החגיגה גם אחרי שהאירוע מסתיים.

"המטרה שלי היא לשמח אנשים, שהאורחים יתפעלו. הכי חשוב לי שיחזרו אליי. הקטע הרווחי פחות מדבר אליי בשלב זה", מבהירה חיון-טבוך. "בגלל זה אני לא מעלה מחירים. אני לא מוכרת כמויות של אוכל. האיכות חשובה לי והחדשנות. כל היום אני חושבת על חיבור טעמים. חשוב לי שהלקוחות שלנו יחזרו אלינו כי יש בזה אמירה. הרי לאדם יש אירוע או אחד שניים גדולים בחיים, ואם הוא בוחר לחזור אליי סימן שקיבלתי את החותמת שהעברתי לו את מה שרציתי להעביר מבחינת החוויה".

קייטרינג חלבי שמתאים לכל אירוע. צילום עצמי

קייטרינג חלבי שמתאים לכל אירוע. צילום עצמי

מחיר נמוך ביחס לאיכות ולתוצר מאוד גבוהים. צילום עצמי

מחיר נמוך ביחס לאיכות ולתוצר מאוד גבוהים. צילום עצמי

אז מה בעצם קייטרינג נוליס רוצים להעביר? חיון-טבוך מסבירה: "אנחנו מגיעים שעה לפני האורחים, מסדרים בופה מלוח ועשיר ובנפרד פינת מתוקים על המגשים שלנו ולפני שכולם באים אנחנו עוזבים את האירוע. יש מקרים שאני והלקוח לא נפגשים. אני לא מוכנה שהלקוחות ישימו ליד האוכל שלי דברים שהם מכינים כשאני עוד שם. אחרי שהאנשים שלי עוזבים שיעשו מה שהם רוצים. אני מאוד נוקשה בעניין הזה. אין לי שליטה על איכות ונראות המוצרים של אחרים. בגלל זה העסק שלנו מצליח כי משהו בינוני לא נכנס לשולחן. אין אצלי בינוניות אחרת הלקוח לא יחזור".

לקוחות רבים מעידים על מחיר נמוך ביחס לאיכות ולתוצר מאוד גבוהים.

"היה לי סוג של מוטו: להגיע לכל בית בישראל. אני לא מסתכלת על הקטע הרווחי אלא עוסקת באהבה. במחמאות מהמארחת. זה הרבה יותר חשוב מלסדר את המספרים בעוד ישיבת דירקטוריון. המספרים לא מעניינים אותי היום. אני מתרגשת מכל אירוע כאילו הוא הראשון שלי וגאה במקום שאליו הגעתי. תוך כדי למדתי את כל מה שאני יודעת, ואני עוד עוברת כל העת השתלמויות בארץ ובעולם".

בעולם הקייטרינג החלבי הקשוח בעלי עסקים צריכים לדעת למצוא את הייחודיות שלהם וכזו היא חיון-טבוך. השף קונדיטור מצליחה לדאוג שכל אירוע יתקתק כמו שעון ומספקת שקט נפשי למארחים וזמינות גבוהה.
"כולם טובים וצריך התמדה", היא מבהירה. "אז השמיים הם הגבול. זו לא קלישאה. זו המציאות כשאתה מאמין בעצמך. עשיתי אירוע קטן שם ראתה אותי מפיקת אירועים ששכרה אביבית בר זוהר. היא התלהבה ועשיתי גם לאביבית את האירוע. משם השולחן הגיע לאייטם בגיא פינס ונוצר הבאזז. כולם נוהרים להזמין מאיתנו והפכתי גם לסוג של קייטרינג לסלבס לאחרונה".

יש תפריט ידוע מראש?

"אין לי תפריט כתוב מראש. המוצרים תמיד משתנים ולכן אני לא רוצה להתחייב. הכל תלוי בחומרי הגלם העונתיים. אדם מתקשר, אומר כמה אנשים, מה החגיגה ומתי. גם מה האזור בארץ. אם זמינים שולחים באותו הרגע תמונות להמחשה ותפריט שאפשר לשנות. אנחנו מגיעים לכל הארץ".

אז אם אתם מתכננים שבת חתן, חינה, מקווה, הפרשת חלה עם עשרות אורחים בני משפחה או חברים, או שבא לכם דווקא לציין יום הולדת עגול של הסבא או הסבתא בארוחה מושקעת כיד המלך, נסו את קייטרינג נוליס החלבי לאירוע שלא יפסיקו לדבר עליו. איכות חומרי הגלם, המחיר השפוי ובעיקר החיוך של רונית חיון-טבוך יצרו לכם אירוע שלא יפסיקו לדבר עליו.

קייטרינג נוליס
טלפון:058-5511555
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

קייטרינג לאירוע מושלם. צילום עצמי

קייטרינג לאירוע מושלם. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר