סהר בראון. צילום עזרא לוי
סהר בראון. צילום עזרא לוי

בראון על הביקורת של ז'וטאוטאס: "אפשר היה להגיד את הדברים ישירות לשחקנים"

הקפטן לא אהב לשמוע את הדברים של מאמנו: "לא חושב שיש לנו אינטיליגנציה נמוכה". על ההופעה מול האדומים אמר: "מתבייש עבור כל האוהדים שלנו"

פורסם בתאריך: 6.3.18 14:24

בהפועל כפר סבא טרם החליטו מה מטריד אותם יותר – הביזיון המהדהד מול הפועל תל אביב עם רביעייה ללא מענה, או הכניסה החזיתית בשחקנים שטרם זכורה כמוה מבית היוצר של ריימונדאס ז'וטאוטאס, שמבעד לחזות האירופית המחויכת היישר מבט למצלמות הטלוויזיה עם שריקת הסיום והודיע קבל עם ועדה שלשחקניו יש "אין אינטיליגנציית משחק גבוהה" וכמובן שאם היו מקשיבים למאמנם "הכל היה הפוך, אבל הם לא מקשיבים או לא יודעים איך לעשות את זה".

"המאמן יכול לבקר את השחקנים ולהגיד מה שהוא רוצה וחושב, אבל מותר גם לא להסכים איתו ואני ממש לא חושב שהאינטליגנציה של השחקנים שלנו נמוכה", אמר הקפטן סהר בראון. "אפשר היה להגיד את הדברים ישירות לשחקנים ולהשאיר את זה בתוך המועדון. עם זאת, אני לא לוקח את זה ברמה האישית. כולנו מקשיבים וכולנו עושים את המקסימום, אבל לא תמיד מיישמים. אם היינו יכולים ליישם הכל בכל משחק היינו הקבוצה הכי טובה בארץ. אסור לשכוח שיש גם יריבה ובמשחק הזה הכל הלך הפוך".

על היכולת הדלה על כר הדשא הוסיף הקפטן: "זה הרבה יותר מבאסה. ידענו את החשיבות של המשחק ובכל זאת נראינו כמו שנראינו והתחושות לא קלות. ההבדלים היו גדולים מאוד ואם נאמר את האמת התוצאה משקפת ואף יכלה להיות גבוהה יותר. אפשר להגיד כמובן שהשערים המוקדמים השפיעו אבל הכל תירוצים. לא הופענו ואני בשם כל השחקנים מתבייש עבור כל האוהדים שלנו שהיו צריכים לראות את המשחק הזה. כרגע לא הולך לנו וזה לא סוד שאנחנו בתקופה לא טובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר