גן לאומי אפולוניה. צילום מנו גרינשפן
גן לאומי אפולוניה. צילום מנו גרינשפן

בר מצווה בין העתיקות: כמה יעלה לכם לקיים אירוע פרטי באפולוניה?

רשות הטבע והגנים מאפשרת לקיים אירועים במספר גנים לאומיים ברחבי הארץ, כולל באפולוניה. אבל עוד אל תבנו על מסיבת חוף בין העתיקות

פורסם בתאריך: 26.4.18 09:38

רשות הטבע והגנים השיקה לאחרונה שירות חדש: אפשרות לקיים טקסים וחגיגות משפחתיות בגנים הלאומיים ולשלב בין השמחה הפרטית למורשת הלאומית. באתרים שנבחרו נמצאים בתי כנסת קדומים וההיסטוריה העתיקה של ארץ ישראל ניבטת מכל אבן, זיז וסלע.

בין האתרים נמצא גם הגן הלאומי אפולוניה, הסמוך להרצליה. יתר אתרי המורשת בהם ניתן יהיה לבצע אירועים פרטיים הם ברעם, גמלא, כורזים, חמת-טבריה, ציפורי, בית אלפא, תל מגידו, בית שערים, קסטל, הרודיון, עתיקות עין-גדי, מצדה, תל ערד ותל באר-שבע.

אבל אם אתם מתכננים פארטיה עד אור הבוקר ולהתקרחן על רקע נופי ארצנו, כדאי שתדעו כי לאירועים לא ניתן יהיה להכניס מערכות הגברה או שירותי קייטרינג, למעט כיבוד קל וגם זאת בתיאום עם מנהלי המקום. ניתן יהיה לנהל את האירועים מחוץ לשעות הפעילות של האתר. כמו כן, תעמוד לרשות החוגגים האפשרות לשכור מהאתר כסאות, שולחנות ומיחם, בתשלום נוסף.

וכמה יעלה לכם אירוע באפולוניה? סיור מקדים חובה לבעל האירוע עולה 400 שקלים. כניסה לאתר לאורחים היא לפי עלות הכניסה לאתר: 22 שקלים למבוגר, 9 שקלים לילד, 19 שקלים לסטודנט, 11 שקלים לאזרח ותיק. השאלת ציוד – בין 300 ל-500 שקלים, בהתאם לכמות האורחים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר