הדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת צילום אזרחים למען אוויר נקי
הדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת צילום אזרחים למען אוויר נקי

הישג במאבק נגד זיהום האוויר במזרח כפר סבא

מפקחים חדשים למשטרה הירוקה ו-ועדה ייעודית של הכנסת: הישגים לעמותת אזרחים למען אוויר נקי

פורסם בתאריך: 2.5.18 18:44

ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת תקים ועדת משנה לטיפול בשריפות הפסולת הגורמות לזיהום אוויר במזרח כפר סבא והשרון, ובשומרון. כך החליטה אתמול הוועדה בדיון שהתקיים בלחץ עמותת אזרחים למען אוויר נקי, בראשות תושב כפר סבא יניב בלייכר.

הוועדה אף אישרה בישיבתה לקריאה ראשונה את הצעת תיקון חוק שמירת הניקיון, כך שתיאסר הבערה של פסולת, הצעה שהוגשה על ידי ח"כ יעל גרמן ובשיתוף העמותה.

מעמותת אזרחים למען אוויר נקי נמסר: "הגענו היום לדיון כדי להשמיע את קול התושבים. אנו מודים ליו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש על התייחסותו העניינית והמקצועית לנושא, על קידום הצעת החוק של ח"כ יעל גרמן לקראת קריאה ראשונה ועל היענותו לבקשתנו להקמת ועדת משנה לטיפול בשריפות הפסולת. נמשיך לפעול על מנת שנשוב לנשום אוויר נקי".
נזכיר כי לפני כשבוע הודיע השר להגנת הסביבה זאב אלקין, בפגישה עם נציגי עמותת אזרחים למען אוויר נקי בלשכתו בירושלים, כי בכוונת המשרד לגייס 14 מפקחים ייעודיים לנושא שריפות הפסולת, שיחלו את עבודתם החל מחודש ספטמבר. המפקחים יצטרפו אל כוחות המשטרה הירוקה ויהוו תגבור משמעותי ביותר לכוח האדם של המשטרה הירוקה, המונה כיום 28 מפקחים.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר