אמור אסתטיקה: הקליניקה להגשמת החלומות שלכם בתחום האסתטי. צילום: יסמין פרנקו
אמור אסתטיקה: הקליניקה להגשמת החלומות שלכם בתחום האסתטי. צילום: יסמין פרנקו

אמור אסתטיקה: הקליניקה להגשמת החלומות שלכם בתחום האסתטי

מהסרת שיער בלייזר ועד לטיפול בפיגמנטציה ובצלקות, כיום ניתן לשפר את ההופעה החיצונית בזמן ובמאמץ מינימליים. אם תמיד חלמתם על עור חלק ומתוח, אף ישר יותר, שפתיים מושלמות, קו לסת מחודד או מראה צעיר יותר - זו הכתבה בשבילכם

פורסם בתאריך: 22.9.20 09:38

עולם האסתטיקה הוא כבר מזמן לא אותו עולם שהיה מוכר לנו בעבר. בעוד שבעבר, טיפולים אסתטיים היו כרוכים בכאב, בפרוצדורות מסובכות ובסכומי כסף בלתי מבוטלים– כיום קיימים מגוון של חומרים, טיפולים ופרוצדורות, שיסייעו לכם לשמר מראה צעיר, רענן ואסתטי יותר, באופן פשוט ובעלויות שבהחלט ניתן לעמוד בהן. הבעלים של "אמור אסתטיקה", קליניקה מובילה לטיפולים אסתטיים, מספרים לנו מעט על הטיפולים והפרוצדורות ומוכיחים שבתחום האסתטיקה, השמיים הם הגבול.

מגוון רחב של פרוצדורות בתחום האסתטיקה

הקליניקה "אמור אסתטיקה" נפתחה ערב התפרצות הקורונה בישראל, בתוך המרכז הרפואי "מדיקל השרון"– קומפלקס רפואי ייחודי, אשר נמצא במיקום נגיש, אסטרטגי ומרכזי בכפר סבא. על אף אי הוודאות המאפיינת את החודשים האחרונים, יחיעד מנור וחגי שיינר הבעלים של "אמור אסתטיקה"–המחזיקים בלא מעט ידע וניסיון בעולם הרפואה– לא נתנו למצב לייאש אותם.

מאז שהקליניקה נפתחה ועד היום, היא מספקת למטופלים שפוקדים אותה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים איכותיים, הן עבור הפנים והן עבור יתר הגוף, כמו גם פרוצדורות בתחום האסתטיקה הווגינאלית. בין היתר, בקליניקת הבוטיק קיימים טיפולים כמו הזרקות חומצה היאלורונית, מילוי ועיצוב שפתיים, טיפול בקמטי הבעה, מילוי שקעים בפנים, פיסול ועיצוב הפנים– האף, הלסת, הסנטר והלחיים, טיפולי יופי, טיפולים בפיגמנטציה ובצלקות ועוד.

הקליניקה מקפידה להעניק מעטפת שירות נרחבת בכל תחומי הרפואה האסתטית, כך שכל מטופל שמגיע להתייעצות או לטיפול, יוכל לקבל מענה הולם לאלמנטים שמפריעים לו ואשר מעוניין לשנות או לשפר.

המרפאה. צילום: יסמין פרנקו

המרפאה. צילום: יסמין פרנקו

הסרת שיער

בין כלל הטיפולים האסתטיים במקום, מבצעת הקליניקה גם טיפולי הסרת שיער מתקדמים, באמצעות מכשיר הלייזר האיכותי "אופטימוס" של חברת "אינומד". המכשיר זכה בשנת 2019 במקום הראשון כמכשיר המתקדם ביותר בעולם בתחום הסרת השיער והביוטי, והוא משמש את הקליניקה לביצוע טיפולי הסרת שיער בכל חלקי הגוף – הן לגברים והן לנשים.

"מדובר במכשיר שמשתייך לדור החדש והמתקדם של האסתטיקה", מעידים השותפים, "היה חשוב לנו לספק תוצאות טובות מאוד בתחום הסרת השיער – זו הסיבה שרכשנו אותו, והוא באמת מספק לנו את התוצאות הרצויות".

הזעת יתר בבית השחי

"אמור אסתטיקה" אינה מתמחה רק בטיפולים אסתטיים, אלא מספקת למטופליה פתרונות גם בתחומים נושקים. בקליניקה קיים טיפול יעיל במיוחד להזעה בבית השחי, אשר פותר הן את בעיית הריח והן את בעיית ההזעה בטיפול אחד ועד שלושה טיפולים בלבד. "אנחנו עובדים עם המכשיר מירה דריי, שעושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית, לא פולשנית, שיש לה 80 ועד 100 אחוזי הצלחה", מעידים השותפים, "לרוב הבעיה נפתרת בטיפול אחד שאורך כשעה, ואין צורך להגיע לטיפול השני והשלישי". לפני הטיפול מתבצע אלחוש של אזור בית השחי, על מנת למנוע תחושה של כאב או חוסר נוחות במהלך הטיפול, זמני ההחלמה קצרים מאוד וכמעט שאין תופעות לוואי.

יוצרים יופי באהבה. צילום: יסמין פרנקו

יוצרים יופי באהבה. צילום: יסמין פרנקו

צוות מקצועי ומיומן

על אף שבעלי "אמור אסתטיקה" מגיעים מתחום הרפואה, הם עצמם אינם מבצעים את הטיפולים בקליניקה, אלא מעסיקים לשם כך רופאות העוסקות בתחום זה כבר שנים רבות, על מנת שיוכלו לספק למטופלים שלהם את התוצאות הטובות ביותר. העסקת רופאות מומחות לא רק מבטיחה את איכות הטיפול, אלא גם התאמה אידיאלית של הפרוצדורה האסתטית לכל מטופל או מטופלת.

בצוות המרפאה נמנות שלוש רופאות ותיקות ומיומנות: ד"ר אוקסנה בוגומולובה– רופאה כללית, מומחית לטיפול בשפתיים, באף ובשקעי עיניים; ד"ר אביטל גלאובך– רופאה מומחית בתחום הגניקולוגיה, אשר מבצעת טיפולים אסתטיים ואף טיפולי אסתטיקה וגינאלית; וד"ר פופובה סניז'אנה– רופאה המבצעת מגוון של הליכים אסתטיים. בעזרת שלוש הרופאות הללו, כמו גם יתר צוות המרפאה, יכולה "אמור אסתטיקה" לספק ללקוחותיה מגוון של טיפולים שונים– החל מפרוצדורות בסיסיות ופשוטות יחסית, ועד לכאלה שנחשבות למורכבות יותר.

מכשור וחומרים איכותיים

בקליניקה "אמור אסתטיקה" ישנה הקפדה יתרה לא רק על הצוות המטפל, אלא גם על איכות הציוד והחומרים שבהם נעשה שימוש, מתוך הבנה כי אלה האלמנטים המהותיים ביותר להצלחת הטיפול. כל החומרים שנרכשים על ידי המרפאה עוברים מיון קפדני על ידי הצוות הרפואי, ומותאמים באופן אינדיבידואלי לכל מטופל ולצרכים הספציפיים שלו. עניין זה מבטיח תוצאות איכותיות ומדויקות יותר, וכמו כן מקטין את הסכנה לתגובה אלרגית.

בנוסף, כל החומרים שנרכשים על ידי המרפאה הם בעלי תקן אירופאי ו/או אישור של ה-FDA האמריקאי, ונחשבים לבטיחותיים ביותר לשימוש. בין היתר, ניתן לרכוש במרפאה גם מוצרי קוסמטיקה של חברת "ג'רנטיק" וחברת "ליראק"– 2 חברות צרפתיות בינלאומיות, המחזיקות במעל 45 שנות ניסיון במחקר ובפיתוח תכשירים טיפוליים למגוון של צרכים או בעיות עור.

יחס אישי וחם לצד שירות מקצועי

"אמור אסתטיקה" היא מסוג הקליניקות האסתטיות שלא מתמקדות רק במקצועיות, בחומרים ובטיפולים ברמה גבוהה במיוחד, אלא גם ביחס אישי חם ומלבב. כבר בכניסה לקליניקת הבוטיק, ניתן לחוש בשירות האדיב של הצוות ובניסיון להבין לעומק את המטופל ואת הצרכים שלו.

לפני שניגשים לטיפול, הלקוחות זוכים לייעוץ מקדים, אשר מאפשר לצוות המרפאה להתאים להם את הטיפולים הנכונים ביותר – הן לפי הצרכים האסתטיים שלהם, הן לפי מצבם הרפואי והן לפי סוג העור שלהם. גם לאחר הטיפול עצמו, מקפידים צוות הקליניקה ללוות את המטופל עד להחלמה המלאה ולקבלת התוצאות הרצויות.

"בחרנו בקונספט של מרפאת בוטיק כי היה חשוב לנו לתת יחס מאוד אישי ללקוח", מסבירים השותפים, "האווירה במקום נעימה ורגועה, חווית הטיפול ייחודית והתוצאות מושלמות".

מרפאת בוטיק עם יחס אישי ללקוחותיה. צילום: יסמין פרנקו

מרפאת בוטיק עם יחס אישי ללקוחותיה. צילום: יסמין פרנקו

 

אמור אסתטיקה

כתובת: מרכז רפואי מדיקל השרון, אלי הורוביץ 12, כפר סבא

טלפון: 09-7402020

מעבר לאתר

מעבר לאינסטגרם

מעבר לפייסבוק

 להשארת הודעת וואטסאפ 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר