יהודה בן-חמו בהארכת המעצר. צילום עזרא לוי
יהודה בן-חמו בהארכת המעצר. צילום עזרא לוי

המשטרה מבקשת להאריך את תקופת ההרחקה של בן חמו מהעירייה

תקופת ההרחקה של ראש עיריית כפר סבא, החשוד בקבלת שוחד, היתה אמורה להסתיים היום. היא הוארכה זמנית עד לדיון בבית המשפט בבקשת המשטרה

פורסם בתאריך: 27.6.17 14:39

בית המשפט אמור להכריע בקרוב אם להאריך, לבקשת המשטרה, את תקופת ההרחקה מהעירייה של ראש עיריית כפר סבא החשוד בקבלת שוחד, יהודה בן חמו, הרחקה שהיתה אמור להסתיים היום (ג', 27 ביוני). "בימים הקרובים אמור להתקיים דיון  בנושא בבית המשפט", נמסר מדוברות המשטרה, "בהסכמת הצדדים, עד למועד הדיון תנאי ההרחקה תקפים. המשטרה תבקש להאריך את תנאי ההרחקה וככל שתתקבל החלטה בנושא, הדבר יפורסם כמקובל, בכפוף להחלטת בית המשפט".

נזכיר שב-5 ביוני נתן שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עמית מיכלס, תוקף להסכמת המשטרה ועורכי דינו של בן חמו, להאריך בפעם השנייה את תקופת הרחקתו של ראש העירייה מבנייני העירייה, עד 27 ביוני. את הבקשה הגישה המשטרה שבוע קודם לכן, יום לפני חג השבועות, ובשל החג נגרם העיכוב ככל הנראה באישור השופט להסכמות בין הצדדים. בתקופת ההרחקה רשאי בן חמו להיפגש עם גורמים בעירייה, בתיאום עם היחידה החוקרת במשטרה.
תקופת ההרחקה הקודמת של בן חמו מהעירייה הסתיימה ב-31 במאי. זאת, לאחר תום תקופת ההרחקה הראשונה שלו מהעירייה, ב-21 באפריל. ראש עיריית כפר סבא חשוד בלקיחת שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים ועבירה על איסור הלבנת הון. הוא שוחרר ממעצר בסוף חודש פברואר למעצר בית מלא, עד 12 במרץ, ומאז שחרורו ממעצר הבית הוא מורחק כאמור מבנייני העירייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר