שחקני הפועל כפר סבא אחרי ההפסד במשחק השלישי. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא אחרי ההפסד במשחק השלישי. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא בכדורסל סיימה את העונה: "פגשנו יריבה עדיפה, זה היה גדול עלינו"

הירוקים הפסידו 2:1 בסדרת רבע הגמר מול קריית גת והודחו. המאמן הוד בן הרצל מסכם: "השחקנים לקחו קבוצה מהמקום האחרון והעיפו אותה לפלייאוף"

פורסם בתאריך: 26.4.18 11:14

למרות שלפני המשחק ביום שלישי הפועל כפר סבא עוד חלמה על סנסציה, מכבי קריית גת הייתה גדולה על החניכים של הוד בן הרצל במשחק השלישי בסדרת רבע גמר פלייאוף הלאומית, והדיחה אותה אחרי 104:73 מוחץ ו-1:2 בסיומה של הסדרה. אלופת הליגה הסדירה מהדרום הגבירה הילוך ברבע השני בדרך ל-25:45, והמחצית השנייה כבר הייתה שיוט בדרך לניצחון. ביירון ווסלי בלט אצל הירוקים עם 27 נקודות, רודני אלכסנדר הוסיף 15 נקודות ו-14 ריבאונדים.

"פגשנו יריבה עדיפה", התייחס מאמן כפר סבא הוד בן הרצל לסדרה. "אני לא זוכר קבוצה כל כך טובה בליגה הלאומית בשנים האחרונות. אין לי ספק שהם יעלו ליגה. לגבינו, צריך לזכור שלפני חודשיים המטרות שלנו היו אחרות, אבל הצלחנו להגיע לפלייאוף ופתאום עם האוכל בא התיאבון. במשחק הראשון בסדרה אמנם הפסדנו אבל מצאנו את הדרך להתמודד איתם ולראייה הניצחון במשחק השני. במשחק השלישי כל שחקני הסגל האיכותיים של קריית גת עמדו לרשותם וזה כבר היה מעל לכוחותינו. גם אנחנו לא היינו במיטבנו, וכדי לנצח קבוצה ברמה הזאת אתה צריך להיות בשיא. זה באמת היה גדול עלינו".

המאמן, שהחליף בחודש דצמבר את יוסי בונן, סיכם את העונה: “הייתה עונה מאתגרת ומיוחדת לכולנו. למועדון, להנהלה לשחקנים ולצוות האימון הרחב. הייתה עונה מיוחדת שנגמרה עם חיוך כי המטרה הייתה להציל את הקבוצה מירידה ועשינו את זה בכבוד. אני בטוח שגם בשביל השחקנים זו הייתה חוויה. יש לנו שניים וחצי שחקנים עם ניסיון בקבוצה, אבל מעבר אליהם יש הרבה חבר’ה צעירים ובסופו של דבר כולם הביאו מעצמם המון אמונה, משמעת ורצון. יצא לנו לשחק בהרכבים מאוד צעירים העונה, והחבר’ה האלה ידעו לקחת קבוצה במקום האחרון ולהעיף אותה לפלייאוף. זה חלק מהכיף של המועדון שלנו”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר