עומר פדידה חוגג עם החברים את השער הדרמטי. צילום: ניר קידר

כלום לא עוצר אותה: 0:1 דרמטי לכפר סבא על הפועל פתח תקוה

גם ללא רועי זיקרי, הירוקים הוכיחו שוב שעל העונה הזאת רשום כרטיס לליגת העל. פדידה כבש בתוספת הזמן ועזר לדגו ולשחקניו לפתוח פער של שבע נקודות מהמקום השלישי

פורסם בתאריך: 10.1.18 21:48

אמנם אנחנו רק בחודש ינואר, אבל כבר כעת אפשר לקבוע כי עונת 2017/18 היא אחת המרגשות והמסעירות שחוו אוהדי הפועל כפר סבא. גם כשמלך השערים רועי זיקרי המושעה ישב ביציע, הירוקים הוכיחו הרבה אופי עם ניצחון 0:1 דרמטי בחוץ על הפועל פתח תקוה, שסידר לה פער די מבטיח של שבע נקודות מהמקום השלישי.

המחצית הראשונה הייתה די שקולה עם יתרון קל לכפר סבא, כאשר בדקה ה-32 עומר פדידה כמעט כבש את הראשון של הירוקים, אך סחט הצלה נהדרת מרובי לבקוביץ'. מי שזכה למרבית תשומת הלב בדקות האל היה זיקרי, שישב ביציע וזכה לשורה של שירים והקנטות מצד הקהל הירוק.

בדרך לליגת העל. מסאי דגו חוגג את השער של פדידה. צילום: ניר קידר

בדרך לליגת העל. מסאי דגו חוגג את השער של פדידה. צילום: ניר קידר

שחקני כפר סבא חוגגים. צילום: ניר קידר

ברנקו מיכאילוביץ' ובן כוואז. צילום: ניר קידר

מיקי יאזו מול עומר ורד. צילום: ניר קידר

שער של ליגת העל. פדידה. צילום: ניר קידר

דווקא המקומיים פתחו טוב את המחצית השנייה, עד שעידן דוד נכנס בדקה ה-70 והיה קרוב מאוד לכבוש בשתי הזדמנויות. אחרי שנראה היה כבר שהקבוצות ייפרדו בחלוקת נקודות, טעות בהגנה של פתח תקוה אפשרה לפדידה לשחרר כדור נהדר מ-17 מטרים היישר לרשת ולאנשי כפר סבא לצאת בחגיגות. אוהדי כפר סבא שכחו את החלוץ שבדרך לעזוב את הקבוצה והתפנו לשמוח במשך דקות ארוכות עם השחקנים שלהם, כאשר הריח של ליגת העל הולך ומתחזק.

בעקבות הניצחון עלתה כפר סבא ל-35 נקודות בפסגת הטבלה, מרחק שתי נקודות מהפועל תל אביב ושבע נקודות מהפועל קטמון השלישית. ביום שני (19:00, לויטה) יארחו מסאי דגו ושחקניו את הפועל ראשון לציון.

 

אוהדי כפר סבא במושבה. צילום: ניר קידר

דושאן מאטוביץ' מעל נס זמיר. צילום: ניר קידר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר