רואי חשבון מומלצים בשרון
רואי חשבון מומלצים בשרון

רואי חשבון בשרון

טובעים במספרים? יצאנו להכיר רואי חשבון בשרון שכבר עובדים עם עסקים רבים באזור והטביעו את חותמם בתחום שנראה לרובנו כמו שפה זרה

פורסם בתאריך: 24.7.18 09:08

משרד רו"ח שלמה רייטר

שלמה רייטר הינו רואה חשבון בעל ניסיון עסקי עשיר במיוחד ולאורך השנים ליווה שלמה מאות עסקים במגוון תחומים. שלמה החל את דרכו כיזם. כך הוא הקים וניהל עסקים רבים במגוון תחומים ורכש ניסיון עסקי שכמותו אין בדרך כלל לרואי חשבון.

צוות המשרד שלו כולל מנהלי חשבונות, חשבי שכר ורואי חשבון, כולם בעלי ניסיון רב שנים. המשרד מעניק מגוון שירותי ראיית חשבון לעסקים וחברות החל מתכנון וייעוץ מס, ביצוע ביקורות לקראת הכנת מאזנים ודוחות כספיים שנתיים, עריכת הדוחות והגשתם לרשויות, החזרי מס לשכירים, לצד שירותי הנהלת חשבונות ושכר לחברות, הצהרות הון לעצמאיים ועוד.

ייעוץ עסקי לעסקים

ניסיונו העסקי עתיר השנים של שלמה והבנתו העמוקה את התחום, הם שמאפשרים לו לתפקד בשני כובעים, ולצד מתן שירותי ראיית חשבון הוא משמש כיועץ עסקי ללקוחותיו. כך, הייעוץ העסקי והכלכלי שמציע שלמה ללקוחותיו כולל הכוונה לניהול נכון של העסק, יצירת הזדמנויות חדשות על ידי פיתוח קשרים ושיתופי פעולה עסקיים בעלי ערך, יחד עם סיוע בהשגת מימון לעסקים במידת הצורך.

חוות דעת רואה חשבון

הנישה הייחודית של שלמה רייטר, המעידה על מקצועיות שירותיו, היא בתחום חוות דעת חשבונאיות בכל הנוגע לסכסוכים עסקיים ולתביעות כספיות. לדבריו של שלמה, בכל סכסוך כספי ותביעה עם משמעויות כלכליות, כדאי מאוד להצטייד בחוות דעת חשבונאית מרואה חשבון מומחה ובעל ניסיון. חוות דעת שכזו תגדיל באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בתיק.

במקרים רבים פועל שלמה להערכת שווי העסק, בדיקת התנועות בחשבון הבנק של העסק ועוד, ליצירת הבנות בין הצדדים. כמומחה בתחום תביעות הביטוח, שלמה מייצג לאורך השנים מגוון חברות ביטוח שנתבעות על ידי עסקים שניזוקו ומסייע להן בהערכת אבדן המלאי ו/ או אבדן הרווחים של העסק שניזוק כתוצאה משריפה, הצפה, פריצה, מעילה וכד'. חוות דעת כזו הינה בעלת ערך רב ליישוב הסכסוך ויש לה משמעות עצומה למקרה שבו התיק מתגלגל לפתחו של בית המשפט.

יישוב סכסוכים באמצעות חוות דעת חשבונאית רלוונטית גם בתביעת מזונות. במקרים אלו חוות הדעת נסמכת על חישוב סך המזונות ששולמו בפועל במשך התקופה האמורה אל מול סכום המזונות שהנתבע נדרש לשלם, כולל פסיקת בית המשפט לעניין הפרשי הצמדה וחישובי ריבית, במקרה הצורך. מעבר להערכה החשבונאית ולחוות הדעת, לשלמה ניסיון רב בהופעה ייצוגית ומשכנעת בפניי בית המשפט השונים.

 

צור קשר

משרד רו"ח שלמה רייטר

כתובת: הדר 2, הרצליה

טלפון: 077-614-4444

לאתר המשרד

שלמה רייטר. לוגו באדיבות הלקוח

שלמה רייטר. לוגו באדיבות הלקוח


רו"ח טל שיבר

אחרי שנים רבות בתפקיד סמנכ"ל כספים בקבוצת חברות מהמובילות במשק , יצא רו"ח טל שיבר לדרך עצמאית ועומד כיום בראש משרד אשר מציע שירותים נוספים בתחום ראיית החשבון, המיועדים לחברות, ארגונים, אנשי עסקים, ובתי משפט. לאחר סיום לימודי ראיית חשבון, הצטרף רו"ח שיבר לחברה שעסקה בתחום הנדל"ן והמלונאות בתפקיד חשב. במרוצת הזמן גדלה החברה והפכה לקבוצת חברות, העוסקת בבניית שכונות מגורים ובמקביל ברכישה ובהפעלה של בתי מלון. במקביל התרחב תחום אחריותו של רו"ח שיבר, שהפך לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה כולה. במסגרת תפקיד זה היה אחראי על כל ההיבטים הפיננסיים והחשבונאיים של פעילות הקבוצה.

עם יציאתו לדרך עצמאית, לפני כעשר שנים, החליט רו"ח שיבר (49) לקחת את הניסיון הרב שלו ולהציע אותו לחברות וארגונים. התוצאה: משרדו של רו"ח טל שיבר הנו משרד דינמי בעל אוריינטציה עסקית ייחודית העוסק במתן ייעוץ כלכלי פיננסי וליווי עסקי, שירותי חשבות וניהול כספים. המשרד מתמחה במתן חוות דעת אקטואריות וכלכליות לבתי המשפט בתחום המשפחה – גירושין, אקטואריה בתביעות נזיקין, הערכת שווי חברות, מוניטין, נכסי קריירה, ובמגוון תחומי פעילות בנושאים כלכליים ועסקיים, כמו כן משמש רו"ח טל שיבר כמנהל כספים ודירקטור במספר חברות וגופים עסקיים ובעל ניסיון רב בתחום, בנוסף, משמש כבורר מטעם לשכת רואי החשבון בישראל.

משרדו של רו"ח שיבר מאופיין וממותג כמשרד חדשני הקשוב ללקוחות ולשינויים המתחוללים בעולם הפיננסי. רו"ח שיבר מתמחה במתן שירות המותאם לכל לקוח ולקוח בהתאם לצרכיו ודרישותיו, כאשר בין לקוחותיו אפשר למצוא חברות קטנות ובינוניות בתחומי נדל"ן, מסעדות וקמעונאות. "האחד צריך ליווי בהתנהלות מול בנקים, השני צריך פיקוח על תזרים המזומנים של החברה, ואילו השלישי זקוק לבניית תקציבים ויצירת דו"חות ניהוליים שונים", הוא מסביר, "אני מתאים את השירות לצרכיו השונים והמשתנים של הלקוח בבחינת התאמת כפפה ליד ". כחלק מהשירות שלו, יודע רו"ח שיבר לחבר בין אנשי עסקים מהארץ ומהעולם לבין בנקים, לצורך קבלת מימון לעסקאות שונות ומגוונות. תחום השני בו הוא מתמחה הוא, כאמור, מתן חוות דעת כלכליות אקטואריות לבתי משפט. "אני משמש כמומחה מטעם בית המשפט כמו גם בתי דין רבניים, ותפקידי הוא להכין חוות דעת כלכליות והערכות שווי של חברות במקרים של סכסוכים ותביעות מסחריות בין חברות", הוא מסביר. "בתפקידי כרואה חשבון מומחה, אני מכין עבור בתי המשפט השונים חוות דעת, המסייעת לו בקבלת החלטה בתיקים שונים".
האני מאמין של רו"ח שיבר: שירות אישי, מקצועיות, דייקנות, יושרה וזהירות.

המעלית 6, קדימה
09-7667605
כתובת מייל

רו"ח שיבר


משרד רואה חשבון רונן גרוסמן

משרד רואי חשבון גרוסמן ממוקם בכפר סבא. גרוסמן, בוגר אוניברסיטת תל אביב לתואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון. את המשרד הוא פתח בשנת 1996 מתוך מטרה להעניק ללקוחות שלו מגוון שירותים בתחום הנהלת החשבונות ולמנף את העסקים של לקוחות המשרד. צוות המשרד כולל מלבדו, רואה חשבון ומנהלי חשבונות "צוות המשרד נבחר בקפידה מתוך דגש על מקצועיות, מחויבות למטרה ויחסי אנוש טובים. " מסביר גרוסמן ומציין שהשילוב בין המקצועיות של אנשי הצוות ובין הידע והניסיון הרב שהם צברו מאפשר להם להעמיד ללקוחותיהם רמת שירות ללא פשרות ולנהל בהצלחה עשרות תיקים ללקוחות מרוצים.

לצד שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות שוטפת, עוסק המשרד בעריכת דוחות לעצמיים ולרשויות, הפקת תלושי משכורת, עריכת וביקרות של דוחות כספיים והחזרי מס לעסקיים וכן מתמחה המשרד בייעוץ לעמותות, כולל ניהול תקין של העמותה ברשם העמותות וכל נושא התרומות, הנהלת החשבונות והדוחות. עוד עוסק המשרד בדיני עבודה והסכמי עבודה, ייעוץ מס, ייעוץ כלכלי, וסיוע והדרכה בהקמת עסקים חדשים מרגע פתיחת התיק וליווי לאורך כל התקופה. הייעוץ כולל בניית תוכנית עסקית, בדיקת כדאיות כלכלית, פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, דוחות וייצוג הלקוחות מול הרשויות השונות, ליווי וייעוץ בלקיחת הלוואות וליווי מקצועי לאורך כל התהליך מהקמת העסק, דרך ביססו ועד הפנסיה, כולל דאגה לחסכונות עתידים "אנחנו מעניקים שירותים ללקוחות רבים, לעסקים זעירים, פטורים, מורשים, חברות, עמותות ועוד ולכולם אנחנו מעניקים שירות טוב ומקצועי" מדגיש גרוסמן "הצוות במשרד יודע את העבודה בצורה הטובה ביותר, יודע לתת פתרון לכל בעיה שיכולה לצוץ ואנחנו באים לעבוד" הוא אומר ומוסיף שלאורך השנים הם צברו ניסיון אשר מאפשר להם לתת את השירות המקצועי והיעיל ביותר.

התע"ש 20 כפר סבא, בית הפעמון
09-7676541
קישור לאתר

רו"ח גרוסמן רונן


רו"ח מאיר פרוז'ן

החל מהנהלת חשבונות וראיית חשבון, דרך ייעוץ מס וייעוץ כלכלי, וכלה בבוררות פיננסית, אלו השירותים שמציע רו"ח מאיר פרוז'ן, הניתנים בדרך חדשה ומתקדמת
ב-15 השנים, שעברו מאז סיים רואה חשבון מאיר פרוז'ן את לימודיו, הפך המשרד שבבעלותו לאחד מהמשרדים המובילים באזור השרון בכלל ובנתניה בפרט.

פרוז'ן, בן 42, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות של המכללה למנהל, מעיד על עצמו כאדם ריאלי שאוהב מספרים, מה שמשך אותו לתחום הזה מלכתחילה. הוא חבר בלשכת רואי החשבון בישראל מאז שנת 2005, מוסמך כבורר מטעם הלשכה ומומחה לביקורות כספיים של חברות ועמותות. במשרד שבבעלותו, "מאיר פרוז'ן רואה חשבון", עובדים 12 אנשי מקצוע מיומנים, כולל יועצי מס, חשבי שכר, כלכלנים ומנהלי חשבונות. ביחד הם מספקים שירותי הנהלת חשבונות, ראיית חשבון, ייעוץ מס וייעוץ כלכלי עבור חברות ויחידים.

אחד השירותים אותם מציע פרוז'ן הוא כאמור בוררות, שירות הניתן לשני צדדים שיש ביניהם מחלוקת כספית. "מדובר במצבים בהם שיתוף פעולה בין שני אנשים עלה על שרטון בגלל מחלוקת כספית", הוא מסביר. "במצבים אלה ישנה האפשרות לפנות לבית משפט וישנה אפשרות לפנות לבורר. תפקידי כבורר הוא להבין מה שורש המחלוקת ולהגיע אל הפתרון הנכון". כדאי לדעת כי ההחלטה של בורר מחייבת והיא מקבלת מעמד של פסק דין.

פרוז'ן מאמין בשירות מקצועי, עכשווי ומעודכן. "אני חלק מהדור הצעיר של רואי החשבון, ופעילות המשרד מבוססת על גישה חדשנית, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובשיטות עבודה יעילות מבעבר". השימוש בטכנולוגיות השונות מאפשרת לתת שירות מדויק ומהיר, והלקוחות של המשרד זוכים לשירות אישי ולמענה שוטף וישיר לכל דרישותיהם העסקיות.

רחוב דיזינגוף 24 נתניה
כתובת מייל
טלפון- 09-7949100

רו"ח מאיר פרוזן


ראובן מור, משרד רואי חשבון בשרון

שותפים לדרך יהיו אלה שיבטיחו לא פעם את הצלחת העסק שלכם. כבר יותר מ- 40 שנים שמשרד רואי החשבון ראובן מור נחשב לאחד ממשרדי רואי החשבון הוותיקים והמובילים באיזור השרון. לקוחות מרוצים רבים מעידים כי הידע הנרחב, הניסיון רב השנים והזמינות הגבוהה לכל שאלה היא שגרמה להם לבחור נכון- במשרד רואי החשבון של ראובן מור.

"כשבוחרים במשרד רואי חשבון חשוב לשים דגש רב לניסיון רב השנים שיש לצוות המקצועי במשרד. ההבנה בתחום הפיננסים והכלכלה, בחוקים הרבים ובתקנות השונות יהיו אלה שיחסכו ללקוחות כאבי ראש, זמן יקר ואנרגיות מיותרות" אומר רו"ח ראובן מור.

רו"ח ראובן מור בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR) וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל. במהלך עבודתו רבת השנים צבר רו"ח ראובן מור ניסיון רב, ידע עשיר בתחומים הפיננסים השונים ולקוחות מרוצים רבים.

במשרד רואי החשבון ראובן מור שנמצא בהרצליה מעניקים לתושבי איזור השרון שירותי הנהלת חשבונות לעסקים, הכנת משכורות, חשבונאות פיננסית, חשבונאות ניהולית, הנהלת חשבונות כפולה וחד צידית. צוות המשרד מונה כ 15 עובדים בהם: מנהלי חשבונות, יועצי מס, רואי חשבון ומנהלי תיקים המתמחים בייצוג לקוחות אל מול המערכת הבנקאית ומשרדי הממשלה השונים.

"המרכיב החשוב להצלחתו של עסק הינו תכנון ניהול פיננסי נכון, חסכון במס מדויק ומקצועי. צוות המשרד מלווה עסקים מתחילת הדרך ובמהלך צמיחתו של העסק, תוך התייחסות אישית ללקוח כאל שותף לדרך. אנחנו מעניקים ללקוחות עצמאיים ליווי עסקי בין אם מדובר בעוסק פטור, עוסק מורשה ופתיחת חברה".

המשרד מתמחה בהגשת דוחות שנתיים- אותם דוחות שמהווים לא פעם כאב ראש עבור שכירים ועצמאיים כאחד. לדברי ראובן מור הכנתו של דוח מס הכנסה שנתי דורשת לא מעט הכנות. "חשוב להצטייד במסמכים רבים ושונים. כמו כן, ישנו צורך בביצוע חישובים רבים. הדוח מאפשר לחשב באופן מדויק את המס שנדרש אותו אדם לשלם לרשויות המס, פונקציה של ההכנסות שלו ושל נקודות הזיכוי שלו במס הכנסה. בטרם  תתחייבו לצורת הגשת דוח שנתי למס הכנסה, חשוב להבין מה מטרתו. מבחינה טכנית, מתייחס הדוח לכל ההכנסות שהיו לעצמאי או שכיר במהלכה של שנת המס האחרונה. לכן ישנה חשיבות רבה לביצוע הכנת הדוח בידי אנשי מקצוע. פעולה זאת תחסוך לכם זמן יקר והמון כאבי ראש"

"צוות המשרד, מלווה בתשומת לב, במקצועיות, אדיבות ובמסירות מאות לקוחות מרוצים לאורך זמן. לקוחותינו בוחרים במשך שנים בצוות המקצועי של משרדנו מהסיבה הפשוטה- אנו מעניקים שרות מקצועי, אוזן קשבת, זמינות גבוהה ויחס אישי יוצא דופן".

ראובן מור, משרד רואי חשבון בשרון

סוקולוב 78, הרצליה.

טלפון: 09-9583741

טלפון: 052-5554886

מעבר לאתר


לפרטים נוספים בנושאים שאולי יעניינו אותך: 

החזר מס שבח

ייעוץ מס רילוקיישן

מיסוי עובדי הייטק


יונתן ווידן

אחד היתרונות המובהקים של משרדי בוטיק לראיית חשבון, בעיקר עבור עסקים קטנים, הוא שילוב של ניסיון מקצועי וידע יחד עם יחס אישי וחם וליווי צמוד. המשרד שפתח רואה חשבון יונתן ווידן לפני כשש שנים בכפר סבא, נותן מענה מושלם לכל בעל עסק קטן ובינוני. "הלקוחות שלי מעבירים אלי את כל הניירת שלהם, ולא צריכים לדאוג לכל השאר, הם מורידים מסדר היום שלהם את כל ההתעסקות מול הרשויות, ומקבלים דו"חות חודשיים של מאזני רווח והפסד ויודעים בדיוק היכן העסק שלהם עומד מבחינה פיננסית", אומר יונתן ווידן, ומוסיף שכל בעל עסק צריך להתמקד אך ורק בניהול וקידום העסק שלו ולא לבזבז זמן ואנרגיה על התנהלות מול הרשויות.

מאחורי יונתן ווידן יש כבר שלושה תארים: תואר ראשון בראיית חשבון מהאוניברסיטה פתוחה, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני נוסף במינהל עסקים מהמכללה למינהל. כבר במהלך לימודיו לתואר הראשון עבד בתחום הביקורת בחברות קטנות ובינוניות, בהמשך רכש ידע מקצועי ונסיון רב במהלך עבודתו במשרד של שטיינמץ עמינח, ולבסוף יצא לדרך עצמאית לפני כשש שנים. עם קהל לקוחותיו נמנים חברות נדל"ן ויזמות, הייטק, קמעונאות, שירותים, ביניהם עצמאים עוסקים פטורים ועוסקים מורשים.

אחד היתרונות במשרדו של יונתן ווידן הוא החיבור שלו לטכנולוגיה, בכל פעם שיוצאת טכנולוגיה חדשה הוא משתלט עליה בקלות, ולא פעם חוסך באמצעותה זמן רב ללקוחותיו. בשל הידע הרב של יונתן במחשבים, הוא פיצח קוד שדרכו הלקוחות יכולים בקלות לשלוח באתר שלו חומרים. " אני תמיד מנסה למצוא דרכים יעילות לחזק את הלקוחות שלי ולחסוך להם עבודה".

מאפיין ייחודי נוסף הוא העובדה שיונתן הוא דו לשוני, ושפת האם שלו היא אנגלית. כך בקרב לקוחותיו של יונתן יש לא מעט לקוחות דוברי אנגלית וחלק מלקוחותיו אף נמצאים מעבר לים: משקיעים מהקהילה היהודית בארה"ב, קנדה ובריטניה.
יונתן ווידן ידוע בקרב לקוחותיו כרואה חשבון מקצועי ודייקן, אשר רואה בבהירות את הלקוח ומנסה למצוא את כל הדרכים על מנת לסייע לו ולהקל עליו. לקוח שהגיע אליו לאחרונה היה בעל הוצאות רכב שרואה החשבון הקודם שעבד איתו, לא הכיר בהם כהוצאה. "כשביררתי על מהות הרכב, הסתבר לי שמדובר ברכב כבד מעל 3.5 טון, רכב זה נחשב לרכב מסחרי, ולכן אפשר לנכות מס מלא ממנו במע"מ וההוצאות מוכרות במלואן לצרכי מס הכנסה. הסכום של הוצאות הרכב הגיע לאלפי שקלים, משום שמדובר בבעל עסק עצמאי שנוסע ברכב שלו במהלך כל היום וכל העסק שלו נמצא בתוך הרכב. אני שמח שהוא הגיע אליי ובכך הצליח לחסוך יותר מיסים ולהרוויח יותר כסף", מוסיף יונתן ווידן.

כתובת: משרד 353, קומה 3, התע"ש 20, כפר סבא
קישור לאתר 
מייל: [email protected]
טלפון משרד: 09-7710061
טלפון: 054-4934247

רואה חשבון יונתן ויידר. צילום: בלה ולדימירסקי

רואה חשבון יונתן ויידן. צילום: בלה ולדימירסקי

 


עמית גרינברג

משרד גרינברג בניהולו של עמית גרינברג, הוא משרד רואי חשבון, שהוקם בשנות השמונים על ידי משה ורות גרינברג ז"ל. המשרד מתמחה במתן שירותי חשבונאות וייעוץ מס לבעלי עסקים קטנים ובינונים ומונה צוות של שמונה עובדים: רואה חשבון, מנהלי חשבונות, יועץ מס וצוות אדמיניסטרציה. במשרד ניתן לקבל את כל השירותים לעסק, החל מהצעד הראשון בפתיחתו, דרך ליווי צמוד בהתנהלות היומיות השוטפת ועד לייצוג מול הרשויות.

תחת קורת גג אחת ניתן לקבל את כל שירותי החשבונאות הנדרשים: הנהלת חשבונות, הגשת דוח שנתי למס הכנסה ועוד "בחמש השנים האחרונות, המשרד הגדיל את היקף השירותים ומעבר לשירותים הבסיסים שאנחנו נותנים, אנחנו מעניקים היום מעטפת מלאה לבעל העסק" מסביר גרינברג "החל מפתיחת תיק ברשויות ועד לנקודה שבעל העסק מחליט לצאת לפנסיה. יש לנו מסלול שמלווה אותו לאורך כל התקופה ואנחנו דואגים לבעל העסק לכל ההשלכות המיסיות השונות שיש לאורך כל התקופה".

למשרד גרינברג, מגוון רחב וגדול של לקוחות מכל תחומי העסקים הקיימים היום בשוק, דבר המקנה להם ראייה רחבה והבנה עמוקה של צרכי כל לקוח ולקוח "בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים, מבינים את הצורך לחסוך כסף לתקופת הפרישה שלהם, דבר שלא היה בעבר. במשרד דואגים מהרגע שהעסק נפתח, שבעל העסק ידאג לחסכון העצמי שלו, מעבר להפקדה בקופות הגמל, אלא באפיקי השקעה נוספים, שהמטרה שביום הפרישה שלו, יהיה לו את הכספים שהוא צריך ולא יסתמך רק על הפנסיה" הוא אומר ומוסיף שלא פעם בעלי עסקים קטנים עסוקים בלשרוד ומתקשים לחשוב על העתיד "ניתן לראות זאת לא פעם אצל חבר'ה צעירים, שרואים את היום ולא את העתיד, מצד שני, להם הרבה יותר קל לחסוך, לא פעם הם גרים אצל ההורים, יש להם פחות הוצאות ואנחנו במשרד דואגים לחסוך להם כמה שיותר מס במסגרת החוק ובעצם זה, אנחנו מפנים להם כסף לשימוש לדברים חכמים".

עוד איזה שירותים מעניק המשרד?
"יעוץ ולווי עסקי, במטרה לעזור לעסק להתפתח ולהגיע לאפשרות של הגדלת ההכנסות והרווחים, ניהול תזרמי מזומנים ועוד. אנחנו משתמשים בנתונים של הלקוח לטובתו ובשנים האחרונות הצורך הזה עולה יותר ויותר".

אם לא הייתי ממשיך את המשרד של אביך, במה היית עוסק?
"כנראה הייתי בשוק ההון, בכל מצב הייתי עוסק בעבודה עם מספרים. אני לא מתמטיקאי גדול, אבל יש לי אהבה לתחום ותוצאות כספיות מאוד מדברות אלי".

קלישר 7, כפר סבא
09-7652255
קישור לאתר

עמית גרינברג


כדאי להכיר" זחרוביץ ושות', רואי חשבון

זחרוביץ ושות', רואי חשבון

זחרוביץ ושות', רואי חשבון

משרד זחרוביץ ושות' רואי חשבון קיים משנת 2011 ופועל במתכונת משרד בוטיק המספק ללקוח שירותים מקצה לקצה. במשרד שני שותפים ומספר עובדים ועובדות העוסקים בהנהלת חשבונות. בין השירותים העיקריים שהמשרד מספק: ביקורת והגשת דו"חות כספיים למס הכנסה, שירותי הנהלת חשבונות, ייעוץ מס, חשבות שכר, ושירותים פיננסיים נוספים.
רואה חשבון שרון זחרוביץ, עוסק בתחום ראיית החשבון מזה עשור וצבר ניסיון רב וידע מעמיק בטיפול בלקוחות מול רשויות המס ובניהול המחזור הפיננסי. אחד מהשירותים המרכזיים שהמשרד מספק הוא לווי צמוד של הארגון או העסק בכל הקשור לתחום הכלכלי התקציבי לצורך צמצום ההוצאות והגדלת הרווחים.
רואי החשבון במשרד זחרוביץ ושות' מלווים את לקוחותיהם באופן צמוד, מקיימים איתם פגישה רבעונית, בוחנים את המאזן הכלכלי של העסק ומייעצים לבעל העסק כיצד להתנהל יותר נכון בפן
רו"ח שרון זחרוביץ אומר: "לבעלי עסקים קטנים בדומה לגדולים, קשה להתמודד עם רשויות המס – זו העבודה שלנו. בעלי העסקים צריכים להתרכז בעבודתם ובפיתוח העסק ולהשאיר לנו את העבודה בייצוג מול הרשויות".
בנוסף ללווי עסקים ואנשים פרטיים, משרד זחרוביץ ושות' מלווה גם חברות מתחילות מתחילת דרכן, כגון סטארט-אפים בהתהוות ובשלבים הראשונים של ההקמה.
משרד זחרוביץ ושות' הם מבין המשרדים המובילים באזור השרון לשירותי ייעוץ, חשבונאות, ביקורת, ומס. כל עובדי המשרד הינם בעלי הכשרה מקיפה וידע מעמיק בתחום כמו גם בראייה וניתוח של מצבים ואסטרטגיים מורכבים, איסוף נתונים וייעול המצב הפיננסי לבעלי העסקים.
הערך ללקוח שמספק המשרד נובע משילוב מומחים מתחומים שונים בעולם החשבונאות אשר לוקחים חלק משמעותי ביצירת הפתרון הכולל והמתאים לכל לקוח ולקוח.
האינטראקציה בין כל המומחים יוצרת ערך רב ויכולת להתמודד עם סוגיות מורכבות ומתחומים שונים לצורך התייעלות העסק.
שירותי המשרד כוללים:
ביקורת והכנת דוחות כספיים שנתיים; הנהלת חשבונות לעוסקים מורשים/פטורים, חברות בע"מ, וכו';
מתן שירותי הנהלת חשבונות בבית העסק- מיועד בעיקר לעסקים אשר לא צריכים מנהלת חשבונות במשרה מלאה, אך מעוניינים בנוכחות של מנהלת חשבונות מקצועית, מספר פעמים בשבוע בבית העסק; חשבות שכר- הפקת תלושי משכורת (כולל תלושי שכר לעובדי יו"ש) ; בדיקות שכר לשכירים וחברות לפי דיני עבודה; הגשת דוחות מס; שירותים לחברות ציבוריות כגון: עריכת דוחות כספיים ובדיקת בקרות פנימיות (טסטים ליישום ועדת גושן) ; ייעוץ בתחום המיסוי (מקומי ובינלאומי) ותכנוני מס; השגת תמריצים ממשלתיים (כולל מענקים מהמדען הראשי, חוק עידוד השקעות הון וכו').

י.ל גורדון 8 הרצליה
054-7531753
קישור לאתר

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר