מתנות יום הולדת לאישה. תמונה ממאגר Shutterstock By Mariia Boiko

מתנות מיוחדות לאישה: קבלו הצעה למתנה מקורית באמת

קידום בתפקיד, לידת תינוק חדש, יום נישואין, יום הולדת.. נשים עוברות ציוני דרך משמעותיים במהלך חייהן, והוקרת נקודות ציון אלו לעולם אינה מיותרת. פרחים ושוקולד זה נחמד, אך אם אתם רוצים לרגש את האשה שלכם באמת, מומלץ לחשוב על רעיון מקורי ויצירתי למתנה מיוחדת

פורסם בתאריך: 11.7.19 11:30

ימי הולדת הם מיוחדים תמיד בשל השמחה והאווירה החגיגית שהם מייצרים, כך גם ימי נישואין, ואירועים מרגשים ומשמחים המהווים ציון דרך. האשה שלכם חוגגת? זה הזמן להפתיע אותה במתנה מקורית באמת. משהו שהיא תמיד רצתה וחלמה לעשות, אך לא היתה עושה זאת עבור עצמה. ריכזנו עבורכם כמה מתנות מפתיעות במיוחד לנשים החוגגות

גלית ניניו – סטייליסטית אישית ויועצת תדמית

גלית ניניו, סטייליסטית אישית ויועצת תדמית, מביאה לידי ביטוי את היצירתיות והחכמה שלה בהתאמת הביגוד הנכון, העצמת האנרגיה והכריזמה האישית עבור לקוחותיה, כבר למעלה מעשור. היא מספקת ייעוץ ללקוחות פרטיים ועסקיים ומעבירה הרצאות וסדנאות העוסקות בסטיילינג, בניית תדמית ותקשורת ויזואלית בחברות וארגונים. כמו כן, מכשירה סטייליסטים אישיים בשיעורים פרטיים. גלית יצרה 4 שוברי מתנה בתחום התדמית והסטיילינג האישי כמתנות ליום הולדת לאשה.

מדוע כל כך חשוב לדעת איך להתלבש?

גלית ניניו, אומרת: "קודם כל כי זה מתחיל בתוכנו, הבגדים שנבחר והלוק שנבנה ישפיע על התחושה ומצב הרוח שלנו. אני מאמינה שכולנו מרגישים טוב יותר כשאנחנו עומדים מול ארון הבגדים ו"יש לנו מה ללבוש". פעמים רבות הארון מלא בבגדים אך אין מה ללבוש כיוון שבחירת הבגדים לא היתה נכונה לנו, או שהיתה נכונה לתקופה מסוימת ופחות רלוונטית להיום. אנשים רבים פחות יודעים מה מתאים להם, הן מבחינת מבנה הגוף והן מבחינת מה שהם רוצים לשדר החוצה, ייעוץ הסטיילינג מספק הבנה לגבי הקווים והגזרות, הצבעים, האורכים, המידות, והבדים שיתאימו ביותר לכל אחד, וכמובן שכל אחד שונה מאחר. זו מתנה ליום הולדת לאשה שכל אחת תשמח לקבל".

מה למעשה עושה סטייליסטית אישית ויועצת תדמית?

"ראשית, חשוב להבין שמדובר ב- 2 מקצועות שהשילוב ביניהם מעניק שירות סטיילינג חיצוני וייעוץ מעמיק פנימי. סטיילינג עוסק בהתאמת הלבוש והאקססוריז האופנתיים והמתאימים ביותר לאדם על פי אופיו, מבנה גופו, תחום העיסוק שלו, והאירועים בהם משתתף, וכמובן בהתאם לטרנדים האופנתיים המשתנים".

"ייעוץ תדמית שנעשה תוך כדי, מעמיק יותר ברמה האישית, עוזר ללקוחותיו להבין את עצמו טוב יותר ואת מה שהוא מעוניין לשדר החוצה, וללמד אותו כיצד לשדר זאת, אם באמצעות שפת גוף, הבעות פנים (מימיקה), יציבה נכונה, מבטי העיניים, לחיצות יד, וכד'. מדובר בהדרכה מקיפה לאדם בכדי להעצים את הכריזמה שלו ואת הפרזנטציה האישית".

גלית ניניו - סטייליסטית אישית ויועצת תדמית. צילום:שלי יפה אבידור

גלית ניניו – סטייליסטית אישית ויועצת תדמית. צילום:שלי יפה אבידור

 אנשים נוטים לתרגם סטיילינג להוצאה גדולה של כסף על בגדים, אך בפועל, הוא למעשה חוסך כסף, איך?

"לא רק שסטיילינג אינו מהווה הוצאה גדולה, הוא גם מאפשר לחסוך ואף לייצר כסף. הוא מאפשר לאדם להתלבש בצורה נכונה ומתאימה לו, מביא אותו להרגיש נוח יותר עם מה שהוא לובש ונועל, להרגיש טוב יותר עם עצמו ומעלה את בטחונו העצמי. ייעוץ התדמית מעלה את ההערכה העצמית של האדם ומשפר את הפרזנטציה האישית שלו – כיצד הוא מציג את עצמו החוצה. פעמים רבות, לקוחותיי הצליחו להתקבל לעבודה חדשה בזכות שינוי התדמית והמראה, ואף זכו לקידום בעבודה שלהם – מה שכמובן מייצר כספים נוספים".

"מעבר לכך, הגישה כיום נוטה יותר ויותר למינימליזם, בניית מלתחה מדויקת שממנה ניתן ליצור מקסימום שילובים והופעות לכל צורך. עם השנים הבנתי את הצרכים של הלקוחות: פרקטיות, דיוק, וחיסכון כספי על ביגוד. אז לשם הפרקטיקה בניתי שיטה שבה אני מלמדת איך לייצר מאות של לוקים ממלתחה בת 30 פריטים סה"כ".

"בשלב ראשון, אנחנו ממצים את הבגדים בארון ומוציאים מהם את המקסימום במשחק מגוון של הופעות ושינוי "שפות" לכל זוג מכנסיים/חצאית וחולצה, לאחר שניצלנו את הקיים במלתחה נותר לנו רק לרכוש את מה שצריך להשלמה ולבניית הסטייל הרצוי, בסיבוב השופינג אני מלמדת איך ואיפה לקנות ואיך לחשוב על כל פריט רגע לפני כניסה לתא המדידה, כיוון שחוויית הקניה ואחוזי ההצלחה בפריטים שניקח למדידה תשפיע משמעותית על המוטיבציה וההצלחה ברכישה טובה, יעילה וכיפית. די לטעויות רכישה! אין כמו להגיע הביתה ולאהוב ולנצל את מה שקנינו, זה אגב חיסכון, הפריטים הטובים שלנו הם "הנכסים" שלנו להמשך".

מה מתנת מפגש סטיילינג תעשה לאשה שתקבל אותה?

"סטיילינג היא מתנה מנצחת ליום הולדת לאשה. לאור שנות ניסיוני בתחום אני מרשה לעצמי להצהיר: אשה מאושרת כולם מאושרים ונהנים. יש נשים שיותר מוציאות החוצה את תחושת התסכול מנושא הלבוש ויש כאלו שזה מתבטא בבזבוז זמן בניסיונות להתלבש ולרכוש, בבזבוז כסף מיותר שיוצא על רכישות לא מותאמות ולא מבוקרות ויכול להיות גם בחוסר חשק לצאת כדי לא להתמודד עם נושא הלבוש והמראה שלהן".

"המפגש מעניק שליטה על המלתחה האישית, ידע בבניית לוק בקלות ובמהירות ומבלי שתחכה שעות שהיא תחליט מה ללבוש, יציאות קצרות יותר לרכישת בגדים בהמשך, רכישות ממוקדות וחסכוניות שיעשו לה אושר וכיף כל פעם מחדש והכי הכי חשוב הרגשה הטובה והבטוחה בגוף שלה ובמראה הכללי שלה".

שובר מתנה לאשה

גלית ניניו, סטייליסטית ויועצת תדמית, יצרה 4 שוברים מיוחדים לבחירת הרוכשים, כמתנה לאשה ליום הולדת ולכל אירוע וחג:

  • סדנת סטיילינג אישית בסטודיו
  • מפגש בבית מול המלתחה
  • מפגש בקניון, ייעוץ ושופינג
  • מפגש יום כיף מלא

תוכלו לבחור ולהפתיע את האשה שלכם במתנה שכולה אופנה וסטייל ע"י רכישת שובר מתנה שיישלח לה ישירות ע"י גלית, או ע"י שיחת טלפון אישית מגלית ניניו, שתבשר לה על המתנה שלה.

גלית ניניו, מומחית בבניית סטייל וסגנון אישי ועסקי לקבוצות וליחידים (נשים וגברים), בעלת תואר BA  במנהל עסקים וכלכלה ובעלת תעודות מקצועיות בנושאי סטיילינג אישי ועסקי, ייעוץ תדמית, תקשורת ללא מילים. מרצה ומלמדת סטיילינג אישי בקורסים קבוצתיים ובשיעורים פרטיים, מעבירה סדנאות והרצאות לקבוצות פרטיות ולחברות וארגונים בנושאי תקשורת ויזואלית

גלית ניניו – סטייליסטית אישית ויועצת תדמית

כתובת הסטודיו: שכונת רמות צהלה בת"א

מעבר לאתר

רכישת שובר מתנה

טלפון: 054-3332830

גלית ניניו. צילום: שלי יפה אבידור

גלית ניניו. צילום: שלי יפה אבידור


סיגל אטדגי –  S&S present

ייחודיות היא שם המשחק

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת, כזו שמצד אחד תביע הערכה ויוקרה, אך מצד שני תעיד על מחשבה והתייחסות אישית כדאי שתכירו את סיגל אטדגי – בעלת המותג S&S present.

סיגל, אקדמאית בעלת תואר ראשון ושני, נשואה ואמא לשלושה ילדים בעלת מוניטין של 25 בעולם עריכת הדין, החליטה לתת דרור ליצירתיות שבה באמצעות פתיחת בוטיק מתנות לאישה, המתאפיין בטעם ייחודי והקפדה על ייבוא פריטים איכותיים וטרנדיים, לצד עיצובים מקוריים.

"שינוי הקריירה התבשל זמן רב. המחשבה על יזמות בתחום המתנות לאישה הבשילה אט אט", מספרת סיגל ומסבירה בפשטות את המוטו 'Like nothing else' שמאחורי המותג המביא עמו משב רוח מרענן. "המטרה הייתה להביא משהו חדשני. אם כל אחת מאתנו ייחודית אז למה שלא נקבל מתנה שאין שניה לה מהאהובים לנו מכל?".

ואכן, התגובות הנלהבות לקולקציות החדשניות שמציעה S&S present לא משאירות ספק. מדובר בפריטי אופנה ובעיקר אקססוריז שמבשרים שינוי בתחום – לא 'עוד מאותו הדבר'. מה תוכלו למצוא בבוטיק ובאתר? אופנת חוף בעיצוב אישי הכוללת פריטים שונים עם מוטו עיצובי משותף למשל – קולקציה המבוססת על גלגל המזלות וכוללת: מגבת חוף, ביקיני, תיק וכפכפים. כך כל אישה תוכל לקבל קולקציה או פריט המעוצב עם ה"מזל" האישי שלה, ללא ספק המתנה המושלמת לימי הולדת, מסיבת רווקות וכדומה. לכל הפריטים יש את כל מה שאפשר לבקש: גזרה מדויקת לצד חומרי גלם איכותיים והדפסים מקוריים, כך שזה כמעט מתבקש לשאול 'מאיפה קנית?'.

מתנה ייחודית ומרגשת. צילום:תבל גלעד. מאפרת: רעיה הראל

מתנה ייחודית ומרגשת. צילום:תבל גלעד. מאפרת: רעיה הראל

סיגל, ספרי לנו עוד על הקולקציות המיוחדות שכבר כבשו את התיירים ועשו להם כנפיים.

"כחלק מהחזון של הבוטיק להיות יצירתיים ומקוריים בכל תחום, ולכוון באופן מדויק לתחביבים, לאהבות ולתחומי העניין של אותה אישה שאנו רוצים לפנק במתנה, החלטנו על ליין עיצוב המבוסס על עבודות אומנות שונות ומיושם על צעיפי משי טהור ותיקי יוקרה כגון ציורים של גוסטב קלימט, טולוז לוטראק, שירי האהבה הארוטיים של ספפו מלסבוס ועוד, המיועדים לחובבי אומנות ושירה".

נשמע כמו פריטי אומנות יוקרתיים.

"לא בהכרח. מתוך מחשבה על כלל האוכלוסייה והנגשת הקולקציה למגוון קהלים, תוכלו למצוא בחנות לצד צעיף ממשי טהור של גוסטב קלימט, גם צעיף פוליאסטר בעיצוב מיטב ציוריו, כך שגם אם מדובר במחווה רומנטית צנועה או בביטוי הערכה סמלי, ניתן להעניק מתנה איכותית במחירים נוחים".

עם תחילת עונת החתונות נרשם גל התעניינות ושיא בביקושים למוצרי המותג, בין השאר לליין המזלות הכייפי והקליל ולבגדי הים בקרושה יוקרתי ולבן שהפכו ללהיטים במסיבת הרווקות והכלולות שכנהוג היום רבות מהן נחגגות לחופי הבריכה והים. אטדגי משתפת: "זו זכות לפגוש נשים מאושרות מהמתנות שהן קיבלו, בעיקר כי מדובר במתנות שישמשו אותן ולא סתם ישבו בארון. אני רואה את השמחה ומקבלת משובים מאד חיוביים. מתנה היא הזדמנות נפלאה להוקיר תודה, ובדרך הזו הן מרגישות שיש מחשבה מאחורי בחירת המוצר הייחודי".

הלהיט במסיבות רווקות: צילום: תבל גלעד. איפור: רעיה הראל

הלהיט במסיבות רווקות: צילום: תבל גלעד. איפור: רעיה הראל

בחנות הדגל הממוקמת בבית אשל 10 בתל אביב-יפו, ניתן להתרשם מפריטים נוספים כגון בגדי ים בעבודת יד מקרושה, בגדי ים של מעצבי על, תיקי יוקרה מעור איכותי ועוד. כיאה למותג שמביא חדשנות ומבקש לתת מענה למגוון נשים, תוכלו להתפעל מההיצע וממגוון המידות שמגיעים גם ל'פלאס סייז". כן, כן יש סטייל, והרבה ממנו. גם במידות גדולות. בכלל בחנות זו ניתן לקבל שירות התאמה ייחודי לכל פריט הלבשה שנקנה בחנות, כך שכל אישה בכל מבנה גוף שהוא תמצא את הפריט המתאים לה והכל על מנת לבנות את המקום המושלם שבו תוכלו למצוא את המתנה הייחודית והמתאימה ביותר לכן ולאהובתכן.

מוצרי המותג משווקים בחנויות הבאות:
חנות הדגל | תל אביב-יפו |בית אשל 10, כיכר השעון | ‭052-8594571‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
טבריה | שד' אליעזר קפלן 1 | ספא רימונים גלי כנרת | 052-9708315
הרצליה | דן אכדיה, רח' רמת ים 122 | דרורה פארס | 04-6792070

לרכישה באמצעות האתר לחצו פה
חפשו אותנו בפייסבוק
ובאינסטגרם

חובבי האומנות כבר נשבו בקסמיו. צילום: תבל גלעד

חובבי האומנות כבר נשבו בקסמיו. צילום: תבל גלעד

הצילומים נעשו ברימונים גלי כנרת טבריה. תודה מיוחדת למירב סקר, מנכלי"ת המלון, על התמיכה הנשית מתחילת הדרך ועל מתן האפשרות לבצע את הצילומים במלון הקלסי המדהים הממוקם על חוף הכנרת.



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר