אירוע ההכרזה של מירית שקד ברק
אירוע ההכרזה של מירית שקד ברק

תוכנית המתאר והגבלת הקדנציה: מירית שקד ברק הכריזה רשמית על ריצה לראשות העיר

הפעילה החברתית הבטיחה לשנות את תוכנית המתאר של כפר סבא, לפתוח לציבור את ועדות התכנון ולהגביל את כהונת ראש העירייה לשתי קדנציות

פורסם בתאריך: 5.3.18 18:34

באירוע שקיימה היום ברחבת עיריית כפר סבא, הכריזה רשמית הפעילה החברתית תושבת העיר, מירית שקד ברק, על התמודדותה לראשות עיריית כפר סבא. "אני נרגשת מההתלהבות העצומה מרגע שהודענו על הקמת תנועת התפוזים והריצה לראשות העיר", אמרה שקד-ברק, "זה מראה עד כמה הציבור בכפר סבא מצפה לשינוי דרמטי. לא עוד מה שהיה לנו, רוצים עידן חדש בכפר סבא. אחרי שנים של מאבקים בחינוך, בבנייה, בשקיפות, לאנשים נמאס להאבק על מה שמגיע להם בדין ובצדק. אני הולכת לשרת את הציבור מתוך שליחות אמיתית, יושרה, שקיפות ונקיון כפיים.

מירית שקד ברק צילום אבישג שאר-ישוב

מירית שקד ברק צילום אבישג שאר-ישוב

"לא היו לי שום תוכניות בעניין ראשות העיר. אתם מכירים אותי ויודעים שיחד עם חברי נאבקנו בתוכנית המתאר ההרסנית, בשחיתות בכפר סבא, לשקיפות ושיתוף ציבור אמיתי, בנחישות ללא פשרות. גל האהדה שהגיע מהציבור והמשבר המנהיגותי העמוק שפוקד את העיר, מצביע באופן ברור: הציבור רוצה מנהיגות חדשה והוא יקבל מנהיגות חדשה. לא רוצים אף 'צנחן'. רוצים מנהיגות אמיתית וחדשה.

"אני מאמינה באמונה שלמה שהמנהיגות של העיר קיימת כבר בתוך השכונות, בקרב התושבים, וכעת הגיעה המשמרת שלנו. יש לנו בכל השכונות אנשים משכילים, אנשי ניהול, הנדסה, הייטק, חינוך, ברמה הגבוהה ביותר. יש לנו תושבים איכותיים. לא צריך לפחד, יש לאוורר את השורות ולתת לכוחות החדשים להנהיג את העיר. יש כמה, שאולי לא ממש מחוברים ולא חשים את מה שקורה בשטח. אז אני באה מהשטח ואני אומרת לכם: השטח בוער. זכרו את היום הזה. הציבור רוצה את השינוי ואנחנו נביא לכם אותו".

עוד הוסיפה שקד-ברק: "מעתה, הכוח יחזור לתושבים ואנו נדאג לעשות את השינוי שעליו אנו נאבקים. נדאג לשינוי תוכנית המתאר הרובצת מעליה עננת השחיתות, נתכנן ונבנה באופן שפוי, תוך שקיפות מלאה ושיתוף ציבור אמיתי. ראש עיר הוא לא מלך. שתי קדנציות בלבד. יומן ראש העיר יהיה שקוף, הועדות לתכנון ולבניה יפתחו לציבור, נגיע לכל שכונה ונדון על התוכניות לגבי אותה שכונה, תוך שיתוף אמיתי ושמיעת עצות התושבים. נחזיר את הגאווה והאחווה לעיר, את ערכי המוסר ונקיון הכפיים. נפעל בשליחות מתוך הלב ונעמוד באמות המידה של עיר ירוקה ומקיימת".

איציק מנהיימר, ממייסדי תנועת התפוזים, הוסיף: "החלטנו להקים תנועה בראשות מירית שקד ברק כדי לשנות מבפנים. נגמר העידן שבו אנו צריכים להתחנן על דברים שמגיעים לנו התושבים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר