צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

הצלחה להרשמה המקוונת לגנים ולבתי הספר בכפר סבא

העירייה הודיעה גם על פתיחת כיתות חדשות במוסדות החינוך לקראת שנת הלימודים הקרובה

פורסם בתאריך: 25.6.17 10:11

עיריית כפר סבא מסכמת בהצלחה את הרישום המקוון לגנים, לבתי הספר ולתיכונים בעיר. מהעירייה נמסר כי באמצעות מערכת ההרשמה המקוונת נרשמו עד היום 3,876 תלמידים לגני הילדים, 1,240 תלמידים לכיתות א', ו-669 תלמידים לכיתות י'. אלפי התלמידים קיבלו גם את השיבוצים באמצעות המערכת המקוונת.

"השנה, בפעם הראשונה, נפתח רישום מקוון גם לתלמידי התיכונים ומתוך כ-1,330 תלמידים שיתחילו את לימודי התיכון, 669 נרשמו באמצעות המערכת המקוונת", מסרה העירייה. כמו כן, מתוך כ-1,245 תלמידים שיתחילו את הלימודים בכיתה א', נרשמו 1,240 באמצעות האינטרנט. בגני הילדים, מתוך 5,100 תלמידים, נרשמו 3,876 באתר האינטרנט הייעודי. לחטיבות הביניים בעיר נרשמו 1337 תלמידים, שיחלו בשנת הלימודים הקרובה את כיתה ז'".

עוד מסרה העירייה כי בשנת הלימודים הבאה ייפתחו כיתות נוספות בבית הספר היסודי אופירה נבון, וכן ייפתחו ארבע כיתות חדשות לתלמידים לקויי למידה בחטיבות הביניים, ושלוש כיתות כאלה בתיכונים. מהעירייה נמסר גם כי תפתח כיתת י"ג ללקויי תקשורת. בחינוך הממלכתי דתי, מסרה העירייה, ייפתח גן לילדים בעלי צרכים מיוחדים, כיתה ז' לבנות לקויות למידה וכיתה ה' חדשה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר