הקלה משמעותית עם סיום הטיפול. עמית אשבל, צילום: Shutterstock - Luxtory
הקלה משמעותית עם סיום הטיפול. עמית אשבל, צילום: Shutterstock - Luxtory

ככה מטפלים בכאבים: המטפל ההוליסטי שמחולל פלאים

הצוואר תפוס? הגב כואב? הכאבים לא חייבים להיות חלק מהחיים שלכם. עמית אשבל מקליניקת צל הפקאן הוא מטפל הוליסטי רב תחומי שיראה לכם איך משתמשים בגוף כדי לרפא את עצמו, ולהעלים אחת ולתמיד את כל אותם הכאבים הלא נעימים

פורסם בתאריך: 13.9.20 17:07

הרפו את השרירים, עצמו את העיניים, שחררו את הגוף, נשמו עמוק וקחו לכם רגע להירגע. שגרת היומיום המלחיצה שרובנו עוברים ידועה בהשפעות שלה על הגוף שלנו. כאבי שרירים, צוואר תפוס, כתפיים מתוחות, אלו הן חלק מתופעות הלוואי של אורח חיים מלא בלחצים, שמוצאים את דרכם אל גופנו.

הגוף, כמו אמא דואגת, מנסה לאותת לנו ולהחזיר אותנו חזרה למסלול ולאורח חיים נינוח ובריא. אך אנחנו, כמו ילדים קטנים ושובבים, מתעלמים מאותן אזהרות ובוחרים לצעוד בשבילים הפכפכים ורעועים שמונעים ממנו מנוחה ומדרדרים אותו לתהומות של לחץ וכאב.

ברור הרי שלא נוכל לשנות לגמרי את האופן שבו אנחנו מנהלים את חיינו. רבים מאיתנו עובדים בעבודות משרדיות שדורשות מאיתנו לשבת מול מסך מחשב במשך 10 שעות בלי הפסקה, במהלכן אנחנו מאמצים כל שריר ושריר בצוואר, בכתפיים, בגב ובחזה.

מקשיב לכל מטופל, עמית אשבל. צילום: בלה שחר הלל

מקשיב לכל מטופל, עמית אשבל. צילום: בלה שחר הלל

מצד אחד הכאבים מתחילים להצטבר, ואנחנו בהחלט יכולים להרגיש זאת, מנגד לא נוכל לעזוב את עמדת המחשב ופשוט ללכת לשכב במיטה, אז מה כן נוכל לעשות?

כיום ישנם לא מעט טיפולים שיכולים לעזור לנו להתגבר על אותם הכאבים ואפילו להעלים אותם. טיפול רב תחומי הוליסטי, כמו זה שמעניק המטפל עמית אשבל, הוא אחד הפתרונות הנוחים והמועילים ביותר עבור הסובלים מכאבים שונים.

"צל הפקאן", הקליניקה שבה מטפל עמית, נמצאת בחצרו הפרטית שבמושב בית יהושע. עבור המטופלים הרבים שלו הקליניקה היא חוף מבטחים, המקום שבו הכל בסדר וגופם מקבל סוף סוף את תשומת הלב הדרושה לו.

"מגיעים לפה אנשים מכל מיני סיבות. חלקם רוצים מסאז' כיפי ומרגיע, ואחרים סובלים מבעיות ופציעות ממשיות שמקשות עליהם לנהל את אורח החיים שלהם", מסביר עמית. "כמטפל רב תחומי הוליסטי אני לא מרפא את הגוף, אלא עוזר לגוף לרפא את עצמו.

"אני מעסה את השרירים, משחרר אותם וכך מאפשר לגוף לזרז את תהליך הריפוי הטבעי. בסיום הטיפול אני נותן למטופלים עצות ותרגילים לשיפור תנוחות העבודה והיציבה על מנת למנוע כאבים ובעיות עתידיות.

עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

"התוצאות של הטיפולים מדהימות. ברוב הפעמים מעידים המטופלים שלי על הקלה, הפחתה או היעלמות מלאה של הכאב כבר בתוך פגישה אחת. ישנם אנשים שמגיעים לטיפול בודד כדי לטפל בבעיה נקודתית שמפריעה להם, אך יש גם כאלה המגיעים על בסיס קבוע כדי לתחזק את הגוף ולספק לו את תשומת הלב הדרושה לו. כל אחד בוחר את הדרך שלו ואני פה בשביל להכווין, לייעץ ולטפל.

"חשוב לי מאוד להיות קשוב לכאבים, לרצונות ולבקשות של המטופלים כדי להבין את שורש הבעיה. המאפיינים של טיפול הוליסטי הם הסתכלות עמוקה ורחבה על כל גופו של האדם, הבנה מתי ואיפה הכאב התחיל, מה גרם לו ומה הן הפעולות היומיומיות שהוא עושה שמעודדות את היווצרות הכאב.

"לאחר שהבנתי מה מקור הבעיה אני מוכן להתחיל את הטיפול. לשם כך אני משתמש בכלים וטכניקות שונות כמו עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות, לומי לומי, דיקור מערבי, טייפינג ועוד. אני כל הזמן מקפיד להשתלם וללמוד עוד טכניקות כדי להרחיב את מגוון טכניקות העבודה שלי למען מטופליי".

לאחר שאבחן עמית את מקור הכאב הוא מתחיל בטיפול, תוך שהוא מתאים את הכלים לצרכים של המטופל. כל שיטה פותרת בעיה אחרת בגוף וניתן לשחק ולשלב ביניהן לקבלת אימפקט עוצמתי שמעלים כאבים ולחצים כלא היו.

במהלך הטיפול תהיו שותפים מלאים לתהליך ותוכלו לומר לעמית איפה כואב, כמה לחץ יש להפעיל בכל מקום, ומה ההשפעה שאתם מרגישים על הגוף. המטרה היא ליצור שיתוף פעולה מלא ביניכם, המטופלים, לעמית המטפל כדי לאפשר לגוף להתחיל לעשות את הקסם שלו ולרפא את כל מכאוביו.

עם סיום הטיפול תוכלו לקחת את הזמן, לתת לעצמכם ולגוף רגע לנוח ולנשום, ולאחר מכן תוכלו אפילו לעשות מקלחת ולחזור לשגרת יומכם.

מגוון של טיפולים. בקליניקה של עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

מגוון של טיפולים. בקליניקה של עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

את הטיפולים משני החיים שמעניק עמית למטופליו ניתן לקבל אצלו בקליניקה בכל יום ושעה שתבחרו. אפשר לתאם הגעה מראש, ובמקרים דחופים שבהם רמת הכאב והסבל בלתי נסבלים, תוכלו לשלוח הודעה ולבדוק זמינות גם בשעות הערב ובסופי השבוע ולהגיע לטיפול שיחזיר אתכם לקו הבריאות.

אם אתם סובלים מכאבים ורוצים לגלות כיצד ניתן להפוך אותם לנחלת העבר, תוכלו להתקשר לעמית ולהתייעץ איתו על הטיפול הנכון ביותר עבורכם, ואפילו לקבל ממנו טיפים מצילי חיים שיבטיחו שהכאבים לא יוסיפו לחזור. למידע נוסף ולקביעת פגישה התקשרו עוד היום לקליניקת "צל הפקאן".

אין באמור לספק כל המלצה או ייעוץ רפואי

כתובת: ברקת 7, בית יהושע (בווייז צל הפקאן)

טלפון: 050-7523645

מייל: [email protected]

שעות פעילות: גמיש מאוד, בתיאום מראש 

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר