יצחק שום. צילום: ניר קידר
יצחק שום. צילום: ניר קידר

שום: "שחם לא מסמל כלום בהפועל, הסמל זה אני"

שחקן העבר, שהגיש הצעה לרכישת המועדון, זועם על תגובתו של הבעלים: "כרגע הקבוצה לא שווה כלום מבחינה עסקית". שחם: "לא קיבלתי שום פניה מאמיר יקותיאל"

פורסם בתאריך: 26.6.17 10:22

יצחק שום כועס. המאמן ושחקן העבר של הפועל כפר סבא קרא את דבריו של הבעלים סתיו שחם כאן בשבוע שעבר, והוא לא אהב אותם, בלשון המעטה. כזכור, שום נפגש עם שחם לפני כשבועיים והציע לקנות את הקבוצה יחד עם שלמה שרף.

כזכור, שחם הגיב להצעה כשאמר: "ההצעה של שום אינה רלוונטית, אם הוא רוצה את המועדון שישקיע מיליוני שקלים. אתן את הקבוצה בחינם רק לאוהדים". היום הגיע תורו של שום לענות: "כנראה שההצעה שלי לא מספקת אותו. זו בעיה שלו. אם יש לו הצעה טובה יותר אז לבריאות. כרגע הקבוצה לא שווה כלום מבחינה עסקית".

עוד הוסיף שחקן העבר: "יש לי קצת אהבה לכפר סבא ואהבות עולות כסף, אז אני מוכן להשקיע כמה מאות אלפי שקלים. לא הבנתי בדיוק מה הוא נותן בתמורה? את הסמל? הרי שחם לא מסמל כלום בהפועל. הסמל זה אני, עשרות השחקנים ששיחקו שם ואלפי האוהדים".

שום גם דיבר על האפשרות שאלי יאני ירכוש את הקבוצה: "לפני שבועיים יאני אמר עליו דברים קשים, פתאום הם מתנשקים". לגבי עתידו המקצועי אמר שום: "אני מייעץ לשתי קבוצות ביוון כבר כמה שנים, אם אהיה מנהל מקצועי זה יהיה כנראה רק בחו"ל. יש לי כל הזמן הצעות, גם מישראל. אבל בקבוצה שבה אני רוצה להיות, עוד לא צריכים אותי". בינתיים, הגיב שחם לפרסומים לפיהם קיבל הצעת רכישה מאמיר יקותיאל: "אמיר חבר שלי. לא קיבלתי ממנו פנייה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר