יהודה בן חמו

חברי מועצה דורשים לחשוף את יומן העבודה של בן חמו

חברי המועצה דורשים לקבל גם את דוח שעות העבודה של כל עובדי לשכת ראש העירייה, וטוענים כי הוצאות העירייה על בן חמו ב-2017 הגיעו לכמעט שני מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 25.1.18 10:16

חברי המועצה מהקואליציה, רויטל לן כהן ויהודה יוגד, מבקשים, לפי סעיף 140 א' לפקודת העיריות, לקבל את יומן העבודה האישי של ראש העירייה, יהודה בן חמו, לשנים 2016, 2017, 2018. בנוסף, הם מבקשים לקבל את שעות העבודה של כל עובדי לשכת ראש העיר, לרבות ראש הלשכה, מזכירות, עוזר אישי, ונהגים ועובדים נוספים ככל שקיימים. "למען הסר ספק, מבוקשים העתקי הדיווחים שהגישו העובדים, לשם קבלת שכרם, הן שעות רגילות והן שעות נוספות, ככל שהיו כאלה", נכתב בבקשה.

"כעורכת דין, אני מאמינה בחזקת החפות של אדם עד שהוכחה אשמתו, ומאחלת לראש העיר הצלחה בהגנה שלו מול כתב האישום, ככל שזה יוגש", אומרת לן כהן, "יחד עם זאת, אני מאמינה כי אין להשתמש בהליך הנוח של שימוע, השמור לאנשים במעמדו, כדי למשוך זמן ולייצר סחבת, וזאת בפרט כאשר מדובר בזמן יקר, הן מבחינת פעילות העירייה והן מבחינה כלכלית בהוצאותיה. בשנה האחרונה, בה היה ראש העיר מורחק, המשיך לקבל שכר ולתחזק לשכה בהיקף גדול, הכוללת מנהלת לשכה, פקידות, עוזר אישי, נהגים ועוד. הסך הכולל, על פי סיכום תקציב 2017 עומד על קצת פחות משני מליון שקלים.

 

"לא ברור לי איך בתפקוד חלקי, שחלקו תוצאה של ההרחקה אך חלקו גם בהימנעות של ראש העיר מלקיים את חובותיו וכאמור בסחבת שהוא עצמו יצר, הגענו להוצאה כה נרחבת, וזאת כאשר אנו נאלצים לקצץ בתקציב 2018 בהשקעות שיכלו לאפשר דברים חשובים בחינוך, ברווחה ועוד. לכן, הגשנו, יהודה יוגד ואנוכי את הבקשות לקבלת מידע, כדי לוודא שכספי הציבור אינם הפקר".

נזכיר כי לן כהן היא זו שיזמה את הדחתו של בן חמו מראשות החברה הכלכלית בשבוע שעבר.

תגובת העירייה: "המסמכים יועברו בצינורות המקובלים בהתאם לחוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר