עידן כורסאות בע"מ: הכירו את כורסאות הטלוויזיה שכולם מדברים עליהן. צילום: דנה סטמפלר
עידן כורסאות בע"מ: הכירו את כורסאות הטלוויזיה שכולם מדברים עליהן. צילום: דנה סטמפלר

עידן כורסאות בע"מ: הכירו את כורסאות הטלוויזיה שכולם מדברים עליהן

״עידן כורסאות טלוויזיה״ היא חנות מפעל המייצרת כורסאות בהזמנה אישית. העיצוב המודרני, המחיר ההוגן והכורסאות הנוחות הפכו את הכורסאות של החנות לבחירה המושלמת עבור כל מי שמחפש תמורה שווה לכספו. הכירו את תחנת העגינה החדשה שלכם

פורסם בתאריך: 6.7.20 10:51

לא מזמן ביקרתי בבית החדש של חבר, הוא לקח אותי לסיור שלם בנכס, במה שהרגיש כמו עוד פרק של ״טיול אחרי צבא״, כשבתום הסיור הגענו לסלון. ״מה אתה חושב?״, הוא שאל אותי. ״יפה מאוד, עיצבתם פה יפה מאוד״, עניתי. הוא הסתכל עליי במבט חודר ״לא על הסלון, למי אכפת מזה?! מה אתה חושב על הכורסא החדשה שהבאתי? זה הפרארי של כורסאות הטלוויזיה״. הנהנתי לאט בהסכמה, חייכתי וסימנתי לו אוקיי עם האגודל, ״היא לא קצת גדולה?״ שאלתי. ״כן אבל למי אכפת, אתה לא מאמין איזה נוחה היא״, הוא ענה. חייכתי שוב ונתתי לו אוקיי עם האגודל, ״היא אמנם נוחה, אבל קצת גדולה לטעמי״, חשבתי לעצמי.

גם חבר שלי, כמו רבים אחרים, מחפש נוחות, וכמו רבים אחרים, הוא מוכן להתפשר בדרך ולהכניס הביתה משהו שנראה יותר כמו פיל גדול ואפור שתקוע באמצע החדר, מאשר כורסת טלוויזיה. בעשורים האחרונים ענף הרהיטים הישראלי אימץ השפעות ממדינות ותרבויות בכל העולם, קיבלנו ספות בעיצוב איטלקי מהמם, שולחנות בעיצוב שוודי מינימליסטי, אבל דווקא את הכורסאות שעליהם אנחנו מעבירים את רוב הזמן, אימצנו מהאמריקאים שהביאו אומנם מוצר נוח, וזול (יחסית), אך גם כזה שלא מתאים בכלל לסגנון האדריכלות והעיצוב הישראלי.

מחפשים פתרון

עם הנוחות של אותן כורסאות אמריקאיות אי אפשר להתווכח, אבל הסגנון המגושם שלהן והממדים העצומים שלהן גורמים כיום ליותר ויותר ישראלים להפנות להן את גב ולחפש אחר אלטרנטיבה אחרת. בצד השני של המתרס ישנן כמובן הכורסאות שמגיעות מאיטליה ומשוודיה, שבאמת נראות מדהים, אבל בטווח המחירים שבו הן נעות כבר נהיה יותר נוח לשבת על הרצפה.

באופן מפתיע, הפתרון שקרא לנו לחפש אחר שילוב של נוחות, סגנון עיצובי ומחיר אטרקטיבי, נמצא הפעם ממש מתחת לאף שלנו, עם ייצור כורסאות כחול לבן, המותאמות לסגנון הישראלי ובמחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

נעים להכיר: עידן כורסאות טלוויזיה

״עידן כורסאות טלוויזיה״ הוא מפעל בעל שני סניפים, בנתניה ובראשל״צ, המתמחה בייצור כורסאות בהזמנה ובהתאמה אישית לפי צרכי הלקוחות. העסק שהוקם ב-1973 פועל כבר קרוב ל-50 שנה כאחד ממפעלי ייצור הכורסאות המובילים בארץ.

״החנות, שהקימו הוריי לפני כמעט חצי מאה נותנת לאנשים אפשרות לעצב כורסא משלהם, כשהם בוחרים את המידות, הסגנון העיצובי ואת כל המאפיינים שמרכיבים את הכורסא, בין אם זו דרגת הקשיחות של ספוגי הפולימר, הגובה, המידות וכמובן סוג וצבע הריפוד״, משתף אורן מזרחי, דור ההמשך של מקימי החנות ואחד המנהלים בה. ״יש לנו בחנות 22 דגמים שאפשר לקחת מהם רעיונות ולאחד אותם לכורסא מושלמת שנראית טוב ותומכת באופן מושלם בישבן ובגב. רק לא מזמן נכנס אלינו לקוח שקנה אצלנו כורסא לפני 18 שנים, שאלתי אותו אם הוא מעוניין לקנות כורסא חדשה ואשתו התחילה לצחוק. ״אני לוקח את הכורסא הזו איתי לקבר״, הוא אמר, ״באתי רק להחליף לה ריפוד כי אחרי 18 שנים היא צריכה קצת ריענון, אבל מעבר לזה אני לא מוכן להחליף אותה בעד שום הון שבעולם״.

סגנון עיצוב מודרני שלא מפספס בנוחות

הדילמה בין נוחות לעיצוב מקבלת תשובה מכרעת מיד ברגע שמתיישבים על אחת הכורסאות שבאולם התצוגה. החנות יודעת לייצר כורסאות שגם נראות טוב וגם מרגישות טוב, כמו חולצה חדשה שיושבת עלינו בול ומדגישה רק את החלקים המחמיאים שלנו.

״אנחנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר, גם לבניית השלד והמנגנון, וגם לספוגים ולריפוד. בשביל לייצר כורסא נוחה אין באמת צורך להכין אחת גרנדיוזית שתשתלט על כל נוף הבית, אנחנו יודעים להכין כורסאות שמתאימות באופן מושלם לסגנון ולטוסיק של הישראלים. הרבה מהלקוחות שלנו הם דיירי דיור מוגן שחיים בדירות קטנות בהן כל סנטימטר חשוב. אנחנו מייצרים להם כורסא שלא משתלטת להם על כל הסלון, שמשתלבת בצורה אלגנטית עם סגנון הדירה ומעניקה להם נוחות מקסימלית״.

נוחות מקסימלית בטכנולוגיה מתקדמת. צילום: עמית שטראוס

נוחות מקסימלית בטכנולוגיה מתקדמת. צילום: עמית שטראוס

מנגנון חכם ומוסתר

מכירים את הכורסאות עם ידית ה״אנדברקס״ בצדן, אלה שכדי ללכת בהן אחורה צריך למשוך בידית שלהן וכדי ללכת קדימה צריך לדחוף אותה בחזרה? ב״עידן כורסאות טלוויזיה״ החליטו לוותר על הידית, ועדיין לאפשר לכל מי שיושב, ללכת אחורה וקדימה מבלי בכלל להפעיל את הידיים. הכורסא שלמראית עין נראית כמו כורסא רגילה, משתמשת במנגנון מתוחכם הנעזר במשקל הגוף כדי לשכב אחורה ולפתוח את האדום מתחת לרגליים. רוצים לחזור קדימה? הישענות קלה קדימה – שוב, בלי ידיים – וחזרתם לישיבה רגילה, מוכנים לעסקים.

גם אתם יכולים

אל החנות תוכלו להגיע בתיאום מראש (בתקופת הקורונה) ולעשות סיבוב ניסיון על כל אחת ואחת מהכורסאות שבמקום. צוות החנות המקצועי ישמח להכווין אתכם ולעזור לכם להתמקד ב-3-4 כורסאות שמומלצות לצרכים ולסגנון שלכם, כשאת ההחלטה הסופית תוכלו להשאיר לישבן שלכם לעשות.

לאחר שמצאתם משהו שמרגיש לכם כמו אהבה ממבט ראשון, תוכלו לבצע בו את ההתאמות שתרצו, ותוכלו לבחור ריפוד מבין למעלה מ-300 סגנונות שונים (רק אל תנסו לעשות קולאז' סגנונות, זה לא רעיון טוב).

אחרי שביצעתם את ההזמנה, תקבלו את הכורסא בתוך שבועיים עד שלושה שבועות לביתכם, כשהיא מגיעה עם אחריות לכל החיים על המנגנון שלה. כל שנישאר לכם עכשיו לעשות הוא להניח את הישבן ולהיכנס לעולם שכולו רוך וכיף.

אם אתם מחפשים כורסא נוחה תמיד תוכלו ללכת על הכורסאות האמריקאיות המגושמות שאפשר למצוא ברשתות הגדולות. אם אתם מחפשים כורסא יפה תוכלו למצוא אחת בחנויות הבוטיק, אבל המחיר עלול להבריח אתכם בריצה מהחנות. לעומת זאת, אם אתם מחפשים שילוב מנצח של נוחות, סגנון, ומחיר שפוי, כשהכל מגיע בהזמנה אישית לפי הצרכים והסגנון שלכם, תוכלו למצוא ב״עידן כורסאות טלוויזיה״ בדיוק את הכורסא המושלמת עבורכם. הטוסיק שלכם כבר יודה לכם.

עידן כורסאות בע"מ

נתניה: מרכז סוהו, מפ״י 5
טלפון: 074-7401002

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-10:00
ו: 14:00-10:00

ראשון לציון: נפתלי פלטין 1

טלפון: 03-9619898

שעות פעילות:
א-ה: 18:00-10:00
ו: 14:00-10:00

למעבר לאתר

למעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוריה רפאלי

    היי שלום אני מחפש לקנות את מגנון הכורסא החשמלית אשמח שתחזרו אליי בברחה אוריה 0586599870 תודה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר