חצר השוק. צילום באדיבות חצר השוק
חצר השוק. צילום באדיבות חצר השוק

סופ"ש בכפר סבא: תלמידי מגמת המוזיקה של תיכון גלילי מזמינים אתכם להופעה בחצר השוק

וגם: הופעת מחווה לענקי המוזיקה השחורה, הרצאה על מיניות ומגדר אצל בני נוער והרקדה המונית בבית הכנסת

פורסם בתאריך: 11.5.18 05:49

שישי מהסרטים. הסרט הישראלי "אנשים כתומים", שביימה חנה אזולאי הספרי, ומספר על משפחה של עולים ממרוקו המתגוררת ביפו, יוקרן ביום שישי, בשעה 9:30, באודיטוריום ספיר, בליווי הרצאה של ניסים דיין. 

מאחורי הצלילים. המפגש "חלומות של אחרים" – מפגש חודשי על הסיפורים הקטנים מאחורי השירים הגדולים – יתקיים ביום שישי בבית רייזל, והפעם עם שיריו של עידן רייכל. המפגש, בהנחיית שמוליק צבי, חוקר זמר עברי, יתקיים בשעה 10:00, מחיר הכניסה 25 שקלים.

מגדר ומיניות אצל בני נוער. באושימרקט שבקניון אושילנד יתקיים ביום שישי שיח אישי והרצאה על מיניות אצל בני נוער וזהות מגדרית, בהנחיית ניצה סאקל, שתספר את סיפורה האישי על התמודדות המשפחה עם ילד שיצא מהארון. לאחר מכן, תתקיים הרצאה של עמית צור, פסיכותרפיסט שידבר עם הקהל על מיניות אצל בני הנוער. מתחילים ב-10:00.

הופעה בשחור. להקת די-בנד מגיעה לקניון ערים להופעת צהריים שכולה מוזיקה שחורה, עם בלוז, גוספל והיפהופ, מהשאגות של אריתה פרנקלין ועד לנענועי הישבן של ביונסה; מהצרחות של פרינס ועד ריי צ'רלס. מתחילים ב-12:15, הכניסה חופשית.

מוזיקה בחצר השוק. החברה הכלכלית כפר סבא, בשיתוף מגמת המוזיקה של תיכון גלילי, מזמינה אתכם לחצר השוק, למופע שישי צהריים מיוחד עם מוזיקה טובה ואווירה של קיץ. הכניסה חופשית, מתחילים ב-12:30.

יום ירושלים בבית הכנסת המרכזי. במוצאי שבת (12.5) תתקיים תפילת ערבית חגיגית בשעה 20:10, בבית הכנסת המרכזי בכפר סבא, ברחוב הרצל-פינת ויצמן, לציון יום ירושלים. לאחר התפילה תתקיים הרקדה ברחבת בית הכנסת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר