טיפול בכאב בכפר סבא: הכירו את צל הפקאן, צילום: ממאגר Ingimage
טיפול בכאב בכפר סבא: הכירו את צל הפקאן, צילום: ממאגר Ingimage

טיפול בכאב בכפר סבא: הכירו את צל הפקאן

אנחנו רצים עם כל מכשיר חשמלי לטכנאי כדי שימצא מה הבעיה ומקפידים על טיפול תקופתי למכונית. אבל מה לגבי הגוף שלנו? האם אנחנו מטפלים בו עם כל כאב שמופיע? ישנן הרבה שיטות לטפל בכאב, ובכתבה הבאה תכירו את המטפלים שביכולתם לשפר לכם את איכות החיים עם כמה מהן

פורסם בתאריך: 13.9.20 16:58

הגוף שלנו, כמו מכונה ביולוגית, נוטה לסבול עם הזמן מבלאי, שחיקה, תקלות ובעיות. אנחנו עוברים במהלך חיינו כל כך הרבה חוויות ואירועים שונים שלא מן הנמנע שהם מותירים בנו את חותמם. לפעמים אנחנו מצליחים להתמודד עם הבעיות והתקלות שאנחנו אוספים, אך לפעמים הן כבר עוברות את גבול הטעם הטוב ודורשות טיפול.

ישנן הרבה מאוד שיטות לטפל בגוף, וספרים על רפואה וטכניקות טיפול שונות נכתבו מפה ועד להודעה חדשה. אך הרפואה המערבית לא תמיד מספקת את התשובות אותן אנחנו מחפשים, ובמצבים כאלה כדאי ורצוי לפנות לטיפולים שהינם פחות קונבנציונליים, אך השפעתם ברורה וחד משמעית.

חלק מאותם טיפולים אפשר למצוא בקליניקת "צל הפקאן" המנוהלת על ידי עמית אשבל – מטפל רב תחומי בעיסוי הוליסטי. עמית, שעוסק בתחום ב-12 השנים האחרונות, מנהל את הקליניקה שנמצאת ממש בחצר ביתו שבמושב בית יהושע באזור השרון, ומקבל אליו כל מי שסובל מכאבים ומחפש פתרון ייחודי.

"אורח החיים שלנו השתנה בשנים האחרונות והביא עמו הרבה מאוד לחצים ובעיות", מסביר עמית. "אנשים יושבים שעות מול המחשב, בין אם בעבודה או עבור כל צורך אחר, הם כמעט ואינם נעים בזמן שמנח הגוף שלהם נמצא במצב לא טבעי.

"כל אלה יוצרים את כל אותן הבעיות וכתוצאה מכך את הכאבים. זו הסיבה לכך שאנו רואים היום כל כך הרבה אנשים הסובלים מבעיות בגב, בכתפיים, בצוואר ובחזה".

הכאבים יכולים לשגע אותנו, שרירים תפוסים וקפוצים לא מאפשרים לגופנו לנוח ולו לרגע ומגבילים אותנו בתנועה. הכאב בגופנו הוא קצת כמו תאונת שרשרת: מתחיל בנקודה אחת, אך יכול לעבור דרך כמה וכמה צמתים ונקודות עד שהוא מגיע לנקודה הסופית שהכאב בה הוא זה שמופיע בתודעה שלנו בסופו של תהליך.

מקשיב לכל מטופל, עמית אשבל. צילום: בלה שחר הלל

מקשיב לכל מטופל, עמית אשבל. צילום: בלה שחר הלל

לכן כשרוצים לטפל באותם אזורים כואבים, יש לבחון תחילה את הגוף בגישה הוליסטית שבה רואים את הגוף כמכלול ומנסים להבין מה הוא מקור הבעיות ומה הוביל אליהן. כדי לעשות זאת מתשאל תחילה עמית כל מטופל המגיע לקליניקה במטרה להבין מה אורח החיים שלו, מה התחביבים והפעילויות שבהם הוא עוסק ובאיזה תנוחות ומצבים גופו שרוי במהלך היום.

"אחרי שאני מאבחן את המטופל ומבין מה הם הבעיות והכאבים מהם הוא סובל ומה הביא אותו למצב שבו הוא נמצא, אני מתחיל בתהליך הטיפולי שבמהלכו אני עושה שימוש במגוון כלים העומדים לרשותי.

"בין הטכניקות שבהן אני משתמש אפשר למצוא עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי רקמות עמוק, דיקור מערבי, לחיצות על טריגר-פוינט ועוד שיטות ודרכי טיפול הנמצאות בארגז הכלים שלי. היכולת והניסיון שלי בשילוב הטכניקות השונות מאפשרות לי למצוא פתרון מדויק ויעיל לכל מטופל.

"כל אדם וכל גוף דורש טיפול אחר ועוצמות שונות, וכדי להבין מה בדיוק נכון עבור כל אחד אני בהקשבה לכל מטופל ולתגובותיו המילוליות והפיזיות במהלך כל הטיפול".

עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

עם סיום הטיפול מרגישים חלק מהמטופלים כבר באותו רגע הקלה משמעותית בכאבים ובלחצי הגוף, ואצל חלקם הכאבים נעלמים לגמרי כאילו לא היו. ניתן להגיע לטיפול בודד כדי לפתור בעיה באופן נקודתי, ומי שמעוניין לטפל ולדאוג לגופו באופן שוטף רצוי שיגיע אחת לתקופה לתחזוקת הגוף על בסיס קבוע.

אם כבר התרגלתם לחיות בצל הכאב זה לא חייב להישאר כך. הטיפולים המדהימים שמעניק עמית אשבל בקליניקת צל הפקאן שבביתו יכולים לעזור לכל אחד לחזור לקו הבריאות, ולהיפטר מבעיות אותן הוא סוחב במשך שנים. לפרטים נוספים צרו קשר עם עמית עוד היום.

אין באמור לספק כל המלצה או ייעוץ רפואי

כתובת: ברקת 7, בית יהושע (בוויז צל הפקאן)

טלפון:

050-7523645

מייל: [email protected]

שעות פעילות: גמיש מאוד, בתיאום מראש 

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר