צילומי משפחה (צילום: By Pavle Bugarski, shutterstock)
צילומי משפחה (צילום: By Pavle Bugarski, shutterstock)

צילומי משפחה: לכל אחד סיפור משלו

הסיפור של צילומי משפחה מורכב מהמוני חלקיקים של קריסטל קטנטנים שדרכם עובר האור - כך מאמינה צלמת הלייף-סטייל מרטה ברונשטיין. כדי לסייע לרגעי הקסם האלה להתרחש היא מחפשת את הפגמים הקטנים, ומחכה לתפוס פרצופים מצחיקים ורגעים חד פעמיים

פורסם בתאריך: 25.2.20 19:41

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. ובכן, כשמדובר בצילומי משפחה אפשר להגיד שתמונה אחת שווה אלף סיפורים. ברגע אחד תופסים רגעים רבים שמסתכמים בזיכרון מתוק שילווה את המשפחה לעוד הרבה שנים קדימה. צילומי משפחה הם הדרך שלנו לעצור את הזמן ולנצור בו רגעים יפים שישמשו קפסולת זמן שתגרום לחיוך. היופי בצילומי משפחה שעשויים היטב הוא היכולת לתפוס את הרגעים הטבעיים, את זוויות החיוך, את הרגש שיוצא מתוך המבט ואת הקשר המיוחד בין בני המשפחה. כשמדובר בקפסולת הזמן שלכם, מומלץ להגיע לצלמים המומחים בתחום שבדיוק אותם אתם הולכים לפגוש בכתבה הבאה.

מרטה ברונשטיין – צלמת לייף-סטייל

מרטה מאמינה שלכל אדם יש סיפור שמבקש לצאת החוצה, מחכה להיות מסופר. ולא מדובר רק בסיפור אחד, לדעת מרטה. למעשה, אנחנו כולנו מורכבים מסיפורים רבים, והחיים שלנו הם אסופה של עוד ועוד סיפורים ההופכים את מי שאנחנו לשלם אחד עגול.

ומאחר שכך הם פני הדברים, כל סיפור הוא משמעותי. גם אותם סיפורים פשוטים החבויים ברגעים הקטנים, החולפים והיומיומיים. לרגעים אלה יש נטייה לחמוק מאיתנו ולהישכח אך מרטה, כצלמת לייף-סטייל, שמה לה מטרה ללכוד אותם במצלמתה. דרך העדשה, היא מבקשת להפיח חיים ברגעי היומיום הללו ולספר איתם את הסיפור של המצולמים. מרטה מאמינה בכוחו של הצילום להתגבר על זמניות הרגע ולהנציח רגעים בטרם ייעלמו לעד.

להנציח רגעים בטרם ייעלמו לעד (צילום: מרטה ברונשטיין)

להנציח רגעים בטרם ייעלמו לעד (צילום: מרטה ברונשטיין)

סיפורה של המשפחה

צילומי משפחה בסגנון הלייף–סטייל המאפיין את עבודותיה של מרטה, מיועדים להנציח רגעים משפחתיים בסביבה האמיתית של המצולמים, תוך הצגתם באור טבעי, תרתי משמע. רגעים משפחתיים כאלה יכולים להגיע באופן ספונטני ומקרי, מספרת מרטה, וכשהם לפעמים מתמהמהים היא פשוט מעודדת אותם להופיע. כך או כך, מה שנלכד בסופו של דבר בעדשה הופך – פריים אחר פריים – לסיפורם של המצולמים. הסיפור הזה הוא תמיד אמיתי וכן, ונוצֵר את היופי והקסם המלבלבים בחיים הרגילים.

צילומי משפחה מספרים את הסיפור המשפחתי בדגש על קשר וקרבה. בסשנים משפחתיים מרטה מחפשת, כאמור, את הרגעים הטבעיים והפשוטים. סשן צילומים כזה יכול להיערך בבית או בלוקיישן מועדף אחר. אחרי סדרה קצרה של צילומים מחויכים למצלמה (שבדרך כלל אהובים על סבא-סבתא, לדבריה של מרטה), מתחיל הכיף האמיתי – צילומים שבהם כל בני המשפחה מביעים אהבה וקרבה וכולם פשוט נהנים ביחד. באווירה כזו, כשהיא מצלמת, מרטה מצליחה לגרום גם למי שבדרך כלל חש נבוך מול המצלמה, להשתחרר ולהרגיש חופשי וטבעי.

סיפור משפחתי בדגש על קשר וקרבה (צילום: מרטה ברונשטיין)

סיפור משפחתי בדגש על קשר וקרבה (צילום: מרטה ברונשטיין)

על מנת לסייע לרגעי הקסם האלה לקרות ולזרום, מרטה יוזמת עם המצולמים פעילויות יומיומיות של הנאה אמיתית: מתקפת חיבוקים, קפיצות עליזות וריצה חופשית במרחבים, יציאה משותפת לפיקניק, הפרחת בועות סבון, מלחמת דגדוגים או אפיית עוגיות תוך כדי ליקוק הבלילה וצחוקים גדולים.

נוצרת רגעים

כדי לנצור את הרגעים המיוחדים הטמונים בצילומים משפחתיים ולא לפספס את הסיפור השלם, מרטה יודעת שחשוב להאט ולראות את האור שמסביב. היא רואה את הסיפור השלם כמשהו המורכב מהמוני חלקיקים של קריסטל קטנטנים שדרכם עובר האור, וכשהיא מצלמת היא מחפשת את הפגמים הקטנים, מחכה לתפוס פרצופים מצחיקים ורגעים חד פעמיים. אלה משקפים את האישיות של כל אחד מבני המשפחה, וביחד הופכים כל סיפור וסיפור למשהו מיוחד במינו.

לתפוס פרצופים מצחיקים ורגעים חד פעמיים (צילום: מרטה ברונשטיין)

לתפוס פרצופים מצחיקים ורגעים חד פעמיים (צילום: מרטה ברונשטיין)

מרטה ברונשטיין – צלמת משפחה וניו בורן

טלפון: 052-8662207

למשלוח דוא"ל

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם


שירה זיו – צילומי משפחה

שירה זיו היא צלמת שפשוט אוהבת תינוקות וילדים בכל הגילאים. גם המצלמה שלה אוהבת לנהל עם ילדים והוריהם משחקים של אור וצל, הלוך וחזור ובעיקר –  ריצה משוחררת ועולצת במרחבים. זו הסיבה שכצלמת, שירה זיו מתמקדת בצילומי ילדים במגוון שלבים ואירועים: קייקסמאש, ניו בורן, בת מצווה ובעצם – בכל הזדמנות בה ההורים מעוניינים להפוך רגעים מאושרים לזיכרונות מרגשים הנשמרים לעד ומלווים את המשפחה לאורך כל החיים.

אחד מהסשנים האהובים על שירה הם צילומי משפחה – בסטודיו שלה בהוד השרון, בטבע, על חוף הים ובכל מקום המתאים לבני המשפחה ומשקף היטב את הדינמיקה ביניהם. במהלך השנים וככל שתיק העבודות שלה הלך ותפח מתמונות מרגשות של ילדים מכל הגילאים, שירה הגיעה למסקנה שכל גיל ממלא אותה בגיל, ושלכל משפחה יש את הסיפור הייחודי והמרגש שלה שבא לידי ביטוי בסשן הצילומים.

צילומים טבעיים בטבע. צילום: שירה זיו

צילומים טבעיים בטבע. צילום: שירה זיו

כל המשפחות המאושרות

היה מי שטען פעם שכל המשפחות המאושרות דומות זו לזו, אך שירה מאמינה שכל משפחה מאושרת היא יחידה ומיוחדת, ואת תפיסת עולמה זו ניתן לראות בכל פריים ותמונה שהיא מפיקה מהמצלמה שלה. מבחינתה של שירה, יום כזה בו כל המשפחה משתתפת בצילומים, זו חוויה מגבשת ומשמעותית ולא רק סשן צילומים. כדי למצות מחוויה זו את מלוא הפוטנציאל הגלום בה, שירה מעדיפה לצלם את המשפחה מחוץ לסטודיו, במקום בו כל אחד מבני המשפחה ירגיש משוחרר וחופשי, כשהאינטראקציה המתפתחת בין כולם היא טבעית ומעניקה לכל אחד מההורים והילדים הזדמנות לבטא את עצמו באופן הטבעי ביותר, כמו שהוא באמת.

כל משפחה והאושר שלה. צילום: שרית זיו

כל משפחה והאושר שלה. צילום: שירה זיו

סשן צילומים יכול להיערך בסטודיו או בחוץ. בצילומי חוץ ניתן לצאת לפרדס, לחוף הים, לפארק וכדומה. סשן מסוג זה כולל פחות העמדות והנחיות מצדה של שירה, והרבה יותר זרימה טבעית של המצולמים.

כשהיא יוצאת עם המשפחה למרחבים, שירה מעדיפה להיות סוג של צופה מהצד, מתבוננת ולוכדת רגעים אותנטיים מלאי שמחה של ממש. זו הסיבה שהיא נוהגת לאפשר לילדים ולהורים לעשות את מה שהם רגילים ואוהבים, בשעה שהיא רצה אחריהם עם המצלמה.

כמובן שמשפחות שפחות מתחברות לצילומים מסוג זה יכולות להצטלם גם בסטודיו. גם בסשן הנערך בסטודיו, השונה באופיו מיום צילומים בחוץ, שירה תמיד תחפש את רגעי הכיף והשמחה שהיא אוהבת להעביר בתמונות שהיא מצלמת.

מה כולל הסשן

שעה וחצי-שעתיים של צילומי משפחה, לפחות 180 תמונות ברזולוציה מלאה ובעריכה בסיסית, 20 תמונות מעובדות בפוטושופ (ריטושים, החלקת פנים, הסרת פצעונים , שחור לבן ועוד) על גבי דיסק באיכות גבוהה, הגדלה על קאפה בגודל 45*30.

 

שירה זיו – סטודיו לצילום

טלפון: 054-4630911

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

לתפוס את רגעי האושר. צילום: שירה זיו

לתפוס את רגעי האושר. צילום: שירה זיו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר