צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד
צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

ההורים זועמים: העירייה ביטלה את היום האחרון של קייטנת הצהרון בחופשת פסח

להורי תלמידי בתי הספר נמסר כי הם יקבלו החזר כספי על היום שבוטל. העירייה: "הנושא נבדק יחד עם הנהגת ההורים"

פורסם בתאריך: 12.3.18 13:13

עיריית כפר סבא החליטה על ביטול היום האחרון של קייטנת פסח בצהרונים בבתי הספר. במכתב ששלח סגן מנהל אגף התרבות בעיריית כפר סבא, עוזי כהן, לכלל הורי התלמידים המשתתפים בצהרוני תוכנית "ניצנים" בבית הספר של החגים בחופשת הפסח, נכתב: "אנו מבקשים ליידע אתכם שב-29 במרץ לא תתקיים קייטנה במסגרת בית הספר של החגים ב'ניצנים'. הקייטנה תתקיים בין ה-22 במרץ ל-28 במרץ (לא כולל יום שישי) כמקובל בכל הארץ. ההורים יזוכו על אותו יום בסכום של עלות יום קייטנה בניצנים על פי חישוב משרד החינוך שיועבר לזכותכם בסוף חודש אפריל".

ההורים טוענים כי הידיעה נפלה עליהם במפתיע מבלי שזכו להתארגן בהתאם זמן קצר לפני חופשת הפסח המתקרבת. אחת האימהות פנתה בפייסבוק לוועד ההורים בכפר סבא, עוד בטרם נודע רשמית על ביטול היום, וכתבה כך: "בוקר טוב להנהגת הורי כפר סבא. מישהו מכם מוכן להסביר את השמועות על ביטול יום הצהרון ב-29.3? היום הזה רשום בלוח החופשות כיום בו הצהרון עובד. מנהלות שני צהרונים שלחו לנו ביומיים האחרונים מייל שעובדים רגיל ב-29.3, אבל הבוקר נשמעים קולות אחרים, שהיום הזה בוטל, שנקבל החזר עלוב, ונשלם על זה ביום חופש מהעבודה שלא תוכנן בכלל. הייתכן שההנהגה נותנת לזה יד? גם בפורים רצו לסיים ב-16:00 למרות שזה לא רשום בשום מקום! ובסוף חזרו בהם… מה קורה בעיר הזאת? זה לא מקובל שיפרו הסכמים באופן חד צדדי, ואין מצב שביטול ה-29.3 עובר ככה לסדר היום!".

 

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "בימים אלה הנושא נבדק יחד עם הנהגת ההורים ובתיאום עם הגורמים הרלוונטיים למציאת חלופות ופתרון לשביעות רצון כל הצדדים".

תגובת ועד ההורים העירוני תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר