אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: ניר קידר

גם היום – גאה להיות אוהד הפועל כפר סבא. הטור של מוטי יברבאום

הקריסה של הקבוצה כואבת לי מאוד. יכול להבין את הכעס של האוהדים, אבל אני בטוח שנדע לצאת מהמצב הזה בראש מורם

פורסם בתאריך: 15.3.18 11:55

זו תקופה נוראית לכל מי שאוהב ואוהד את הפועל כפר סבא. זו קריסה שאף אחד לא ציפה או חלם עליה. צריך להבין שיש משבר גדול מאוד שצריך לטפל בו. אין טעם להסתכל על מה היה לפני אלא רק לפתור את המצב. לא להיכנס לפאניקה מיותרת ולטפל בדברים שצריך לטפל בהם. הדבר הראשון שצועק לשמיים הוא היכולת המקצועית על המגרש ומשרת המאמן. רואים שהעסק לא התחבר כמו שצריך מהרגע הראשון.

אפשר להבין את הביקורת של האוהדים, האכזבה והתסכול מאיך שהתפתחה העונה. אני גם מרגיש כמוהם. אבל דבר אחד אני יכול להגיד במאה אחוז, שלהבדיל מבעלים אחרים שהיו במועדון ופגעו בו בזדון, כל ההחלטות של יצחק שום, גם אלו שנכשלו, לא נעשו במטרה להזיק. אני יכול להבין את התסכול של האוהדים מקבלת החלטות כזאת או אחרת אבל מצד שני אסור לשכוח שבקיץ האחרון אף אחד לא רצה לגעת במועדון הזה. הוא היה שנייה לפני פירוק ומי שהציל אותו היה שום.

אז היום, ברגעים כאלה, אני עומד לצידו ונותן לו את כל הכוח בעולם כדי שייצא מהמצב הזה. כשהדברים לא הולכים ואין תוצאות צריך לחתוך בבשר החי ולעשות את השינוי. צריך להפסיק להסתכל על מה קורה למעלה אלא על מה שקורה למטה ולהיערך לזה נכון, גם פסיכולוגית, גם טקטית וגם נפשית. נכון, ההנהלה עשתה טעויות, אבל מצד שני השחקנים צריכים להיות יותר מחויבים, קודם כל לעצמם וגם למערכת.

הפועל כפר סבא כבר הייתה במצבים גרועים יותר וידעה לצאת מהם בראש מורם. אז גם בשפל היום, אני גאה להיות אוהד הפועל כפר סבא. שום מודע להכל, הוא איש חזק וכמובן שזה כואב לו כי זה הבית שלו, אבל אני מאמין ומעריך שמהר מאוד הוא ינהיג את הספינה הזאת וירים אותה לחוף מבטחים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר