רועי זיקרי ויצחק שום. צילום: עזרא לוי

יצחק שום מכה על חטא: "אני אשם בעזיבה של זיקרי"

המשבר של הפועל כפר סבא מחריף והבעלים לוקח אחריות. "אם יש מישהו שרוצה להחליף אותי אין לי בעיה שיבוא ויציע את עצמו", אמר הבעלים

פורסם בתאריך: 20.3.18 18:40

ההפסד הרביעי ברציפות של הפועל כפר סבא אתמול (שני), 2:0 להפועל מרמורק, סיבך עוד יותר את מצב הקבוצה לקראת סיום העונה הסדירה, אבל גם הגדיל את הביקורת בקרב האוהדים על תפקודו של יצחק שום. "מעולה בטוחה לליגת העל התחושה היא שהפכנו למועמדת לירידה", אמר אחד מהם. "כמו שחשבנו בתחילת הדרך, רק בית הספר לכדורגל מעניין את שום, לא הבוגרים. ברגע שהבין שהוא בסכנת עלייה – הוא פירק את הכל".
"עשרות אוהדים התקשרו אלי ושלחו לי הודעות אחרי ההפסד למרמורק שהם איתי באש ובמים", הבהיר שום בתגובה לדברים. "אם רק בית הספר לכדורגל היה מעניין אותי, לא הייתי משקיע עכשיו 50 אלף שקלים כדי להביא מאמן. אני לא מרוויח ממחלקת הנוער שקל אחד. אני לא מבין מה פירקתי? הבאתי שבעה שחקנים ב-400 אלף שקלים. תמיד יהיה מי שיצעק ויתלונן וחבל שאתם נותנים במה לאוהד או שניים. ככה נראה הכדורגל הישראלי. מי ישלם את החובות והקנסות? האוהדים? אם יש מישהו שרוצה להחליף אותי אין לי בעיה שיבוא ויציע את עצמו".

"כמו שהיינו הפתעה לטובה בתשעת המשחקים הראשונים כך אנחנו הפתעה לרעה בשאר המשחקים", המשיך שום. "אתה חושב שלשלם משכורות ב-700 אלף שקלים זה קל? עם כל הכבוד מה שמעניין אותי זו הפועל כפר סבא. בתי הספר ומחלקת הנוער הם חלק ממנה. כל הליגה הלאומית החליפה מאמנים, אבל מה שמעניין זה שום יצחק. תאמין לי שז'וטא חבר אישי ולא הייתי מחליף אותו בשום מקרה, בטח ובטח כשאני לא חושב שהוא מאמן רע. מערכת היחסים איתו חשובה לי, אבל למען הקבוצה, כשהייתי צריך פגעתי גם בו".

לראשונה הודה הבעלים שייתכן וטעה בשחרורו של החלוץ רועי זיקרי, למי ששכח עדיין מלך שערי הלאומית למרות שעזב להפועל רעננה בסוף ינואר. "אני אשם בעזיבה של זיקרי, אבל בוא לא נשכח שאותם אוהדים לא רצו לראות אותו בשום אופן בכפר סבא", אמר שום. "יכול להיות שעשיתי טעות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אבי

    שום מנהיג ושחקן נשמה רועי זיקרי
    לא היתה צריך לשחרר .
    עכשיו אתה בוכה על החלב שנישפך

  2. חביב

    אים לא הנכד הינו כבר בליגת על אבל היום בגלל הנכד אנחנו יורדים ליגה א

  3. רז

    אפס מחשבה (מגבלה מולדת של שום?) וכמה יועצי אחיתופל…

  4. יוסי

    תסתכלו על מחלקת הנוער , נו באמת הנוער בתחתית
    ליגה לאומית דרום , נערים א יורדים ליגה
    המצב רע

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר