מפעל טבע בכפר סבא. צילום: עזרא לוי
מפעל טבע בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

רוב סל הרווחה של עובדי טבע כפר סבא לא ייפגע. יו"ר הוועד: "לא נוותר על הבונוסים"

יו"ר ועד העובדים אלירן קוזליק נפגש עם ההנהלה ביום ראשון: "העובדים קיבלו קצת אוויר"

פורסם בתאריך: 6.2.18 14:28

אחרי לא מעט בשורות מתסכלות וחוסר וודאות, עובדי טבע כפר סבא יכולים להיות מעט יותר מרוצים, לאחר שוועד העובדים בראשות היו"ר אלירן קוזליק, הצליח להגיע להבנות מול הנהלת החברה בכל הקשור לסל הרווחה לשנת 2018.

נזכיר שעובדי טבע קיבלו בשבוע שעבר הודעה מהנהלת החברה לפיה הוקפאו כל כספי הרווחה והבונוסים. בתגובה, כתב קוזליק לעובדים כי ההנהלה נוהגת בחוסר שקיפות לדבריו, וכי בכוונתם לקיים דיונים ולהגיע עד לבית המשפט אם צריך. בשעה שהתביעות הוכנו, אמרו בחברה כי "הבונוסים לא יחולקו השנה אבל שאר המרכיבים ישולמו". ביום ראשון, לאחר שקוזליק נפגש עם הנהלת החברה, התברר לדבריו כי אכן הייתה כוונה לפגוע ברווחה.

"אנחנו שמחים לעדכן כי לאחר דיאלוג אמיתי וחשוב לטובת עתיד החברה ולטובת עובדי טבע בישראל, הצלחנו להגיע להבנות והחזרנו את רוב מרכיבי סל הרווחה, שהם מבחינתנו חלק בלתי נפרד מתנאי ההעסקה שלנו", כתב קוזליק לעובדים, "לא ייפגעו ההטבות המשמעותיות הנוגעות בבריאות המשפחות שלנו ובעתיד הפנסיוני, החופשה השנתית תתקיים, יום המשפחה יישאר על כנו, יחולק שי בפסח ובראש השנה, יחולק מענק למשרתי המילואים והוחלט שבמקום שי ט"ו בשבט ופורים יחולק שי חדש ליום העצמאות לרגל חגיגות ה-70 למדינה".

בהטבות גם סעיפים נוספים רבים. בוועד מזכירים כי הם עדיין שומרים על זכויותיהם בכל הנוגע לנושא הבונוסים, וקראו לעובדים להמשיך ולעמוד ביעדים. "ועד העובדים זמין עבורכם על מנת למנוע יצירת שמועות מיותרות שרק פוגעות וגורמות לאווירה עכורה ומיותרת", סיכם.

אלירן קוזליק. צילום פרטי

אלירן קוזליק. צילום פרטי

"ההנהלה עד עכשיו, בכל דיון שהתקיים, רק אמרה שאין", אמר הבוקר קוזליק לצומת השרון. "ביום ראשון התקיימה ישיבה רצינית יותר וחיוביות יותר בה הגענו להבנות על רוב הסעיפים העיקריים המשפיעים על העובדים בכל הקשור לרווחה. אני שמח שההנהלה רואה כעת את טובת העובדים כמונו בעניין הזה. לגבי הבונוסים לא נוותר. כבר הבוקר אני בדרכי לעורכי הדין לעבוד על התביעה. אני לא יודע מתי נשב שוב מול ההנהלה, אבל אני בהחלט מקווה שנגיע להבנות בלי לערב את בית המשפט".

איך העובדים חשים?

"האווירה הייתה מאוד עכורה בזמן האחרון. העובדים חשו שכל קרקע נשמטת תחת רגליהם, ועכשיו הם קיבלו קצת אוויר. רואים שהפידבק מעלה להם את המוטיבציה. נמשיך להילחם על זכויותינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר