אודליה רבינוביץ'. צילום אליסה מש
אודליה רבינוביץ'. צילום אליסה מש

מנסים להציל את ליאם: יריד ספרים לגיוס תרומות יתקיים היום בכפר סבא

ליאם, שסובל ממום נדיר בצינור הוושט, הוטס לניתוח בעלות של 450 אלף דולר. אודליה רבינוביץ' ושכניה מארגנים היום ב-15:00 יריד מיוחד

פורסם בתאריך: 22.6.17 12:29

תושבת כפר סבא אודליה רבינוביץ’ (36), מקיימת היום (חמישי), בשעות 19:00-15:00, יריד ספרים בבניין בו היא מתגוררת, ברחוב זליוונסקי 6, בשיתוף השכנים. המטרה היא גיוס כספים עבור ליאם יצחק טמיר, תינוק בן חצי שנה, שנולד בשבוע ה־30 להריון כאשר צינור הוושט שלו אינו מגיע לקיבה. טמיר היה מרגע לידתו בטיפול נמרץ והוטס בימים האחרונים לארצות הברית שם יעבור ניתוח בעלות של 450 אלף דולר.

את הקמת ירידי הספרים בכל רחבי הארץ, כתרומה לליאם, יזמה יפעת בכר, בעקבות פוסט שכתב אביו של ליאם. "אחרי שיחה עם יפעת החלטתי גם אני להתגייס ולעשות יריד שכזה בבניין בו אני גרה. מדובר בתסמונת נדירה והרופאים בארץ הבהירו להורים שלו כי הסיכוי היחיד להצילו זה בניתוח בבוסטון. פניתי לדיירים והם התגייסו בשמחה. כל סכום יעזור כדי להציל את חייו של ליאם”, אומרת רבינוביץ’.

יריד דומה התקיים גם בשבוע שעבר, בהרצליה. תושבת העיר, שוש רייז, ארגנה ביום שישי שעבר יריד ספרים בחטיבת יד גיורא, בה לומדים שני ילדיה. "לפני כשבועיים קראתי את הפוסט שפרסמה בכר", מספרת רייז, "פניתי אליה והיא סיפרה לי שלמרות שלא הכירה את המשפחה, היא שמעה על הסיפור שלהם דרך פוסט שפרסם אבא של ליאם, והחליטה לעשות משהו בנידון, מיזם חברתי כלל ארצי ברוח שבוע הספר. היא קראה לאנשים דרך הרשתות חברתיות להקים ירידי ספרים ולמכור בהם ספרים משומשים. זה פרויקט שהוא גם ירוק, גם ערכי וגם מציל חיים. בהתחלה חשבתי לעשות את היריד אצלי בבית, אבל החלטתי לפנות לבית הספר בו לומדים ילדיי ולעשות משהו ערכי עבור התלמידים. בגלל שזה מקום ציבורי חשבתי שיהיה קל יותר מבחינה לוגיסטית להתארגן וגם המיקום מתאים יותר מבחינת נגישות. פניתי לסיגל נעים, הרכזת החברתית של בית ספר שמיד הגיבה בחיוב לרעיון וכך זה התרומם בשיתוף תלמידים מבית הספר. כרגע, בין ליאם הקטנטן, שכבר הוטס לבוסטון, לבין הניתוח אשר יציל את חייו תלויים 150 אלף דולר".
תרומות למשפחה אפשר להעביר דרך אתר עמותת קו לחיים, או בטלפון 9250505 -03, או דרך העברה בנקאית לחשבון 499328 בבנק הפועלים, סניף 532, חשבון על שם קו לחיים עבור ליאם יצחק טמיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר