בימת הנוער: הסטודיו למשחק לילדים ונוער מגיל 5 עד 18. צילום: רוית זיו
בימת הנוער: הסטודיו למשחק לילדים ונוער מגיל 5 עד 18. צילום: רוית זיו

בימת הנוער: הסטודיו למשחק לילדים ונוער מגיל 5 עד 18

פורסם בתאריך: 30.8.20 20:13

הסטודיו למשחק בכפר סבא שהוא הרבה מעבר לחוג תיאטרון ודרמה. אחד הדברים שאנו ההורים מתלבטים, חושבים ומשקיעים בהם מחשבה לא מועטה בכל שנה מחדש זה, אילו פעילויות העשרה וחוגים מתאימים לילדנו. בשנים האחרונות עולם החוגים והעשרה הופך להיות מוצף. מידי שנה צצים כמו פטריות אחרי הגשם עוד חוגים, קבוצות וגופים שמבטיחים עולם ומלואו, ולנו ההורים לא תמיד יש את הכלים הנכונים לדעת מה נכון לנו, מי הם אנשי המקצוע שמעבירים את החוגים, מה מקבלים הילדים שלנו ואיך בוחרים את החוג הנכון ביותר לכל ילד וילד.

כאמא לשלושה ילדים, ההתלבטות חוזרת על עצמה מידי שנה, יש חוגים שהם חוגי המשך משנים קודמות, כמו ספורט, מוסיקה, מחול ויש חוגים שאמורים לפתוח את הילדים לעולמות חדשים, ופה ההתלבטות היא גדולה, איך בוחרים את החוג הנכון, מי המדריך שמעביר את החוג, איזה ניסיון יש לו, האם הוא יודע לעבוד עם ילדים ומה יקרה שהילד יחליט אחרי שבועיים שלא בא לו.

אחד החוגים שתפס את עיני הוא הסטודיו למשחק "בימת הנוער", המוסד הכפר סבאי שפועל בעיר כבר מעל ל–21 שנים בשתי נקודות בעיר ( סמוך ל לרכבת סוקולוב הוד השרון והסניף בקניון כפר סבא הירוקה סמוך לצומת רעננה צפון ) ונחשב לדעת רבים לסטודיו למשחק מהמובילים בארץ לילדים ונוער מגיל 5 ועד כיתה יב' שאליו מגיעים ילדים ובני נוער מכל אזור השרון ואף מעבר לכך שרוצים ללמוד תיאטרון.

בימת הנוער מנוהלת על ידי השחקן טוביה גלבר והקולנוענית ירדנה גלבר. הסטודיו הוקם מתוך התובנה שלא כל אדם חייב להיות שחקן, אבל כל אחד חייב ללמוד משחק. לצד טכניקות התיאטרון והלימוד החוויתי והמהנה, הקו המנחה את הלימודים בבימת הנוער כפר סבא' הוא להשפיע לטובה על כמה מאתגרי החינוך החשובים בגילאים אלה: רכישת יכולות, סדר וארגון, שיפור כושר הלמידה, התגברות על בעיות קשב וריכוז.

הורים רבים מספרים בגאווה על שיפור הישגי ילדיהם בבית הספר והקלה על משברי ההתבגרות. לצד מנהלי הסטודיו ישנו צוות מנחים הנבחר בקפידה, תוך דגש על מחויבות אישית לתהליך החינוכי, להתפתחות וצמיחה אישית של כל תלמיד באווירה מהנה ומשפחתית. כיום כולל הצוות, את המנחים הטובים ביותר בתיאטרון אשר מיומנים לעבודה עם ילדים ומתבגרים.

בנוסף, בימת הנוער פתוחה בפני המלהקות המובחרות ביותר בישראל אשר מגיעות לסטודיו, ובמהלך ימים מרוכזים מלהקות את תלמידי הסטודיו לסרטים וסדרות מהמובילים בישראל. וכתוצאה מכך תלמידי ובוגרי הסטודיו לוקחים חלק בתפקידים מרכזיים בסדרות כמו: "אבא מטפלת" "אילת", "אלישע", "סקיי", "זאת וזאתי", "כפולה" ואף בסרטים רבים: "פלאפל אטומי" "מעבר להרים ולגבעות", "פול גז", "הנה אנחנו" ועוד…

עכשיו רק נותר לנו לבחור מה ללמוד מתוך המגוון של בימת הנוער:

סדנאות משחק ותיאטרון לילדים ונוער ( על פי שכבות גיל ) – פעילות שבועית, בקבוצה כ-18 תלמידים ובמאי/ת שמלווים את השחקן הצעיר לאורך השנה. במהלך השנה לומדים המשתתפים את יסודות המשחק ועבודת השחקן ( כל קבוצה עם הבמאי/ת שלה ) ובנוסף מקבלים סדנאות שונות עם מנחים שונים כמו : אימפרוביזציה, תיאטרון פיזי, משחק מול מצלמה, ליצנות, מחזות זמר, ועוד. תלמידי הסטודיו הולכים לצפות בהצגות תיאטרון בתיאטרון הרפרטוארי, נהנים מפעילויות חברתיות ( ממש כמו בתנועת נוער לתיאטרון ), נפגשים עם שחקנים פעילים מהתעשייה ( במהלך השנים היו גורי אלפי, גאיה שליטה כץ, שירה נאור, דביר בנדק, יובל סמו איתי טיראן ועוד…) וכמובן בסוף השנה מעלים התלמידים הצגה בה כולם לוקחים חלק.

בנוסף במהלך השנה יפתח קורס ייחודי למשחק מול מצלמה ובקיץ יש קייטנת תיאטרון  בוטיק מכיתה ג' עד ה' ופעילויות קיץ נוספות לנוער.

אז קדימה למה אתם מחכים ?

ההרשמה בעיצומה !

בימת הנוער כפר סבא

טלפון נייד 050-5815124 |  :

קישור לאתר של בימת הנוער כפר סבא

קישור לדף הפייסבוק | קישור לדף האינסטגרם |

בימת הנוער: הסטודיו למשחק לילדים ונוער מגיל 5 עד 18. צילום: רוית זיו

בימת הנוער: הסטודיו למשחק לילדים ונוער מגיל 5 עד 18. צילום: רוית זיו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר