רן יצחק. צילום: עזרא לוי
רן יצחק. צילום: עזרא לוי

רן יצחק על עתידו: "אין מול מי להתנהל בהפועל כפ"ס"

החלוץ, שעדיין לא קיבל את משכורתו האחרונה מהעונה שהסתיימה, עדיין מחכה להצעה. רז כהן, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, מכוון גבוה: "השאיפה שלי היא להתקדם"

פורסם בתאריך: 23.6.17 15:07

למרות הודעתו של הבעלים סתיו שחם כי הנחה את עובדי המועדון להכין את הקבוצה לקראת העונה הבאה, תמונת הסגל של המועדון עדיין רחוקה מלהיות שלמה. ביום שלישי הודיעה כפר סבא על חזרתו של עידן דוד, ששיחק בעבר במועדון במשך שלוש שנים.

השוער בן ויצמן האריך את חוזהו ואמור לשמש כשוער הבכיר בעונה הקרובה. גם יהב אפריאט ויוחאי קריב, שבלטו בקבוצת הנוער, חתמו על חוזה לעונה הבאה. ארז כובאני ישמש כשוער המשנה. בגזרת העוזבים, טל בנש וגיא בדש חתמו בהפועל תל אביב ויעזבו את המועדון.  גם טל איילה נפרד מכפר סבא השבוע וישחק בהפועל אשקלון.

סהר בראון, גיא חדידה ורז כהן מחזיקים בחוזה לעונה הבאה, אך האחרון לא בטוח כלל לגבי עתידו: "נכון לרגע זה אני שחקן הפועל כפר סבא אבל השאיפה שלי היא להתקדם". סוכנו של כהן, אבי נמני אמר ל"ספורט צומת השרון": "אנחנו מחפשים מספר אופציות עבור רז. ברגע שיהיה משהו מעשי אנחנו נתקדם. אני מעריך שרז ישחק בליגת העל בעונה הקרובה".

החלוץ רן יצחק, שסיים את חוזהו בקבוצה, עדכן לגבי מצבו: "אין בדיוק מול מי להתנהל בכפר סבא, נפגשתי עם כמה קבוצות מליגת העל וגם מהלאומית ואני צריך להחליט מה מתאים לי". ל"ספורט צומת השרון" נודע כי הקבוצה חייבת עדיין ליצחק את משכורתו האחרונה, שהייתה אמורה להיות משולמת בתחילת חודש יוני. "זה לא קריטי", אמר יצחק. "אני לא מודאג, סתיו ישלם את מה שצריך". שחם הגיב לדברים: "רן בקשר איתי והוא יודע שמשכורתו האחרונה לעונה לא הועברה עקב טעות. משכורתו תועבר לו בימים הקרובים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר