רונן ביטי צילום אילן אסייג
רונן ביטי. צילום אילן אסייג

ביקש מהקטינות להקליט את עצמן גונחות: כתב אישום יוגש מחר נגד רונן ביטי

הוארך מעצרו של רונן ביטי, החשוד שביצע עבירות מין במעריצות של בתו, כוכבת הילדים עדי ביטי

פורסם בתאריך: 27.3.18 14:14

הפרקליטות מתכוונת להגיש מחר כתב אישום נגד רונן ביטי מהוד השרון, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, החשוד בביצוע עבירות מין בקטינות, מעריצות של בתו, באמצעות תוכנת מסרים. לפי החשד, ביטי שלח להן תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני, וכן ביקש מהקטינות לבצע בעצמן מעשים מגונים.

היום הוארך מעצרו של ביטי בבית משפט השלום בראשון לציון, אחרי שהמשטרה הגישה הצהרת תובע לפיה מחר יוגש נגד ביטי כתב אישום וביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

מהמשטרה נמסר כי החקירה נפתחה לאחר שהוגשה תלונה בסוף חודש ינואר האחרון, לפיה ביטי ביצע עבירות מין כלפי קטינות בנות 14-13 שהיו חברות במספר קבוצות וואטסאפ יחד עם החשוד, העיקרית שבהן קבוצת "ביטי אימפריה" שנוהלה על ידו. על פי החשד, לאחר שהחשוד העמיק את הקשר עם הקטינות, הוא ביקש מהן להתקין למכשיר הסלולרי הנייד שברשותן את תוכנת המסרים "טלגרם", המאפשרת ניהול שיחות שתוכנן נמחק לאחר תזמון שבוחר המשתמש.

לפי החשד, באמצעות תוכנה זו, ניהל ביטי לכאורה שיחות בעלות תוכן מיני ואינטימי עם הנערות, התעניין בהרגליהן האישיים, התנהגותן המינית, ניסיונן המיני, וכן שלח להן תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני. המשטרה מסרה כי מחומר החקירה עלה חשד כי החשוד שלח סרטונים בהם תיעד עצמו מבצע בגופו מעשה מגונה, וכן ביקש מהבנות לנגוע בעצמן, לבקש מהן לבצע מעשים מיניים וכן לשלוח קבצי קול בהן הן נשמעות גונחות. חלק מהשיחות שביצע החשוד עם הנערות בוצעו אחר חצות ולפנות בוקר, כאשר הוא משתמש, בחלק מהמקרים, בשפה בוטה וגסה ומשתף אותן בפרטים מיניים-אינטימיים הנוגעים אליו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר