איפור קבוע בכפר סבא: הגבות שתמיד חלמת עליהן. צילום: מאגר התמונות ingimage
איפור קבוע בכפר סבא: הגבות שתמיד חלמת עליהן. צילום: מאגר התמונות ingimage

איפור קבוע בכפר סבא: הגבות שתמיד חלמת עליהן

האיפור הקבוע פרץ לחיינו בסערה לפני מספר שנים, ומאז מיתג את עצמו כאחד מהפתרונות האסתטיים היעילים ביותר שקיימים בשוק. בניגוד לטרנדים חולפים אחרים, אין ספק כי האיפור הקבוע הופך לפופולרי יותר ויותר מדיי שנה – והוא לחלוטין כאן כדי להישאר

פורסם בתאריך: 22.9.20 16:11

אז מהו בדיוק איפור קבוע, למי הוא מיועד ומה חשוב לדעת בנושא? אהובה גיגי, קוסמטיקאית המחזיקה בניסיון של לא פחות מ-40 שנים בתחום הקוסמטיקה, עושה לנו סדר:

מהו איפור קבוע?

איפור קבוע הוא טכניקה ייחודית, אשר במסגרתה מוחדרים לעור המטופל פיגמנטים של צבע המופק ממינרלים, באמצעות מחט או מיכשור ייעודי. במילים אחרות– מדובר בקעקוע, אלא שבניגוד לקעקועים הסטנדרטיים שכולנו מכירים, באיפור קבוע נעשה שימוש בפיגמנטים אחרים, כמו גם בצבעים טבעיים יותר, המותאמים לפנים ולצבעי העור והשיער של המטופל. על אף שמדובר באיפור עמיד במיוחד, חשוב להבין כי גם איפור זה בכל זאת דוהה מעט עם הזמן. מסיבה זו, יש לבצע טיפולי תחזוקה אחת לשנה עד שלוש שנים, וזה תלוי בסוג הטיפול ובאיש המקצוע שביצע אותו.

למי איפור קבוע מיועד?

איפור קבוע הוא איפור שמטרתו להדגיש את האלמנטים היפים והחזקים יותר שבפנים של המטופל, או לחילופין, לטשטש פגמים שונים, כמו למשל עין מעט נפולה, שפתיים דקיקות וגבה חסרה. "גבות חסרות ניתן להשלים בכל מיני שיטות, כמו למשל שיטת השערה או שיטת הפודרה", אומרת אהובה.

בקליניקה. צילום עצמי

בקליניקה. צילום עצמי

כקוסמטיקאית אשר מתמחה באיפור קבוע ובעיצוב גבות באופן ספציפי, היא מקבלת לקליניקה שלה מגוון של אנשים אשר מעוניינים למלא את הגבות שלהם, להדגיש אותן ובאופן זה לשפר את מראה הפנים כולו. "גם גברים מגיעים אליי בשביל הגבות", היא מעידה. על אף שבאופן עקרוני, הטיפול מיועד לכל אדם אשר מעוניין לשפר את ההופעה החיצונית שלו, את האיפור הקבוע מומלץ לבצע מגיל 18 ומעלה, שכן בגילאים צעירים יותר הפנים עוד נוטות להשתנות ולהתפתח.

האם הטיפול כואב? לכמה זמן נשמרות התוצאות?

לשאלה האם מדובר בטיפול כואב, מגיבה אהובה בכנות: "אי אפשר להגיד שזה לא כואב בכלל, אבל זה כאב נסבל". כקוסמטיקאית המציבה את רווחת מטופליה בראש סולם העדיפויות, אהובה מעדיפה להימנע מטיפולים תכופים, ומסיבה זו היא מקפידה לבצע טיפולים שתוצאותיהם נשמרות לזמן ארוך ככל הניתן.

לאחר הטיפול, אהובה מספקת למטופליה סרומים ייחודיים, שמטרתם להחדיר את הפיגמנט באופן אפקטיבי יותר לעור ולגרום לו להתקבע. "אני עושה המון השתלמויות וחייבת לדעת את החידושים העדכניים כל הזמן", היא אומרת. השימוש בטכניקות, במוצרים ובשיטות איפור מתקדמות, אותן היא למדה ושכללה לאורך השנים, הוא זה שמאפשר לה להגיע לתוצאות הטובות ביותר, ולסייע למטופליה לשמר אותן לזמן ארוך ככל הניתן.

סטריליות מרבית. צילום עצמי

סטריליות מרבית. צילום עצמי

מקצועיות בלתי מתפשרת

מעבר להשתלמויות, לשיטות ולטכניקות החדשות אותן היא ממשיכה ללמוד, מקפידה אהובה גם על מקצועיות וסטריליות בלתי מתפשרת בקליניקה שלה. "אלה שני דברים בלתי נפרדים", היא מסבירה. מסיבה זו, מקפידה אהובה לנקות ולחטא את הקליניקה שלה לעיתים תכופות ככל הניתן. "אני מאוד מקפידה על היגיינה, ומנקה את הכלים, המשטחים והרצפה עם אקונומיקה כל הזמן", היא אומרת.

מאז שפרצה הקורונה, היא מבצעת את הטיפולים כשהיא מצוידת לא רק בכפפות, אלא גם במסכה ובחלוק. "אני מאוד נזהרת, והלקוחות שלי רואים את זה ומאוד סומכים עליי", היא מעידה. "אני אוהבת את העבודה שלי ועובדת מכל הלב, וגם הלקוחות שלי מרגישים את זה. בסך הכל, חשוב לי שכל מי שנכנס לקליניקה שלי יהיה מרוצה ושאני אוכל להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת, כי אני עובדת מהנשמה".

אהובה גיגי. צילום עצמי

אהובה גיגי. צילום עצמי

 

אהובה גיגי

טלפון לקביעת תורים: 09-7666530 | 052-3589677

כתובת:  מספרת "שחר מלכה", רח' הכרמל 18, כפר סבא

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר