טיפול הדמית שיער קליניקה סקאלפ. הפתרון הלא כירורגי האולטימטיבי. צילום עצמי
טיפול הדמית שיער קליניקה סקאלפ. הפתרון הלא כירורגי האולטימטיבי. צילום עצמי

הדמיית שיער: הפתרון למראה הטבעי לכל סוגי נשירת השיער

התקרחות ושיער דליל זו בעיה, שמעסיקות נשים וגברים כאחד. פיתוח חדש מאפשר הדמית שיער בטכניקת מיקרופיגמנטציה. מדובר פתרון לא כירורגי עם תוצאות ארוכות טווח שמאפשר להשיג מראה של שיער מלא. אורי אנג'ל מנהל קליניקה "סקאלפ" ברמת החייל תל אביב מביא את כל הפרטים

פורסם בתאריך: 20.11.19 15:18

דומה כי הדאגה למראהו של שיער ראשנו תופסת מקום מרכזי בתפיסה שלנו את עצמנו. להתקרחות או הדלדלות השיער ישנן השלכות ניכרות על מצב הרוח שלנו, וסטיגמות הקשורות להתקרחות ולהזדקנות מוקדמת אצל נשים וגברים כאחד עשויות להשפיע משמעותית על הביטחון העצמי.הפתרונות השגורים לאובדן שיער מנסים לשמור השיער שנותר באמצעות טיפול תרופתי שלא הניב עד היום תוצאות משביעות רצון וכרוכות בתופעות לוואי בלתי נעימות, או מציעים טיפולים פולשניים להשתלת שיער שאינם מתאימים לכל אחד.

סקאלפ – פתרון בראש אחר

ההתפתחויות בתחום מציעות פתרון חדשני – הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. השיטה המהפכנית יכולה להחזיר אפילו ראש קירח לגמרי למראה גברי ואטרקטיבי של שיער קצוץ – מטופח, צעיר וריאליסטי.

קליניקת סקאלפ מציעה למתקרחים בשלבים השונים של אובדן שיער טיפולים להדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה (SMP). הדמיית שיער בשיטה זו היא הליך קבוע למחצה שעובד בצורה הטובה ביותר עבור מי שכבר החל לגלח את ראשו כדי לא להתייאש כל בוקר מחדש מול המראה לנוכח המראה המדובלל של השיער שנותר, וכן למי שכבר התקרח לחלוטין וחולם על מראה צעיר יותר.

אודות סקאלפ

סקאלפ ישראל הוקמה מתוך תשוקה לספק פתרון מהפכני לאנשים המתמודדים עם נשירת שיער. בסקאלפ ניתן ליהנות מטיפולי הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה בסטנדרט הגבוה ביותר בתחום, לטפל בהתקרחות ללא התערבות כירורגית או פולשנית וליהנות מתוצאות מידיות המחזיקות לטווח ארוך.

העומד בראש

סקאלפ הוקמה על ידי אורי אנג'ל, המביא עימו לקליניקה החדשנית ניסיון עשיר בטיפולי הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. אורי עצמו החל כבר בגיל צעיר לסבול מאובדן שיער, מה שהוביל אותו לחיפוש אחר הפתרון האידאלי בעבורו. לאחר שבדק וחקר ברחבי העולם פתרונות שונים לנשירת שיער והתקרחות, ומתוך הבנה שלא כולם מועמדים טובים להשתלות שיער, אורי הגיע לשיטת הדמיית השיער באמצעות מיקרופיגמנטציה. כשהבין עד כמה הטיפול היווה עבורו מהפך משנה-חיים, החל אורי ללמוד ולהתעמק בנושא ועבר הכשרה נרחבת ומקיפה בקליניקות הנחשבות ביותר בעולם. כחלק מתהליך זה, עבד אורי לצד מומחים בתחום. כיום אורי הוא טכנאי מיקרופיגמנטציה מומחה ומיומן במיוחד המציע תוצאות מרשימות ומידיות לכל סוגי נשירת שיער.

לא מתפדחים יותר מהפדחת

"פעם הייתי הבחור ההוא שחובש כובע גם כשזה לגמרי לא מתאים והייתי עושה כל מה שאפשר כדי להסוות את נשירת השיער שלי", מספר אורי. "ניסיתי המון טיפולים שונים שלא עבדו. אבל מאז שעברתי את הדמיית השיער בשיטת מיקרופיגמנטציה, נגמרה ההתעסקות בנשירת השיער ואני לגמרי בראש אחר".

מהי הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה

השם אומנם ארוך, אך הטיפול הוא קצר והתוצאות – מידיות וארוכות טווח. מדובר בפתרון הלא-כירורגי האולטימטיבי כיום לבעיית ההתקרחות לגברים ולנשים. במהלך הטיפול נעשה שימוש בפיגמנטים טבעיים על הקרקפת כדי לדמות  את ההופעה הספונטנית של זקיקי שיער קצוצים אמיתיים בהתאם למידת ההתקרחות ולמראה הרצוי. טכניקת הטיפול, הנחשבת לטובה ביותר בעולם כיום, מבוססת על שימוש בשיטות ובחומרים טבעיים בלבד. טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה מתאים לעור מכל סוג וצבע – לבן, כהה, לטיני, אסיאתי ומעורב. בטכנולוגיה החדשנית מתבצעת התאמה לצבע הזקיקים הטבעי של המטופל כדי ליצור מיזוג חלק ובלתי מורגש עם השיער הקיים. מאחר שזקיקי השיער באופן טבעי אינם צומחים תמיד באותו כיוון, ההדמיה מחקה את המערבולות והנטיות הייחודיות של כיווני צמיחת זקיקי השיער אצל כל מטופל.

דגש נוסף ניתן בטיפול לגוון המשתנה בזקיקים הטבעיים. בטיפול משתמשים לפי הצורך  בשלושה-ארבעה גווני פיגמנטים כדי ליצור את המראה הסופי המציאותי של גוונים משתנים ומראה תלת ממדי. כל המטפלים בקליניקה סקאלפ עברו הכשרה מקיפה בחו"ל בתחום המיקרו-פיגמנטציה ומחזיקים בתעודה לטיפולים קוסמטיים קבועים ולטיפולי הדמיית שיער בשיטה.

ההדמיה שלפני ההדמיה

כבר אמרנו שקליניקת סקאלפ הוקמה מתוך תשוקה להפוך אנשים לשמחים ובטוחים בעצמם, ולכן הצוות מקפיד להנגיש למטופלים את כל המידע. וכך, הסקרנים והחוששים המתקשים לדמיין איך ייראו בתום הטיפול, מוזמנים לפגישת ייעוץ הכוללת הדמית קו שיער וירטואלית ומציגה למטופל כיצד תראה התוצאה הסופית.

לפני ואחרי. תמונה באדיבות הלקוח

לפני ואחרי. תמונה באדיבות הלקוח

שלושה מפגשים בדרך אל המראה הנחשק

הליך טיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה בקליניקת סקאלפ אורך על פי רוב כשלושה מפגשים באורך של שלוש-חמש שעות כל אחד. לעיתים יידרש טיפול נוסף בו יעניק המטפל את הליטוש הסופי של צפיפות הזקיקים והשלמת קו השיער.

הזקוקים לזקיקים

בשל יתרונותיה הבולטים של השיטה, רבים יכולים למצוא בה פתרון למצבים שונים כגון:

  • הענקת מראה צעיר ומלא בשיער קצוץ/מגולח
  • שחזור והדמיית קו שיער בראש קרח – מלא או חלקי
  • הסוואת סימפטומים של כל סוגי ההקרחה, כמו גם צלקות וכתמי לידה

הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה לנשים

בניגוד לסברה הרווחת, נשירת שיער אינה בעיה המטרידה רק גברים. כ-40% מהנשים סובלות ממצבי התקרחות או התדלדלות שיער בשלב כזה או אחר בחייהן. השיטה החדשנית  מאפשרת גם לנשים להתמודד עם הבעיה באופן יעיל ונוח, תוך בחירה בין שיער קצר או ארוך.

שמים קצוץ על ההתעסקות בשיער

בניגוד לפתרונות אחרים, הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה אינה דורשת שיעבוד למטרה ועבודת תיחזוק אינסופית. ההמלצה העיקרית היא לגלות נאמנות לתספורת הקצוצה כדי לשמור על המיזוג הבלתי מורגש עם השיער הקיים והמראה טבעי. כדי ליהנות מהתוצאות, המטופלים לא נדרשים לסבלנות ואורך רוח (האורך יתבטא רק בשיער…), כי התוצאות, כאמור, ניכרות כבר בתום הטיפול, והן מחזיקות לאורך זמן ומאפשרות ליהנות ממראה צעיר ובריא.

אז הנה, הורדנו לכם מהראש את בעיית הנשירה, אתם יכולים להודות לנו אחר כך.

סקאלפ מיקרו פיגמנטציה
כתובת: מתחם העסקים BBC, בני ברק, מגדל B.S.R 3
טלפון: 8937*
קישור לאתר
קישור לעמוד פייסבוק
קישור לחשבון אינסטגרם

קליניקה סקאלפ ברמת החייל: שלושה טיפולים בממוצע להשגת המראה הרצוי. צילום עצמי

קליניקה סקאלפ ברמת החייל: שלושה טיפולים בממוצע להשגת המראה הרצוי. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר