חנוכת מטה SAP ברעננה. צילום אורן אגמי
חנוכת מטה SAP ברעננה. צילום אורן אגמי

SAP גזרה את הסרט בבניין החדש ברעננה

SAP חנכה את בניין המשרדים החדש באזור התעשייה, המהווה מטה למאות מהנדסים הפועלים במרכז הפיתוח ולעובדי SAP ישראל

פורסם בתאריך: 20.6.17 18:28

חברת SAP חנכה את בניין המשרדים החדש שלה באזור התעשייה קרית אתגרים ברעננה , המהווה מטה למאות מהנדסים הפועלים במרכז הפיתוח בישראל SAP Labs ולעובדי SAP  ישראל.

בבניין, הנמצא בבעלות SAP, הושקעו למעלה מרבע מיליארד שקלים. הוא תוכנן באופן שישרת את הפעילות העסקית ויעניק ערך לכלל לקוחותיה ו- 800 עובדי SAP בישראל. הבניין בן שש קומות בנות 2,900 מ"ר כל אחת וגג מרווח, ממוקם בחלקו הצפון מזרחי של איזור התעשייה והוא תוכנן לעמוד בדרישות הבנייה הירוקה באופן שיחסוך באנרגיה של חשמל ומים ויוריד את כמות פליטות גזי החממה. הקו העיצובי המנחה של הבניין, שם דגש על קהילתיות, שיתופיות ונוחות העובדים ויאפשר לעובדי ולקוחותSAP  ליהנות מחללי עבודה מהמתקדמים בישראל: חדרי ישיבות, הדרכה ועסקים חדשניים ומשוכללים.

באירוע חנוכת הבית גזר ראש העירייה, זאב בילסקי, את הסרט. בנוסף, הוזמנו עובדי SAP, אשר לקחו חלק בפרוייקט מאז תחילתו לפני כארבע שנים וכן נציגים מלמעלה מ- 30 חברות, אשר השתתפו בפרוייקט וקיבלו על כך תודות ומגיני הערכה.

בניין סאפ צילום עוזי פורת

בניין SAP צילום: עוזי פורת

זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה, אמר באירוע: "הבניין החדש של חברת סאפ הוא מודל לבניינים שיגיעו אחריו- חכם, סביבתי, ירוק ומתקדם.  נמשיך לפתח את איזור התעשייה על מנת להוות בית לעוד חברות מובילות כמו סאפ שהיא מהחברות המובילות בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר