פליקס נעים צילום עזרא לוי
פליקס נעים צילום עזרא לוי

לא נעים, נורא: דודי סטולפר פסימי לגבי העתיד של כפ"ס

כל יום של חוסר ודאות פוגע במועדון. כשזה מצב העניינים, קשה להאשים את המאמן שעזב ואת השחקנים שמתפזרים לקבוצות חדשות

פורסם בתאריך: 21.6.17 18:37

1. כמי שהפועל כפר סבא יקרה מאוד ללבו, ברור שמצבה של הקבוצה מטריד ומדאיג אותי. אמנם כבר התרגלנו שאחת לכמה שנים המועדון עובר זעזוע, אבל קיווינו שעידן סתיו שחם יספק אופק של יותר מארבע שנים. מה שבטוח, כל יום של חוסר ודאות פוגע בקבוצה, כשחשוב לקחת בחשבון כשגם התדמית של הפועל כפר סבא הולכת ונסדקת ושחקני רכש פוטנציאליים יחשבו פעמיים האם לחתום במועדון.

ביום שלישי נרשמה עוד נקודת ציון שלילית: פליקס נעים הודיע על סיום דרכו בקבוצה, והאמת קשה להאשים אותו. לצד המאמן, לגזרת העוזבים הצטרפו גם טל בנש וטל איילה, שניים מהשחקנים החשובים של הקבוצה בעונה שעברה, ולמצוא להם תחליפים הולמים לא הולך להיות פשוט. אם לומר את האמת, ולמרות שבמועדון מתחילים להזיז עניינים, במצב הקיים קשה להיות אופטימיים.

2. בהפועל רעננה אין יותר מדי בשורות חדשות, והעובדה שהקבוצה לא משתוללת עם רכש סיטוני מייצרת לפחות אצלי את התחושה שהמערכת מתנהלת ברוגע ובאחריות, בודקת את השוק ביסודיות ובסבלנות ולא ממהרת לקפוץ על כל שחקן חופשי. כמו שאני רואה את הדברים, בראש סדר העדיפויות עומדים צירופם של שוער מנוסה, קשר 50-50 (שיתפוס את מקומו של יובל שבתאי שעבר למכבי פתח תקוה), קשר יצירתי שיניע את משחק ההתקפה וחלוץ בעל שיעור קומה שיספק את הרגל המסיימת. מי שצפוי להמשיך בקבוצה הוא דור חוגי, ומדובר בשחקן כישרוני שעדיין לא עשה את הפריצה הגדולה. אני מאוד מאמין בצוותים הניהוליים והמקצועיים של הפועל רעננה, וחושב שהעונה הבאה של הקבוצה תהיה טובה יותר מזו הקודמת.

3. העונה החלשה של מכבי הרצליה אשתקד דרשה מאנשיה להפיק לקחים ולבצע שינויים, והמשימה נלקחת ברצינות הראויה. שחקני הרכש – רז שטיין, אחמד שעבאן, אברהם צ'קול וערן רוזנבאום – מביאים רוח רעננה, וביחד עם השלד של שחקני הבית, עושה רושם שמכבי הרצליה עולה על המסלול הנכון. אני בטוח שגם אריאל שיימן ואייל לחמן מבינים היטב שחובה להמשיך ולחזק את הקבוצה, כשהיעד העיקרי הוא למצוא חלוץ איכותי שייכנס לנעליים הגדולות שהשאיר ג'ורדן פושה, מלך שערי הקבוצה והליגה הלאומית. אני מעריך שבתקופה הקרובה הקרוב נתבשר על החתמות נוספות ומעניין יהיה לעקוב אחרי הסגל המתגבש של מכבי הרצליה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר