הטמפל בר- חווית בילוי לכל יום בשבוע

הטמפל בר, הוקם לפני כתשע שנים ומאז הפך להיות מקום הבילוי של תושבי כפר סבא והסביבה. במקום תפריט משובח לצד אווירה נעימה וכולל עסקיות גם בשישי שבת, עיצוב אירי מיוחד וליינים של הרצאות, אירועי קונספט וחווית צפייה במשקי ספורט שקשה למצוא במקום אחר.

פורסם בתאריך: 15.1.18 13:45

מבלים ונהנים

אודות: המקום הוקם בשנת 2009 על ידי דותן ששון שהגיע מעולם המסעדנות ועסקים רבים בתחום המזון. וחלם על בר מושקע ומיוחד וכך דרכו הצטלבה עם רשת טמפל בר. הבר מושקע מאוד, בעיצוב אירי ומיוחד עם פריטים תמונות ואלמנטים שיובאו במיוחד מאירלנד על מנת לספק חוויה אירית מוחלטת. הבר מכיל תפריט אלכוהול עצום ומגוון שכולל 22 בירות מהחבית, דיספלאיי מהגדולים בארץ ומעל 100 סוגי וויסקי, קיים תפריט אוכל גדול ומגוון, המכיל בין היתר קדרות איריות ייחודיות שמובשלות רק בטמפל, המבורגרים, בשרים , סלטים מיוחדים ועוד.
המקום מכיל 330 מקומות ישיבה המחולקים ל-3 מתחמים, קומת מעשנים נפרדת וגדולה המכילה 130 מקומות ישיבה, נותנת את החוויה המושלמת למעשנים, לעשן בסטייל ולהנות מאלכוהול ואוכל משובח, קומת לא מעשנים המכילה 170 מקומות ישיבה, וחדר VIP. המכיל עד 30 מקומות ישיבה. בטמפל קיימים מעל 20 מסכי צפייה בטמפל לחויות צפייה במשחקי ספורט ברמה הגבוהה ביותר בנוסף למקרן בגודל 250 אינץ שהינו הגדול ביותר בארץ.
הטמפל מותאם לאירועים פרטיים ועסקיים ומצטיין בכך, ניתן לקיים אירועים עד 200 איש וכן לאירועים אינטימיים בחדר VIP.

מי בעסק: העסק היום כולל 4 שותפים, שביניהם יש את דותן ששון מנכ"ל החברה, ומוביל הרוח של הטמפל, עומר קקון שותף פעיל מנהל ומתפעל את המקום באופן היום יומי שלו. שי טובי האחראי על השיווק של הטמפל וגדי רייכמן האחראי על הפן הטכנולגי המתקדם בטמפל.

העיצוב: על עיצוב המקום, אמונה רשת טמפל בר ודותן ששון, אשר בחרו קו עיצובי בסגנון אירי ומיוחד עם נגיעות נוסטלגיות לברים באירלנד כיאה לרוח המקום. המקום מחולק לשלושה מתחמים, קומת מעשנים מרווחת וסגורה הנותנת פתרון מושלם למעשנים לעשן גם בחורף בבר, קומה ללא עישון המכילה גם את הבר של המקום ומסך ענק בגודל 250 הנותן חווית צפייה מושלמת, וחדר VIPהמשמש לאירועים אינטמיים וייחודים.

מה בתפריט: תפריט המסעדה נבנה בייעוץ ובליווי של צחי בוקששתר וליאון אלקלעי האוכל שלנו מגוון ומשובח וכולל מנות בשריות טעימות סלטים, סוגי המבורגרים שונים קדרות איריות מיוחדות שמבושלות רק אצלנו מחומרי גלם טריים ואיכותיים הנבחרים בקפידה לצד מנות אלו, אנו מציעים תפריט אלכוהול משובח ומגוון הכולל 22 סוגי בירות מהחבית, מעל 100 סוגי ווסיקי ועוד מבחר עשיר של משקאות, כולל וודקה, ליקרים וכו

המבורגר ללקק את האצבעות

העסקית שלנו: העסקיות בטמפל בר מוגשות כל יום החל מהשעה 16:00-20:30 כולל שישי שבת כאשר בשבת הטמפל נפתח לארוחות עיסקיות החל מהשעה 12:00 בצהריים עד 18:00

בטמפל יש שני סוגי עסקיות: עסקית מבוגרים שמחירה נע 79-89 ₪ הכוללת מנת פתיחה ומנה עיקרית +1/3 בירה או שתייה קלה.
עסקית ילדים 52 ₪ הכוללת: המבורגר ילדים או שניצלונים המנות מלוות בצ'יפס ,שתייה קלה וכדור גלידה לקינוח.
HAPPY HOUR במהלך ימי השבוע א-ה בין השעות 16:30 ל-20:30 בערב

הייחוד שלנו: בטמפל בר מתקיימים ליינים מיוחדים של הרצאות, פיינט דייט וכו המקום מציע חווית בילוי לכל יום בשבוע, וערבי שישי המלווים עם DJ. אנחנו מתאימים ללקוחות שלנו אירועי קונספט בהתאמה מלאה, כמו כן, המקום מכיל מעל 20 מסכים 4K ומקרן ענק בגודל 250 אינץ על מנת לייצר חויית צפייה במשחקי ספורט ובילוי שלא נראה בשום בר בארץ.

נגישות: הבר נגיש לבעלי מוגבליות, מתחם חניה צמוד.

שעות פתיחה: הבר פתוח בימים ראשון עד שישי מהשעה 16:30 ועד אחרון הלקוחות. ביום שבת מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות. בשל מיקומו במתחם G יש חניה מסודרת בסמוך לבר, כולל 3 שעות חינם. החניה במתחםG אחרי 21:00 חינם

ויצמן 301, מתחם G כפר סבא 1-700-700-004

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר