ריהוט לגן בשרון (צילום: Spring_summer, Shutterstock)
ריהוט לגן בשרון (צילום: Spring_summer, Shutterstock)

ריהוט לגן בשרון: כל מה שאתם צריכים במקום אחד

גם לגינה שלכם מגיע להשתדרג במראה חדש, מטופח ומרשים, אבל כדי שלא תלכו לאיבוד בחנויות רבות בחיפוש אחר ריהוט הגן האולטימטיבי, ריכזנו עבורכם בכתבה הבאה את כל מה שאתם צריכים לעשות להשגת המטרה

פורסם בתאריך: 4.2.20 17:26

ריהוט לגן בשרון: גרדן הום סנטר

כשמדובר בעונה המתאימה ביותר לטיפוח החצר שלכם, עונת החורף היא המנצחת. האוויר נעים ולא חם ולח, ובנוסף, בעונת החורף חנויות ורשתות השיווק מפנות מדפים וסחורה מעונה קודמת ואתם מרוויחים ממחירים חסרי תקדים.

במרכז ריהוט הגן – GARDEN HOME CENTER (גרדן הום סנטר) בקלנסווה, תוכלו להתפנק במבצעים על הפריטים הנחשקים ביותר שיחממו לכם את החורף. היחס האישי והשירות המקצועי שמוענק ללקוחות על ידי צוות המקום, האחים חדיג'ה, יגרום לכם לרצות להישאר בסניף גם לאחר סיום הרכישה. בחנות תוכלו למצוא ריהוט למרפסת ולגינה, מבחר פינות ישיבה לפנים הבית, שמשיות, תאורת גינה, מכשירי חימום (פטריות, תנורים) או קירור, אביזרי הצללה, ועוד. כמו כן, תוכלו להתפנק בשירות תיקונים עד הבית – שירות ייחודי המציע חלקי חילוף לשמשיות, גזיבו ועוד.

מבצעים מטורפים לרגל עונת החורף וסוף השנה

במדינת ישראל שטופת השמש, נעים לארח בגינה או במרפסת גם בחורף ולכן רצוי להשקיע בפריטי ריהוט איכותיים הכוללים כיסויים מתאימים שישמרו על המוצר לאורך שנים.

סמיר חדיג’ה, מבעלי גרדן הום סנטר מציין: "אנחנו מוכרים את המוצרים שלנו בכל הארץ, מהצפון ועד הדרום. כמי שעובד בתחום מעל עשרים שנה, אני ממליץ ללקוחות שלנו, להשקיע ולעצב את הגינה גם בחורף. לכן אנחנו מציעים גשם של מבצעים מיוחדים במחירים ללא תחרות שמגיעים אפילו עד 60% הנחה.

"מדובר במוצרים מובילים שיהפכו כל גינה לפנינה עיצובית לא רק בימי הקיץ, אלא גם בימי האביב בהם נעים לשבת בחוץ, לארח ולהתארח. חשוב לי שהלקוחות שלנו ידעו שמאחורי הסחורה שלנו יש מישהו שדואג להם ומציע פתרונות במידת הצורך ולכן אנחנו מציעים חבילה שלמה לגינה". בגרדן הום סנטר, תחת קורת גג אחת במתחם מרווח ומעוצב, תוכלו לראות בעצמכם את המוצרים, לגלות עיצובים חדשים ולהתרשם.

"הלקוחות שמגיעים אלינו מקבלים בכל רכישה יחס אישי וייעוץ מקצועי, אשר יעזור להם לבצע את הקנייה הטובה ביותר. אני מזמין אתכם להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו, לקבל השראה לעיצוב, להתעדכן במבצעים ולהכיר את הטרנדים שיככבו בשנת 2020 בעיצוב הגינה והמרפסת.

"בנוסף לריהוט גן (מיטות שיזוף, שמשיות, ערסלים, ועוד) ולכלי הגינון, תמצאו אצלנו מבחר עשיר של מוצרי חשמל, כלי בית ובהם פחי אשפה, דליים, קערות, קופסאות אחסון, מתלי כביסה, ביגוד עבודה, כלי עבודה וצבע, צרכי פיקניק וטיולים, מוצרי חימום ועוד, המהווים חבילה שלמה למי שמחפש לקנות במקום אחד את כל הצרכים שלו לגינה מושלמת. לא בכדי, מגיעים אלינו משפחות שבונות בית או מקימות גינה, עוד בשלבי ההקמה, כך אנחנו יכולים לייעץ להם ולכוון אותם לצבעים ולחומרים הנכונים עבור הגינה שלהם”.

גרדן הום סנטר בע"מ – חברה לייבוא ושיווק ריהוט גן, גינון, חקלאות ובניין

כתובת: קלנסווה המשולש 40640 ת"ד3210

נייד: 050-2944331

טלפון: 09-8945818

פקס: 09-8941857

אי מייל: [email protected]

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

דגם נירוונה מלבני. הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר

ריהוט לגן בשרון: דגם נירוונה מלבני. הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר



POINT

איך אתם מדמיינים את גינת החלומות שלכם? מלבד צמחייה ענפה וירוּקת-עד, מפלי מים זורמים היוצרים בריכת נוי ואפילו גינת ירק או תבלינים – ישנה חשיבות עצומה לבחירתם הנכונה של הרהיטים שיוצבו בה. אומנם בישראל מרבית משקי הבית עדיין לא התרגלו לחשוב כך, אך בחירת הריהוט שישתלב במרפסת או בגינת הבית היא קריטית לשאלה האם בני הבית בכלל יעשו שימוש במרחב הנפלא הזה – שכן מדובר בריהוט אשר מלבד חשיבותו העיצובית הרבה, עליו להיות עמיד בתנאי החוץ הקשים של אזור הים התיכון, ובפרט במדינת ישראל החמה.

אדריכלות ועיצוב: בלה רסקין (צילום: מריה טרוינקר)

אדריכלות ועיצוב: בלה רסקין (צילום: מריה טרוינקר)

ריהוט גן כפי שמעולם לא הכרתם

אם חומרי גלם כמו פלסטיק או מתכות זולות היו עד לאחרונה נחלתן של מרבית הגינות והמרפסות במשקי הבית בישראל (ואפילו במוסדות גדולים ומכובדים כגון בתי מלון ואולמות אירועים), הרי שבשלושת השנים האחרונות חלה מהפכה שקטה בענף ריהוט הגן. זאת, הודות לפתיחתה של נקודת ההזמנות מחברת היוקרה הספרדית POINT, בקניון ארנה בהרצליה.

באולם התצוגה המרשים ניתן לבחור ברהיטים מתוך כל אחת מן הקולקציות המרשימות של החברה, ולהתאים באופן אישי את סוג החבלים והנצרים כמו-גם את מאפייני הכריות והמזרונים, וכמובן את הצבעים הרצויים – הכל בהתאמה מדויקת לחלל שבו הרהיט ישתלב.

ייחודה של חברת POINT, והבשורה האמיתית שהיא מביאה עימה, נעוצות בעובדה שבאמצעות חומרי הגלם וטכניקות הייצור מקפידה החברה לשמור על קו יוקרה באיכות לא מתפשרת – עיצוב בעץ טיק או בקלעי נצרים, ושילובם הבלעדי של חומרים עמידים כאלומיניום ובד סנברלה.

אדריכלות ועיצוב: בלה רסקין (צילום: מריה טרוינקר)

אדריכלות ועיצוב: בלה רסקין (צילום: מריה טרוינקר)

חשיבותם של חומרי הגלם

אין זה סוד כי רהיטי האיכות העתיקים הקיימים בארץ ובעולם עשויים בחלקם הגדול מעץ טיק, ולא בכדי: מדובר בעץ טרופי הנחשב לעמיד מאוד בתנאי פנים וחוץ, ובפרט בתנאי חום ולחות השוררים בין היתר גם כאן בישראל. בדי הכיסוי של רהיטי POINT, המיוצרים כולם על ידי חברת סנברלה האמריקאית, עמידים במים וניתנים להסרה בקלות – ואף לכביסה פשוטה בחום של 40 מעלות.

טכניקת ההזמנה והייצור של הרהיטים פועלת כך: הלקוח מגיע לאולם התצוגה שבו מוצבים לראווה הדגמים השונים (לרבות עיצובי הכריות ופלטת הצבעים הניתנים לבחירה), ומיד לאחר ביצוע ההזמנה באופן אישי (Custom-made) נשלחת הוראה לייצור במפעל בספרד. תהליך הייצור עצמו אורך כחודש ימים, ובסיומו משלח המפעל את ההזמנה המלאה לארץ בתעריף כולל הזהה למחיר המפעל – קרי, בדיוק במחירים המוצעים לציבור הרחב בספרד.

אדריכלית ומעצבת: אנט פרומר (צילום: דריה רבינוביץ)

אדריכלית ומעצבת: אנט פרומר (צילום: דריה רבינוביץ)

סיפור אהבה חוצה יבשות

את הרעיון לפתיחתו של אולם התצוגה בארץ הגתה דריה רבינוביץ, שעלתה ארצה בשנת 2017 ממוסקבה, שם שימשה כמנהלת פרויקטים אדריכליים ועיצוביים. במסגרת עבודתה על הפרויקטים השונים ברוסיה, היא נחשפה לרהיטי היוקרה של חברת POINT ולא יהיה זה מוגזם לקבוע כי הייתה זו אהבה ממבט ראשון.

לימים, כשעלתה לארץ, ולמעשה כבר בימים הראשונים לשהותה כאן, הבינה רבינוביץ כי קיים 'חלל' מוחלט בכל הנוגע לשיווק ולעיצוב רהיטי גן איכותיים בשוק הישראלי – וכך נוצר שיתוף הפעולה הרשמי שלה עם חברת POINT. החברה, שנוסדה לפני למעלה ממאה שנה, הייתה זו שבידלה למעשה את המושג 'ריהוט גן' כסקטור נפרד בעולם הרהיטים העולמי.

כיום, לאחר שלוש שנות שיווק מוצלחות בישראל ובפריחה הולכת וגדלה, רבינוביץ גאה לשמש כמשווקת הבלעדית של המותג בארץ – ובמחירים שכאמור זהים לחלוטין לאלה שבספרד, ופונים ליחידים ולמוסדות במידה שווה.

באולם התצוגה היפיפה שבקניון ארנה הרצליה ניתן לבחור, בין היתר, ברהיטים המיועדים לישיבה ולאכילה כגון שולחנות המותאמים לייעודים שונים, כסאות וספות; שמשיות איכותיות ומיטות שיזוף, וכן רהיטי פנאי ומשחק כגון נדנדות, הדומים ופריטי דקורציה ייחודיים.

POINT

כתובת: קניון ארנה, השונית 2, הרצליה

טלפון: 052-4861797

מעבר לאתר

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר