חיים שאבו. צילום ניר קידר
חיים שאבו. צילום ניר קידר

שאבו: "כל החיים אני לוחם, בטוח שהדברים ייראו אחרת בהמשך"

מאמנה החדש של הפועל כפר סבא פתח את הקדנציה עם הפסד, אבל כבר חושב על המשחק הקרוב מול האקסית רמת השרון: "זה המשחק הכי טעון רגשית עבורי"

פורסם בתאריך: 22.3.18 12:12

למרות שהעביר רק אימונים ספורים עם הקבוצה לפני המשחק ביום שני, חיים שאבו לא ציפה לפתוח עם תוצאה כזאת את הקדנציה בהפועל כפר סבא. "בסך הכל השחקנים רצו ונלחמו, אבל הטעות בגול הראשון החזירה אותנו לנקודת ההתחלה", אמר שאבו. "ברור שיש לנו עוד הרבה עבודה, אבל צריך לזכור שהקבוצה במצב מנטלי ירוד מאוד בלשון המעטה וכל גול יכול לשבור את השחקנים. המחצית הראשונה הייתה לא רעה והגענו לשלושה מצבים טובים. הרצון של השחקנים עודד אותי מאוד. כל החיים שלי אני לוחם וגם אם קשה אעשה את המקסימום. אני בטוח שהדברים ייראו אחרת בהמשך".

למרות התקופה הקצרה בה הוא עובד במועדון, בקרב השחקנים כבר הספיקו לאמוד את ההבדלים בין המאמן לשעבר לזה הנוכחי. "השינוי מז'וטא לחיים הוא שמיים וארץ", אמר אחד מהם. "מיד רואים אצל חיים דרך של מאמן, קודם לא הייתה דרך ובגלל זה גם נראינו ככה. ביום שני שלטנו ונראינו טוב לפרקים, אבל לצערי אנחנו מקבלים גולים שטותיים מכלום. אני מקווה שנתחבר בזריזות לשיטה של חיים ונתחיל לנצח".

אגב, לאחר שבחמישי שעבר, כך על פי הודעת המועדון, נפגש הבעלים יצחק שום עם המאמן הליטאי שביקש לסיים את תפקידו ונענה בחיוב, שחקנים סיפרו כי שחקן העבר של מכבי חיפה אפילו לא הגיע כדי להיפרד מהם. "הוא לא הגיע להיפרד וטוב שכך", ביטאו שחקנים את התחושה הכללית.

חרף העובדה שנותרה שמינית עם 41 נקודות, גם בית"ר תל אביב רמלה, בני לוד ומרמורק בתמונת הפלייאוף העליון לקראת הישורת האחרונה של העונה. לאחר הפגרה תפגוש כפר סבא בחמישי הבא את האקסית הטרייה של שאבו מרמת השרון, שנלחמת על חייה ומדורגת במקום ה-14 המוביל למבחנים עם 34 נקודות. המגן דושאן מאטוביץ' המריא לאחר המשחק למספר ימים לבלגרד כדי לשהות לצד אמו החולה שנמצאת במצב קשה וצפוי לשוב ארצה במוצאי שבת. טום שלח וסהר בראון עדיין פצועים ולא צפויים לעמוד לרשותו של שאבו במשחק הקרוב. לעומתם, יהב אפריאט ישוב לסגל לאחר שריצה במשחק האחרון עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים.

"זה המשחק הכי טעון רגשית שאהיה בו בחיים שלי, מכל הבחינות", אמר שאבו. "אני מקצוען ואתנתק ל-90 דקות, אין ברירה אחרת. נצטרך לבוא ולנצח את המשחק הזה. אני מזוהה אולי יותר מכל אחד אחר עם רמת השרון והקבוצה מזוהה איתי, אבל אני בא קודם כל להצליח במקום שבו אני נמצא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר