מימין: חוה הייטי אלל- מנהלת מדור הדרכה ומנחת מועצת הנוער, גל רבינוביץ', מירב הלפמן- מנהלת מחלקת נוער, צעירים וקהילה, ואופירה מור מזרחי- מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות
מימין: חוה הייטי אלל- מנהלת מדור הדרכה ומנחת מועצת הנוער, גל רבינוביץ', מירב הלפמן- מנהלת מחלקת נוער, צעירים וקהילה, ואופירה מור מזרחי- מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות

שר החינוך העניק את הפרס לנוער מתנדב ליו"ר מועצת הנוער גל רבינוביץ'

הפרס, על שם אלעד ריבן ז"ל, מתנדב במכבי אש שנספה באסון הכרמל, מוענק רק ל-11 בני נוער מתנדבים מכל הארץ

פורסם בתאריך: 31.1.18 18:44

יו"ר מועצת הנוער העירונית בכפר סבא, גל רבינוביץ', זכה בפרס שר החינוך על שם אלעד ריבן ז"ל לנוער מתנדב. הפרס, שהוענק לו אתמול (שלישי) בחיפה על ידי השר נפתלי בנט, נקרא על שמו של אלעד ריבן ז"ל שנספה באסון השריפה בכרמל כאשר התנדב במכבי האש. הוא מוענק ל-11 בני נוער, כל אחד מהם מצטיין ארצי באחד מתשעה תחומים: חינוך, הדרכה, מנהיגות נוער מקומי וארצי, בריאות, חירום והצלה, יזמות חברתית, בילוי ושעות הפנאי, איכות הסביבה והתחום הבינדורי – סיוע לאחר.

רבינוביץ', תלמיד כיתה י"ב בבית הספר הדמוקרטי בכפר סבא, מתנדב במסגרת מרכז הנוער העירוני של העירייה והגשתו לפרס התבצעה באמצעות המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות. הוא מתנדב כבר שש במרכז הנוער העירוני, ושימש בין השאר דובר ומזכ"ל מועצת הנוער, והתנדב גם במועדון המוזיקה גלריה 29.

הוא משתתף גם בפרויקט "HUB חברתי" במרכז הנוער בשיתוף חברת "אריקסון פתרונות מדיה", בו חולקים בני נוער חממה טכנולוגית ומפתחים סטארטפים בסיוע מנטורינג. במסגרת הפרויקט הוא מוביל את פיתוחה של אפליקציית TeenKS, כרטיס דיגיטלי המיועד לנוער בעיר ומעדכנת בנושאי אירועים, פעילויות, קורסים והטבות. כמו כן, רבינוביץ' מוביל עם נערים נוספים תוכנה נוספת, "Chunk", שבאמצעותה ניתן להתכונן לבגרות באמצעות למידה מתוקשבת.

בשנה האחרונה קיבל רבינוביץ' את הוקרה מהעירייה על התנדבותו, יחד עם 17 בני נוער נוספים.

"אני ממש מתרגש לקבל את הפרס. מרגיש לי שבחמש השנים האחרונות פעילויות ההתנדבות היו מלאות עשייה ותרומה לקהילה והעיר כולה", אומר רבינוביץ', "השנה, במועצת הנוער, אנחנו ממוקדי מטרה לתת לנוער את כל רצונו. אנחנו מקדמים בעיקר את פעילויות הפנאי לנוער, המסיבות והמופעים שהנוער מבקש. אני באמת מזמין כל נער ונערה להתנדב בחיי היום יום ולנצל את יכולותיהם על מנת להעניק לקהילה הכפר סבאית".

 

 

מנהלת מחלקת נוער, צעירים וקהילה בעיריית כפר סבא, מירב הלפמן, מי שהגישה את רבינוביץ' לתחרות, אומרת: "העיר זכתה בנוער איכותי, מוביל ומתנדב, כש-78 אחוז ממנו לוקח חלק בהתנדבות במגוון עמותות וארגונים. גל פעיל ומתנדב אצלנו במרכז הנוער כשש שנים, ומוביל פרויקטים ייחודיים למען בני הנוער הכפר סבאים. הוא נער מסור, מחויב, ערכי ומעורב המהווה מודל לחיקוי לנוער מיטבי. אני מלאת גאווה בגל ובעשייתו הרבה שזיכתה אותו בפרס ארצי, ומאחלת לו הרבה הצלחה בהמשך דרכו, ובטוחה כי יגיע רחוק".

המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעיריית כפר סבא, בשיתוף בתי הספר, מובילים מודל התנדבות שש שנתי מכיתות ז' ועד יב'. בעירייה מספרים כי כפר סבא בעלת היסטוריה ומורשת התנדבות ענפה בה פועלים יותר מ-100 ארגונים חברתיים ועמותות, 24 אלף מתנדבים ו-80 אחוז מתנדבי נוער. בנוסף השנה הוטמעה אפליקצית טריביו, לניהול והרשמה להתנדבות בקרב הנוער הכפר סבאי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר